![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Panda is een sterke debater maar hij heeft een aantal zwakheden die hem parten spelen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die altijd persoonlijk aanvalt als het hem te lastig wordt of hem op zijn hypocrisie gewezen wordt is geen goede debater.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fout maken we allemaal al eens, is het niet rechtstreeks, dan wel op een bedekte wijze, en ja, ook panda is niet vrij van die zonde.
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het wel raar dat Panda zich zo flagrant liet vangen daar.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moraal van het verhaal is: neem niet alles wat Apache schrijft voor waarheid.
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik weet wel dat ik wat Panda schrijft met een serieuze korrel zout neem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijf bij het onderwerp van de draad. Aan uw getrol heeft niemand iets. En over dat vissen beginnen pakt niet meer vent. Ik heb je door. Desnoods begin je te beweren dat dat je uw hemorroïden mee in de riolering gespoeld hebt om de optie van een draad te verknoeien. Trek uw broek op en probeer door het leven te gaan als een normaal mens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knuppel;8435848]Zever. Niemand kan iemands aanwezigheid op deze of gene draad met zekerheid vaststellen. Dat er niemand reageert wil niet zeggen dat er niemand "aanwezig" is.
Knuppel, wat je zegt is inderdaad juist. Niemand kan met zekerheid weten of er geen anderen op een draad zitten. Maar ik baseer mij niet op losse feiten. Er zijn twee onderlegde tussenkomsten geweest die er op wezen dat betrokkene goed op de hoogte was van de feiten. Ogenschijnlijk waren er geen anderen die enige interesse betoonden. Trouwens; ik heb zelf gezegd dat ik op zoek was naar de mogelijke dader want niemand meldt zich of geeft toe dat hij graag dat driehoekje gebruikt. Ik ben dus inderdaad niet zeker van mijn vermoedens. Ik heb ook al vastgesteld dat U tamelijk goed onderlegd bent in uw reacties. Waarvoor mijn waardering. Maar het gebruikte woord "zever" kan misschien in dit geval toch wel voorbarig zijn. Ik gebruik dat woord misschien ook af en toe maar dat is dan voorbehouden voor dezen die mijn klo... uithangen. En bij mijn weten hebben wij nooit met mekaar in de clinch gelegen wegens ongeoorloofde debat-praktijken. En inderdaad heb ik nogal eens ban-punten opgelopen wegens er te zwaar in vliegen. Mijn slagzin is steeds geweest : "U vraagt; dus...wij draaien" Maar telkens ik mij laat of liet verleiden is het steeds uit wettige zelfverdediging geweest. Spijtig dat daar hier op dit forum niet de minste rekening mee wordt gehouden. Dus heb ik besloten dat tergen en judassen hier toegelaten zijn en dat het drukken op dat driehoekje je altijd in het gelijk stelt bij voorbaat. Misschien hebben de moderators geen tijd genoeg om de aanleiding tot een messengevecht te onderzoeken? Maar goed. Ik leer nog alle dagen bij. ![]() Dus ik til niet zwaar aan dat woordgebruik hoor. Of ik vermoed er geen slechte bedoelingen achter. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 april 2017 om 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Oude VU-verhalen...
Daar zou ik er wel eens meer van willen lezen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Begin maar met een boekske van "Suske en Wiske" Dat past beter bij uw IQ. En vriend; probeer je me mee aan het trollen te krijgen? Vanaf heden krijg je geen antwoord meer. Zaag maar verder tegen anderen. Laatst gewijzigd door werkman : 25 april 2017 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Strips van oud-collabo Vandersteen.... Dat werpt een totaal nieuw licht op de zaak. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2017 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verdient dan toch enige repliek, en wat controle op de aangebrachte argumentatie. Als ik schreef dat apache.be JVDL (en bij uitbreiding het hele electrawinds verhaal) onder de loepe heeft genomen klopt dat. Valt allemaal nog te lezen. Ik schreef ook dat uit hun onderzoek geen enkel strafbaar feit in hoofde van JVDL naar voren kwam. Wie het wil, kan het nalezen : https://www.apache.be/2013/12/27/tec...-electrawinds/ en https://www.apache.be/2014/01/20/de-...-electrawinds/ Strafbare feiten ? Bij een verwijzing naar de pers is het altijd belangrijk om naar het tijdstip te kijken : de reeks dateert van december 2013 en januari 2014. En dan kom jij hier beweren dat dit niet klopt, en je verwijst daarvoor naar een magazine dat in haar artikel (staat geen datum bij, vermoedelijk dateert het van januari 2015) over het boek van Jean Marie Dedecker (via twee journalisten welliswaar) zijdelings verwijst naar een vonnis dat zou bewijzen dat JVDL aandeelhouder was van Groenkracht. Gezien het artikel in kwestie geen enkele verwijzing of bronvermelding geeft, dan maar even zelf bekijken. En dan zie ik dat op 8 januari 2014 de pers weergeeft dat JVDL naar de burgerlijke rechtbank trekt, schadevergoeding eist van JMDD wegens laster en eerroof met betrekking tot de aantijging van die laatste dat er belangenvermenging was in hoofde van JVDL in het dossier Electrawinds. Dagvaarding op 2 elementen : dat hij aandelen of aandelenopties in Electrawinds heeft of had en dat Siemens zijn basketschool sponsorde in ruil voor plaatsing van camera's in de Oostendse haven. Aangezien ik nu niet reageer tgo een leek hoef ik je het verschil tussen een burgerlijke klacht en een strafklacht niet uit te leggen ? Volgende stap : de uitspraak van de burgerlijke rechter. Die zich dus moet uitspreken op basis van 1382 BW of JVDL schade heeft ondervonden door de geruchtenstroom en de beweringen van JMDD in zijn "open brieven" En dan blijkt JVDL pech te hebben : de rechter volgt zijn stelling niet. Er is geen laster en eerroof ten nadele van hem gedaan door JMDD. Er is een vrij summiere berichtgeving in de pers, online zie ik nog 2 artikeltjes daarover : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-Lanotte.dhtml en http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-o...otte-a2294614/ En dan na het burgerlijke verhaal terug naar de strafbare feiten : lees eens goed de laatste alinea van het persbericht van 21 januari over het burgerlijke vonnis. Daar zegt JMDD himself het volgende : Zelf legde Dedecker klacht neer wegens schriftvervalsing in verband met E-Port, een bedrijf dat de camerabewaking verzorgt in de haven van Oostende. "De onderzoeksrechter heeft onze klacht met burgerlijkepartijstelling afgewezen, maar daartegen zijn we in beroep." Dus JMDD heeft wel degelijk een poging gedaan om zijn grote vijand een strafproces aan zijn broek te lappen. Alleen is dat mislukt, want de onderzoeksrechter was van oordeel dat er geen reden toe was. Conclusie : géén strafbare feiten in hoofde van JVDL ![]() Wat mij echter stoort is dat jij hier afkomt dat ik een leugenaar ben, terwijl je met een artikel schermt dat 100% de stem weergeeft van de broodschrijvers van JMDD die daarin mogen beweren wat ze willen. Het ging namelijk niet om een strafproces tegen Vande Lanotte, maar om een burgerlijk proces tegen Dedecker !
Laatst gewijzigd door Pandareus : 26 april 2017 om 05:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Als we het van de uitvoerige bijdragen van dat onderwijzerke van oude stempel moeten krijgen dan gaan we nog lang wachten. Hij weet zelf niks en trolt doorheen de dag om zijn onkunde weg te steken. Vraag hem eens waarom hij toendertijds voor onderwijzer heeft gestudeerd. Of hij er wel heeft voor gestudeerd. Misschien is het een automekanieker die via politieke avondstudies mag gaan les geven in het beroepsonderwijs. Zo ken ik er nog. Ik ken er zelfs ene die met de dochter van een politieker is getrouwd om dat jobke te krijgen. Ook een dikke nek natuurlijk die aan de cafetoog de eer van het hele korps in het gedrang bent. Op dezelfde manier zoals Jack dat hier al jaren doet. Heel spijtig voor de jongeren die van zulke mensen levenslessen moeten meekrijgen om volwassen te worden. Velen zullen op hun beurt uitgroeien tot mogelijke probleemkinderen. Jaren onder het juk van zulke mensen laat zijn sporen na. Moest ik kleinkinderen hebben die in handen vielen van een zulkdanig iemand dan werd onmiddellijk een andere school gekozen. Ongetwijfeld dus. Laat hem maar verder hobbelen. Iedere mens heeft mogelijk een andere hobby. Die van Jack is : "Mensen pesten" En blijvend proberen van dit te doen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onderwijzer geeft blijkbaar alleen les in het lager onderwijs. Dus stel uw vraag opnieuw en vervang onderwijzer door leraar. |
|
![]() |
![]() |