![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Mijne metserdiender is al goe in de mood.
![]() ![]() Daar zal ik morgen veel aan hebben ![]() Maar hé, dan trekken we toch nog een biertje open op de stelling om die kater weg te spoelen!! ![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk draaien onze "democraten" de zaken om. Ze spannen de kar voor het paard: nu roepen ze luid dat de democratie heeft gevierd en dat nu bewezen is dat het Vlaams Blok racistisch is. Maar, driemaal maar, men verzwijgt nu wel in alle talen dat men EERST de wetten heeft gewijzigd, tot zelfs de Grondwet. Dat men ook een definitie van racisme heeft uitgedokterd die ideaal zou zijn om het Vlaams Blok te veroordelen, een definitie die men in geen enkel woordenboek aantreft. Denemarken is een echt democratisch land. Daar is vrije meningsuiting heilig en kan niemand daarvoor bestraft worden. Daar heeft geen enkele instantie te oordelen over de wenselijkheid van iemands mening (tenzij het gaat om uitingen die aanzetten tot geweld). Juist dit element, zo noodzakelijk voor democratie, ontbeert België. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() de pc-kes gaan het druk hebben, weeral nieuwe wetten maken om het nieuwe blok te kunnen veroordelen.
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zowel vanuit inhoudelijk als pragmatische invalhoek sla je de bal compleet mis Piano...
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Dit was dan het antwoord van het gerecht...
Toch zullen we het Blok, onder welke naam dan ook, niet klein krijgen zonder een gepast politiek antwoord... Nu de kurken laten knallen is z'n kop in het zand steken.. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wij vlamingen zijn brave mensen. Als onze regering de moslims een s zal aanpakken, zoals ze de vlaming aanpakt, zullen ze 's wat zien... We hebben de afgelopen dagen, maanden en jaren gezien wat er dan gebeurt...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan vrije meningsuiting zijn grenzen of je het nu wil of niet. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Fijne democratie niet? |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#99 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() U denkt toch niet dat ik mij erger aan het feit dat Abou Jah Jah letterlijk zegt dat alle Belgen dommekloten zijn?? U denkt toch niet dat ik mij erger aan het feit dat Piano en co. hier alle Blokkers elke dag uitmaken voor het vuil van de straat???? Neen neen beste Hans, vrije meningsuiting eindigt waar de oproep tot geweld begint, nergens anders. Ik vind dat het VB heel wat smerige dingen gezegd heeft en dat nog altijd doet (luister bv. maar naar FDW die alle Islamitische hoofddoeken op straat wil verbieden emt als sanctie "terug"zending naar het "eigen" land), maar het ios vooral de ongelooflijk hypocriete reacties van onze "democratische "politici die mij gigantisch stoort...
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |