![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar lijfelijke confrontaties met extremisten is niet mijn ding. Jij bent waarschijnlijk geoefend in gevechtstechnieken. Tot uw spijt ben ik dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan er dus op vooruit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpend lezen is niet je sterkste punt hee xeno ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ligt de Franstalige grens nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat besluit dat je zelf trekt is misschien wat voorbarig, het hangt o.a. af of je meedoet aan die naked mudfights.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valt jouw pertinente leugen ook onder een of andere negationisme wetgeving? Of mag men hier 'dat loopje met de waarheid nemen' minimaliseren of -Gott forbid- ontkennen?
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4.000.000 armoeizaaiers?
Je persiste et signe: DAT IS rubbish!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2017 om 07:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() wat vooral op valt is hoe moeilijk het nog altijd is om info te vergaren
bvb over de verdeling van de inkomsten uit vennootschapsbelasting in BE, verdeeld naar regio ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een gematigd christen; wat is dat voor een beest? Is dat iemand zoals de barmhartige Samaritaan die de helft van zijn jas aan een sukkelaar gaf om nadien samen met die sukkelaar te sterven van de kou? Ik zie geen gematigde christenen. Ik zie wel rijke stinkerds die hun geloof verkopen. Misschien zitten er in de grootsteden gematigde christenen die zich bezig houden met gratis eetmalen te bezorgen aan sukkelaars. Maar op de boerenbuiten vreten ze liefst alles zelf op. Of knijpen welwillend een oogje dicht als Ali Baba en zijn veertig rovers de spaarzame en werkzame mieren plunderen en hun hele jas afnemen. En ik zie en hoor ook op de verreziender dat Woitila (of is het Attila?)in Zuid Amerika ging verkondigen destijds aan de sukkelaars dat ze best braaf bleven . Hij werd er nu recent zelfs heilig voor verklaard. Hij zit nu in de hemel mee te profiteren van het oneindig aantal maagden dat ter beschikking staat. Mij dunkt dat al die soorten gelovigen graag feesten op plaatsen waar alles gratis is. En ze eten liefst alle dagen rijstepap of couscous dus. Lowieke Torfs; den droge plezante; heeft recent ook zijn schop over de haag gegooid. Wij (lees : de studenten) moesten vertrouwen hebben. Nu zijn vertrouwen zelf op is zit hij ergens te jammeren tussen zijn bloemkolen. (dit laatste om anderen een plezier te doen ![]() Laurel en Hardy gaan daar zeker gebruik van maken! Het leven kan toch mooi zijn. Niet op dit forum uiteraard. Daar maken wij ruzie en oorlog en worden de rijstepaplepels geslepen tot steekmessen. Dagelijks komen er hier beweren dat ze de grootste hebben. In alles. Terwijl geweten is dat negers veel grotere "marchandise" hebben. Maar een groot zelfbeeld hebben verwerkt beter de fustraties van kleine mensen. Die kijken nog hoger omhoog als er grotere in de omgeving zijn. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 6 juni 2017 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |