![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En natuurlijk weiger je de waarheid over het kaf in de Koran aan te horen. Hier vanwege een van je imamvriendjes die er dezelfde racistische houding als jezelf op nahoudt: http://www.jihadwatch.org/archives/003635.php Laatst gewijzigd door nadine : 11 november 2004 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 11 november 2004 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
25:44. Denkt gij dat de meesten hunner horen of begrijpen? Zij zijn slechts als vee - neen, zij zijn verder afgedwaald. 62:5. Degenen die belast zijn met de Torah en deze niet naleven, zijn als een ezel die boeken draagt. Slecht is de staat van het volk dat de tekenen van Allah verwerpt. En Allah leidt het onrechtvaardige volk niet. 2:176. En indien Wij wilden, konden Wij hem er door verheffen doch hij verkoos de aarde en volgde zijn begeerten, hij is als een hond: als gij hem achtervolgt laat deze zijn tong (uit de bek) hangen en indien gij hem met rust laat steekt hij ook zijn tong uit. Dit is het geval van de mensen, die Onze tekenen verloochenen. Vertel daarom deze gelijkenis opdat zij mogen nadenken. 2:65. Gij hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Al zo zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen." 7:166. En toen zij overtraden, hetgeen hun was verboden, zeiden Wij tot hen: "Weest verachte apen." 8:22. Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen. 8:55. Voorzeker, in de ogen van Allah zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven 98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is wél een groot verschil tussen leden van een bevolkingsgroep dierenneukers te noemen, en leden of sympathysanten van een partij waarvoor ze elke dag kunnen beslissen ermee te stoppen, en zich mestkevers te laten noemen!! Het ene is racisme of xenofobie, het andere politieke verachting. Ik hoop voor jou dat je het verschil snapt. Ik heb weinig bezwaar tegen het feit dat men mij "Linkiewinkie", "rode rat" of PC noemt. Ik heb tenminste altijd dezelfde opinies consequent verdedigd. Ik kom het extreemrechts zwartblok niet verdedigen met linkse symboliek , zoals sommigen: d�*t is pas hypocrysie. ![]() Néé, ik heb de verzamelde werken van Sint Theo Van Gogh niet gelezen: van tijd tot tijd eens gesurfd naar "de Gezonde Roker" om te zien of hij nog altijd zo, euh "raar" deed, en dat was me meer dan genoeg! ![]() [font=Tahoma][size=2]Alle Vlamingen zijn varkensneukers (In navolging van Sint Theo Van Gogh) Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is! (anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel) 20% van de vlaamse vrouwen krijgt troef [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De term geitenneukers slaagt op Moslims, met andere worden aanhangers van een bepaalde ideologie. Dit heeft niets met racisme te maken, want een Moslim kan net zogoed een volbloed Vlaming, blank, zwart of rood zijn. Een Moslim is geen biologisch iets, het is gewoon iemand die er bepaalde ideeën op nahoudt net zoals een communist. U heeft een politieke verachting, ik dus een religieuze verachting. Citaat:
Citaat:
http://faithfreedom.org Laatst gewijzigd door Pat : 11 november 2004 om 01:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand zal zich inderdaad herinneren wat het eerste in brand werd gestoken, wel dat Theo vermoord werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er zeker van dat Distel niet appreciëert dat je hem op gelijke voet stelt met migranten en islamieten... ![]() Verder: over welke feiten heb je het? hypothetische feiten? Die veroordeel ik hypothetisch.. ![]() (nietwaar, anarchistische bankier?) [font=Tahoma][size=2]Alle Vlamingen zijn varkensneukers (In navolging van Sint Theo Van Gogh) Een gat is een gat zegde de boer en hij kroop op zijn varken: deze oude vlaamse spreuk bewijst wel dat het waar is! (anders: vrijheid van meningsuiting, weet je wel) 20% van de vlaamse vrouwen krijgt troef en nog ééntje voor de zwartblokkers hier:: [font=Tahoma][size=2]"de kern van de zaak is de onomstootbare waarheid dat de collaboratie niet mag, niet kan losgemaakt worden van de Vlaamse Beweging, er een beslissend onderdeel van uit maakt" Karel Dillen (VB) [/size][/font] [/size][/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2 teveel!!! Ik hoop niet dat dit nog verder gaat [font='Times New Roman']excaleren. Ik zou niet graag elke morgend willen opstaan met in mijn gedachte dat er wel ergens een bom kan ontploffen.[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() [quote=filosoof]Gewoon eens Westland New Post, Bende Nijvel en Barbier in een paar combinaties intikken in google: je zal verwondert staan (Gladio kan je ook eens erbij broberen) Waarschijnlijk is deze WNP een pukkelige puber die wat wind maakt, kwestie van stoer te doen...[/QUOTE]
Was dat maar waar... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ps:www.bruggedenhaagfans.be
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Op een NL site gevonden:
http://www.wijken.tegengeweld.nl/homepage/show/pagina.php?paginaid=22076 Citaat:
1)Is Donner(CDA) een nieuwe recruut voor het Zwart Belang? 2)Dat helpt dus niet, het bewijs is geleverd... En dan is men verwonderd dat mensen in de clandestiniteit te gaan: men zou voor minder, als d�*t een regeringsstandpunt is ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 november 2004 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Er zou eigenlijk *knip*, stel u voor wat een verbetering
- bin laden, op slag verdwenen - de ganse bin laden fanclub, op slag verdwenen - de problemen in tsjetsjenië, op slag verdwenen - de moordenaars van Beslan, op slag verdewen - de moordenaars van Madird, op slag verdwenen - de moordenaars van de Disco in Bali, op slag verdwenen - de oorlog in Irak, op slag verdwenen - alle problemen in het midden oosten, op slag verdwenen - hamas, al aqsa, op slag verdwenen - idioten die mensen afmaken om hun kritische uitspraken, op slag verdwenen De wereld zou opgelucht ademhalen.¨ Beste forummer, Graag verzoek ik u niet langer op te roepen tot geweld. Bij frequente herhaling zie ik mij genoodzaakt u de toegang, al dan niet tijdelijk, tot dit forum te ontzeggen. Jeroen |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je gewoon bent om de geit te nemen als de andere geit onrein is, dan ligt dat ook volledig in je eigen handen meen ik. Of bedoel je nu dat die mensen "wilsonbekwaam" zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 november 2004 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je weet zo goed als ik dat -dat scheldwoord (en de karrevracht andere van "Sint TVG") [size=3]niet[/size] omwille van hun godsdienst gebruikt wordt, maar omwille van de afkomst van hun voorouders, en dus puur strafbaar racisme en/of xenofobie is (er is zéér recent nog een uitspraak van Cassatie geweest die dat verbiedt op basis van onze wetgeving, hoorde je daar niets over?) ![]() - die historie met geiten in elk geval niet op migranten in de Benelux van toepassing kan zijn, en wel om een reden die zelfs jij zou kunnen snappen: "Sint TVG" beweerde "iets" gevonden te hebben in die zin in teksten van ayatollah Komeyni, (niet dat ik geloof dat die dat zou hebben kunnen lezen, laat staan begrijpen) die een 100% SJIIET is, terwijl de Islamieten in NL en Belgie (op een verwaarloosbaar aantal politieke vluchtelingen uit Iran n�*, vriendjes van jouw Faithfreedom.nl) dus allemaal SOENNIETEN zijn, die zich dus evenveel aantrekken van wat Komeyni ooit zegde of schreef als van jouw Paus, ttz nul, niks, noppes nichts, zilch, zéro, zero, niente. Als je ietwat meer over de Islam wist, (quod non) zou je daarvan op de hoogte zijn. ![]() PS Hoe stelt jullie geit het? Laatst gewijzigd door filosoof : 12 november 2004 om 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling