![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Staatssecretaris
|
![]() Dictatoren hebben niks te zeggen in belgie? Waroom moet ik mij dan de wil van enkele vlaamse nationalisten opdringen laten?????
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kiest ge alleen voor een democratie als de partij van UW keuze aan de macht is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeld, ik eis hier vrije meningsuiting, maar in mijn thuisland geef ik mijn toestemming, door mijn kiesgedrag, Gülen aanhangers en mensen die het niet eens zijn met degene die je verkozen hebt, broodroven, vervolgen en opsluiten. Duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Ze kunnen je opdringen in woorden wat ze willen, maar niemand broodrooft je, vervolgd je, of steekt je in de gevangenis, zoals Erdogan doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet de Vlaams-nationalisten zijn verantwoordelijk voor de grendels die de Vlamingen tot meest vergrendelde meerderheid ter wereld degraderen. Dat heeft als gevolg dat niet een paar, maar een hele hoop Vlaams-nationalisten zich de wil van de Franstalige minderheid moeten laten opdringen.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het niet eens met jou. Mag ik jou nu ook broodroven, vervolgen en opsluiten?
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je sprak in je vorige post dus in naam van Erdogan?
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Durf je niet omdat de N-VA niet alleen staat met haar opinie over de grond van de zaak?
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Dan leer eerst maar lezen wat er staat, want jij leest net het tegenovergestelde van wat er staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je wil het blijkbaar niet weten, maar wat jij schreef zal écht niet alleen voor mij zeer verwarrend overkomen. Ik las het nochtans meermaals. Na je volgende post begreep ik pas goed dat ik iets niet goed begreep. Ik herlas en herlas wat je schreef, maar het blijft verwarrend en onduidelijk. Nochtans kan ik niet alleen lezen. Ik kan zelfs tussen de regels lezen, maar dan moet het wel duidelijk leesbaar zijn.
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Als ik hier aanspraak maak op een recht en ik steun in mijn thuisland en gastland, de leider die het tegenovergestelde uitvoert van wat ik in het gastland eis.
Er staat dus duidelijk dat men niets te eisen heeft in een gastland, als men wel akkoord gaat met het onrecht dat in hun land van herkomst, door hun steun mensen word aangedaan, die niet akkoord gaan. Dus die dubbele nationaliteit en kunnen kiezen in 2 landen is een discriminatie voor mensen die dat niet kunnen. De schop op ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag zeggen wat je wil, maar iedereen die de massa's achterlijke reacties van Belgische Turken leest op over Turkije handelende nieuwsfora, waarbij de lof wordt gezongen over het machtige Turkije dat volgens velen een leger heeft dat de Russen en de Amerikanen samen oppeuzelt, de Armeense genocide trivialiseert of categoriek ontkent, en elke Koerd als een ergere potentiële terrorist dan een IS-er omschrijft, vaak in schabouwelijk, soms onleesbaar Nederlands, weet dat hij gelijk heeft. Of een rally verbieden van een partij die haar lands eigen genocide ontkent en zelfs strafbaar stelt, wenselijk is, kan enkel de toekomst uitwijzen. Nebur is duidelijk bereid dit risico te nemen. Ik ben geneigd Duitsland en Nederland te volgen, waar het NVA-voorstel zelfs geen punt van discussie lijkt te zijn. Maar in dit kloteland is nu eenmaal alles onderwerp van grote woorden.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Maar Knuppel toch. Dacht je dan werkelijk dat de N-VA alleen stond? Het 3 stappenplan stond in de "kack", Knupppel. Ik dacht dat ik mijn mening al gegeven had. Maar het is eenvoudiger gezegd dan gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We hebben wel het recht om mensen, die het eens zijn met Erdogan dat ze moeten kweken als konijnen voor de Islam en zich niet hoeven aan te passen, het land uit te zetten omdat ze een gevaar zijn voor onze seculiere samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Erdogan mag zijn mening uiten zoveel hij wil, in Turkije. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt? Durf je de Turken, Erdogan en Turkije niet te benoemen? Je bedoelt wellicht dat Turken in hun gastland, België dus, een vrijheid van meningsuiting eisen, maar dat ze dat recht verliezen door te stemmen voor een dictator die in hun land van herkomst, Turkije dus, het tegenovergestelde doet? Je bedoelt dat de Turken die hoer wonen, maar die Erdogan steunen niet het recht hebben om datgene te eisen dat Erdogan in zijn eigen land aan zijn eigen volksgenoten ontzegt: het recht om hun mening te zeggen? Je bedoelt dat de Turken die hier wonen door hun steun aan Erdogan medeschuldig zijn aan het onrecht dat andersdenkende Turken wordt aangedaan? Aan hun vervolging, hun broodroof en aan het feit dat ze zonder vorm van proces in de bajes gestoken worden als ze zich, net zoals Erdogan dat hier probeert, het recht op vrije meningsuiting veroorloven? Je bedoelt dat Turken in hun gastland, hier dus, om die reden niets te eisen hebben? Sorry hoor, maar de manier waarop jij je standpunt uiteen zet is alles behalve duidelijk. "Men" kan er vanalles uit opmaken. Wat is jouw gastland/thuisland? Ben jij een Turk? Heb jij de dubbele nationaliteit? Wat de discriminatie betreft in verband met kiesrecht in twee landen. Ik heb op dit forum al meermaals mijn stem laten horen in verband met het stemrecht voor buiten-Europese vreemdelingen. Vreemdelingen van buiten de EU kunnen daardoor in twee landen stemmen. Het hunne en het onze. Je weet toch nog hoe daarop gereageerd werd? Idem met de dubbele nationaliteit. Ook d�*t is discriminatie te overstaan van de autochtone bevolking. Je weet toch tot welke partijen de fervente voorstanders van dit soort discriminaties behoorden? Enfin. Ik denk dat we mekaar nu begrepen hebben. Wat mij vooral opvalt is de verandering in de linkse geesten.
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |