![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op die manier kan je je voorzien in de basisbehoeften. En verder ......zaaien naar de zak! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Straks laat hij ons nog helemaal in de steek en verlaat hij zelfs ons landje om enkel in den vreemde te gaan potverteren. Oei ! Ik merk net : het is al te laat ! O jee ! http://forum.politics.be/showthread.php?t=239030
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 3 juni 2017 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De slimme, de leiders, de erfgenamen van rijkdom moeten er voor zorgen dat de laatsten in het peloton niet op het idee komen om samen die slimme, die leiders, die erfgenamen van rijkdom een pak rammel te gaan verkopen en aan de haal te gaan met die hun verworven rechten en bezittingen. Deze toestand heeft een naam en dat is oorlog. Zever. De laagste lonen volstaan niet om rond te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet iedereen gegund om het verstand te hebben om tijdig in te zien dat ge teveel de grote Jan aan het uithangen zijt. Het principe 'wie zijn gat verbrandt ...', kan niet helemaal weggelaten worden. Solidariteit is nodig, maar verantwoordelijkheid doen dragen ook. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien moet hij nog eens met zijn kop tegen de muur lopen.... maar ik vrees er voor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Johan huurt.
Johan werkt niet. Johan zijn vrouw werkt wel maar moet erg ver en lang pendelen, kost ook veel geld. ? Al eens over nagedacht om in St. Truiden te gaan wonen Johan ? Met de E40 in de buurt ben je dan ook snel in Leuven/Diest, waar meer werk voor u is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Achteraf wanneer het allemaal in het honderd loopt, dan vraagt hij om hulp. Hij is altijd de fout van anderen, andere anderen moeten dan weer de shit van Johan opkuisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Toch altijd straf dat jullie het allemaal zo goed weten.
Dat is juist. Eerst gaf dat een beetje een raar gevoel, vandaag lijkt het niet zo'n slechte keuze. Kwestie van over wat mogelijkheden te beschikken. Raar, ik kan nochtans redelijk wat uren factureren op het einde van de week. Citaat:
De uren die ik niet in het (gehuurde) atelier besteed presteer ik momenteel het meest in de buurt van Vilvoorde. De snelste weg is via Luik, 120 km heen 120 km terug. Dat is nog een pak verder dan St-Truiden. De zoon werkt in Wellen, ook zo'n 50 km heen en terug. NU nog onze centen terug van de fiscus, gevolgd door een flinke oplawaai voor de geleden schade en het leven is opnieuw zoals het altijd is geweest. Werk moet ik met een technisch profiel niet najagen, dat weet jij beter dan wie ook. Verder sta ik volledig open om de 400 km die we samen per dag pendelen te reduceren. Niet gemakkelijk als je niet weet waar morgen iedereen beroepsmatig terecht komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Je hebt dus werk gevonden.
Proficiat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() Och, heel mijn leven al heeft 'het werk' mij gevonden, waarom zou dat vandaag anders zijn?
Je moet wel eerlijk zijn tegenover de mensen die op je moeten kunnen rekenen. In mijn strijd tegen onze overheden zijn er periodes waarin je je 100% moet smijten om niet bedrogen te worden. En dan kan je moeilijk gaan zeggen: sorry baas, ik moet de volgende weken weer opofferen om bij verschillende overheden documenten gaan los te peuteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Is het bij de N-VA altijd de fout van de anderen?
Dat vind ik redelijk merkwaardig. Oeps, raar knopke ctrl + shift.. of shift+shift lock ... Soit, ik veronderstel dat de huidige toestand van dit land is gecreëerd lang voordat NV-A bestond. Beetje onnozel om dan de schuld op de NV-A af te schuiven. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 12 juni 2017 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik weet het. Bij het OCMW werken ook ambtenaren en die zijn sowieso niet in staat om correcte conclusies te trekken. Of toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Die en die en die en die hebben het al bewezen dat ze er een knoeiboel van maken. Geef de nieuwe dus een kans. Beetje Macron verhaal eigenlijk. Bij de volgende verkiezingen zou iedereen dat ook moeten doen. Elimineren wie boter op zijn hoofd heeft en op de overblijvers stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar nee, onze media !inclusief onze staatszender! hebben het liever over verkiezingsbeloften en berekenen van die beloften alsof ze daardoor iets meer van waarde zouden krijgen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |