![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jay-P.;8479085]geëxecuteerd?
Citaat:
Al-Baghdadi zou zich volledig kunnen vinden in uw mening... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jankende Roemenen.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mensen die neergeschoten worden zonder proces, daar bent U dus voor? OK dan goed om te onthouden. U toont een stomme gefotoshopte foto, ik verwijs naar wetenschappelijke opiniepeilingen, daaruit blijkt dat de Roemenen dat een misdaad vinden. Laatst gewijzigd door tomm : 28 juni 2017 om 02:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit. Smaken verschillen. Uitgeroeid Genie der Karpaten ziet er zo beter uit: ![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon, terug naar Kohl. Die is nu ook dood maar laat een betere voetafdruk.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 juni 2017 om 02:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet weten dat de Roemeense weeshuizen voor gehandicapte zigeunerkinderen er ondertussen veel erger aan toe zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een groot voorstander van standrechtelijke executies. Dit is trouwens de foto van het lijk van een kindje. Laatst gewijzigd door tomm : 28 juni 2017 om 05:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even dit meegeven:
https://www.nytimes.com/2017/06/26/w...ze-cancer.html Liu Xiaobo, een van de voornaamste terroristen verantwoordelijk voor het 1989 Tien An Men bloedbad, zal eindelijk zijn verdiende straf krijgen. Ondertussen is de communistische partij van China, een nauwe bondgenoot van Ceausescu, zowat de belangrijkste organisatie ter wereld geworden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bvb.
https://wwwrb.ansa.it/nuova_europa/e...bb7e3ac10.html Deze gaat over Centraal-Europa, echter op de Balkan is de situatie erger. http://foreignpolicy.com/2016/04/15/...ia-montenegro/ Laatst gewijzigd door tomm : 28 juni 2017 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heimwee is iets schoons maar ge koopt er niks mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tommy schreef: Ze konden ook gewoon naar 't Westen als ze een paspoort aanvroegen toen.
![]()
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() flauwe kul het tomm, als dat echt zowas, kunnen ze probleemloos de communisten terugstemmen ... maar dit gebeurt niet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het vraagt natuurlijk een leerproces: van onmondige onderworpene naar volwassen en verantwoordelijkheid dragende burger. Dat is de stap van communisme naar onze vrije staat. Ik kan best geloven dat een aantal mensen moeite hebben om die verantwoordelijkheid op te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's de beste van deze voormiddag! Top.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 juni 2017 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waarom werden ze dan door de Oost Duitse grenswachters als wild neergeschoten toen ze op de draad kropen of in de strook no-men's land met West Duitsland. Straks gaat Tomm ons nog wijsmaken dat de muur diende om West Duitsers tegen te houden naar het Oost paradijs te vluchten. Om de geschiedenis te herschrijven is hij onklopbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik in een staat woonde waarin de meerderheid er nog niet in slaagt om zijn wil door te drukken zonder allerhande grondwettelijke veto's en grendels vanwege een minderheid van 35% Franstaligen of zelfs nog maar de particratie te breken, zou ik precies die misplaatste arrogante suprematie tov v volkeren die een grootmacht op de knieën kregen en het totalitaire systeem onderuithaalden ... precies achterwege laten |
|
![]() |
![]() |