Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Hebt u na dat schandalige arrest nog vertrouwen in het Belgische gerecht ?
ja 46 38,02%
NEEN 75 61,98%
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 9 november 2004, 23:01   #81
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Maatschappelijke stromingen zijn meestal sterker dan conservatieve eigenbescherming (hier door links).

Waar maken we ons druk over. De stroming in België is duidelijk rechts, wat achterhoedegevechten van links zullen daar weinig aan veranderen. Binnen 10 jaar zullen we nog eens goed lachen om deze uit de hand gelopen grap van links om rechts tegen te houden.
Binnen 10 jaar denk ik dat het blok zijn eerste regeringsdeelname reeds achter de rug zal hebben en dusdanig reeds zal beoordeeld zijn op daden ipv woorden. En als ik de "kwaliteit" van de mensen aan de blok-top bekijk, wel sorry, maar dat ziet er niet goed uit.
Oud 9 november 2004, 23:02   #82
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Binnen 10 jaar denk ik dat het blok zijn eerste regeringsdeelname reeds achter de rug zal hebben en dusdanig reeds zal beoordeeld zijn op daden ipv woorden. En als ik de "kwaliteit" van de mensen aan de blok-top bekijk, wel sorry, maar dat ziet er niet goed uit.
Dan is het doel bereikt : links van de macht houden.
Geertje is offline  
Oud 9 november 2004, 23:05   #83
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik dacht van wel. Want doordat die VZW's hun acitiviteiten moesten opschorten komt de financiering van het blok in het gedrang.
En gij gelooft dat.... sukkelaar. Laat ze het proberen, ik ben er van overtuigd dat dit dan meedraagt tot de absolute overwinning voor het VLAAMS BLOK.
MT is offline  
Oud 9 november 2004, 23:05   #84
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Dan is het doel bereikt : links van de macht houden.
?
Het is niet aan het blok om de coalitiepartner te kiezen, maar aan de man/vrouw die het bolletje kleurt.
Oud 9 november 2004, 23:07   #85
Hamer en Sikkel
Vreemdeling

Hamer en Sikkel's schermafbeelding

Standaard

Het is een prachtige uitspraak die duidelijk stelt dat fascisme, racisme en nazisme geen plaats hebben in een democratische samenleving.

Maar het stoort mij dat het Vlaams Blok gewoon door mag gaan onder andere naam.

Er zou een noodwet moeten worden ingevoerd die dit alsnog voorkomt.

En de mandatarissen en leden zouden allemaal individueel tot lange gevangenisstraffen moeten worden veroordeeld worden wegens hun steun aan een bewezen (zowel juridisch als wetenschappelijk) nazistische partij.

*Knip*

Aanzet tot geweld.

Arnold.

Laatst gewijzigd door Arnold : 13 november 2004 om 10:54.
Hamer en Sikkel is offline  
Oud 9 november 2004, 23:07   #86
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
En gij gelooft dat.... sukkelaar. Laat ze het proberen, ik ben er van overtuigd dat dit dan meedraagt tot de absolute overwinning voor het VLAAMS BLOK.
Ja ik geloof dat. En aangezien die VZW's opgedoekt zijn, lijkt het niet dat ik de sukkelaar ben .
Oud 9 november 2004, 23:08   #87
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Uiteraard, u behoort tot die minderheid van beschermde abnormalen.
Zonder woorden;
MT is offline  
Oud 9 november 2004, 23:13   #88
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik kan niet antwoorden op die Poll.

Kwestie, ik heb sinds mijn volwassen worden nog niet veel goeds gemerkt van het gerecht.
Dus mijn nooit gehad hebbende vertrouwen ben ik niet kwijt.

Laatst gewijzigd door maddox : 9 november 2004 om 23:16.
maddox is offline  
Oud 9 november 2004, 23:57   #89
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Kijk, dit soort van haatzaaiende uitlatingen is nu PRECIES de reden waarom ik dit arrest zo toejuich! Bedankt om dat nog eens eventjes in de verf te willen zetten.
Huh? Wat is daar in Gods naam haatzaaiend aan? De vele beledigingen van uw kant op dit forum krijg ik niet opgeslagen op mijn harde schijf en ik beschik nochtans over 36,3 Gb. U probeert hier als een pandit enkel uw seksuele geaardheid te indoctrineren, wees blij dat er geen taboe meer rond bestaat. Maar lig het niet in iedereen zijn strot te duwen, nu gaan er al stemmen op om het in de scholen te propageren.

Onverdraagzame.
MT is offline  
Oud 10 november 2004, 00:08   #90
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hamer en Sikkel
Deze jongens van de NKVD wisten wel raad met fascistjes en racistjes.

Deze jongens hieronder wisten ook wel raad toen linkse ratten hun betoging aanvielen op 3 november 1979 in Greensboro North Carolina. De enige keer in de geschiedenis toen de Antifa kreeg wat ze verdienden:

Hieronder ziet u het resultaat

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 10 november 2004 om 00:10.
Westland New Post is offline  
Oud 10 november 2004, 00:13   #91
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Had het vlaams blok vrij gesproken geweest dan zouden onze rechtse vrienden wel het vertrouwen behouden in het gerecht maar nu er een uitspraak in hun nadeel is is alles weer slecht in belgie tja van objectiviteit gesproken
Mis, ik heb het gerecht nooit vertrouwd, en bezie ik in deze zaak de rechter als een coachee van de federale regering. Het Vlaams Blok is hier het slachtoffer van een waals-belgische kinderachtige tegenwerking omdat zij te kritisch was en is.
MT is offline  
Oud 10 november 2004, 00:15   #92
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Deze jongens hieronder wisten ook wel raad toen linkse ratten hun betoging aanvielen op 3 november 1979 in Greensboro North Carolina. De enige keer in de geschiedenis toen de Antifa kreeg wat ze verdienden:

Hieronder ziet u het resultaat
Moest ik jouw homo-fotootje niet gezien hebben, ik het zou het nog geloofd hebben ook. Ga maar naar bed nu, of moeke wordt nog boos.

Laatst gewijzigd door gm10 : 10 november 2004 om 00:15.
gm10 is offline  
Oud 10 november 2004, 00:17   #93
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest ik jouw homo-fotootje niet gezien hebben, ik het zou het nog geloofd hebben ook. Ga maar naar bed nu, of moeke wordt nog boos.
Het kinderlijk niveau van links is wéér "back in town"
Oud 10 november 2004, 00:22   #94
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Rechtzaak of niet onze Steve heeft altijd gezegd dat hij het vlaams blok niet nodig heeft om te regeren en ook nooit in een regering zal stappen waar ook het vlaams blok deel van uitmaakt !
Evenals ik nooit geloof dat het vb in een regering zal stappen waar de spa deel van uitmaakt. Maar kom. Zowel met de spa (zonder vb) en het vb (zonder spa) zijn talrijke regeringscombinaties mogelijk. Het kunnen nog leuke tijden worden.
Bob is offline  
Oud 10 november 2004, 00:23   #95
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Zeveraar , tot dusverre worden wetten toegepast op iedereen die met deze specifieke vraag over discriminatie te maken heeft...respecteer ze gewoon niet meer niet minder..
Je mag ook niet op straat een politieambtenaar uitmaken voor rotte vis alhoewel dit ook kan gecategoriseerd worden als 'vrijemeningsuiting' ...het mag dus niet en daarme uit.

Dus niet zagen hé ..
Wij niet nee, maar een allochtoon mag dat dan weer wel.
MT is offline  
Oud 10 november 2004, 00:30   #96
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Rechtzaak of niet onze Steve heeft altijd gezegd dat hij het vlaams blok niet nodig heeft om te regeren en ook nooit in een regering zal stappen waar ook het vlaams blok deel van uitmaakt !
Wanneer heeft hij dan geregeerd? Reisjes naar Cuba, jackpot-flitspalen plaatsen, "alles is gratis in Steveland" sprookjes vertellen, en miljoenen verslinden in restaurants noemen we tegenwoordig regeren?
MT is offline  
Oud 10 november 2004, 00:30   #97
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Het kinderlijk niveau van links is wéér "back in town"
Neeneen dat is geen humor. Ik heb jouw foto gezien remember?
Oud 10 november 2004, 00:32   #98
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Neeneen dat is geen humor. Ik heb jouw foto gezien remember?
Dat was ik niet, maar een lid van combat-18.
Oud 10 november 2004, 00:34   #99
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja ik geloof dat. En aangezien die VZW's opgedoekt zijn, lijkt het niet dat ik de sukkelaar ben .
Ne harde zijde alleszins. Iemand die zelfs na het recente politiek geklungel (Demotte die verleden week nog kwaad was op VandenBroucke, omdat die vreesde dat de gezondheidszorg wel eens in een tekort zou kunnen eindigen dit jaar, komt ineens tot de conclusie dat er 800 miljoen euro tekort is) nog niet overloopt naar het vb.
Bob is offline  
Oud 10 november 2004, 00:37   #100
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Ne harde zijde alleszins. Iemand die zelfs na het recente politiek geklungel (Demotte die verleden week nog kwaad was op VandenBroucke, omdat die vreesde dat de gezondheidszorg wel eens in een tekort zou kunnen eindigen dit jaar, komt ineens tot de conclusie dat er 800 miljoen euro tekort is) nog niet overloopt naar het vb.

Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik volg de politiek al enkele jaren. En als je hen daarop gaat afrekenen, dan zal je, geloof me vrij, nooit ofte nooit nog een politicus vinden waarop je wil stemmen. Dat is trouwens een belangrijke reden voor het succes van het Vlaams Belang naar mijn bescheiden mening.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be