![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dé Monen kan het niet beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer er weer baldadigheden van de sossen naar boven komen dan zoeken ze dag en nacht naar een link met N-VA/De Wever. En als ze niks vinden dan verzinnen ze wel iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 maart 2017 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak dokters en controledokters verantwoordelijk voor misbruiken en de SZ wordt vanzelf terug gezond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent duidelijk niet van uw eerste leugen gebarsten. http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...ew-809091.html DE WEVER: Voil�*. Het is gemakkelijker nee te zeggen tegen het eerste glas dan tegen het tweede. Wanneer ik optelde wat ik vroeger dronk, en ik moest dat doen van mijn dokter in het kader van mijn dieet, dan zat ik duidelijk over de grens van wat een dokter alcoholisme noemt. De enige reden waarom ik zeg dat ik geen alcoholist was, is omdat ik geen enkele fysieke of mentale hang had naar drank. Ik kon gerust zeggen: 'Ik drink vandaag niet.' Eerlijk, die periode van overmatig drankgebruik laat ik liever definitief achter mij. Graag gedaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt op dit forum dus niet zélf geschreven dat je sinds je 51ste op brugpensioen bent?
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waar iemand die zélf geen hol uitricht het lef vandaan haalt om anderen te vragen of ze hun angst om te werken overwonnen hebben.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Hij verkoopt dopkaarten in het zwart aan democratische prijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd dat partijen die ideologisch mijlenver van elkaar staan met elkaar dealen indien de gemeenschap daar beter bij wordt??? Of wil je zeggen dat het niet de gemeenschap is die hier wint maar dat het zuivere zakkenvullerij is??? Waarom denk je dat Coucke in Wallonië zijn geld gaat beleggen??? Zou het mogelijk zijn dat het in Wallonië veel gemakkelijker is om door de staatskassen gespijsd te worden, tegenprestaties er tegenover of zelfs niet??? Er maar vanalles bijsleuren om toch maar te bewijzen dat Vlaanderen (NVa) geen haar beter zou zijn dan de maffieuze francofone regeringen... Waar zijn jullie bang voor??? Dat de Vlamingen eindelijk inzien dat de enige oplossing het einde van la Belgique francofone voor ons zal zijn??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel. al is de keuze opvallend. En het gaat verder: een projectontwikkelaar kiezen die voor 50% in handen is van een PS-vehikel is zéér opvallend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus waar moet je zijn, denk je??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere hoe komt het dat de burgers er weinig of niets over horen??? Hebben wij geen vierde macht die ons op de hoogte zou moeten houden??? Of zit die aan de kant van de schoemelaars??? Eén ding weet ik wel, nl. dat ze aan de kant van la Belgique staan en dat is heel verontrustend, wetende wat er in la Belgique op politiek vlak allemaal als normaal gezien wordt... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 maart 2017 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |