![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Tavek moet u bewijzen dat hij lol heeft?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juni 2017 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zit weer eens naast de pot. Ik heb het nergens over "vulgariteiten". Wel over homoseksualiteit op zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat was een citaat van Gipsy. En een argument bovendien. Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 juni 2017 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan er bij hen niet in dat homoseksualiteit geen keuze is maar een zijn. Liefst wordt dan verwezen naar "Cage aux folles" types of pedofielen etc. In realiteit is hun collega op het werk getrouwd met kinderen misschien een homo die zijn gerief in het geheim zoekt. Dat vinden ze wel OK. Als blijkt dat hun kinderen homo zijn stort natuurlijk hun wereld in elkaar. Hun eigen kind heeft de "ziekte" stel u voor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ja een geschenk uit de hemel is het nu ook weer niet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Is een mening hebben geen geschenk ?
iedereen zit zijn eigen gevoelens te uiten op dat gebied ,uitsluitend die van de ouders ... rekening houdend dat die mensen andere verwachtingen hadden misschien...alles is hedendaags ZO vanzelfsprekend je moet het maar pikken.. als uw kind morgen binnenkomt en zegt ik ga mij ombouwen van vrouw tot man ... mag je geen emotie verwarring hebben dan? Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juni 2017 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je aanvaardt je kind zoals het is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aborteren is niet voor de varkens indien op tijd kan worden ingeschat in dat geval.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou je kind wel "verbergen" van de "harde" wereld of niet dan? Dan wordt het wel een heel "raar" geval. Vallen, opstaan, zulke zever is er niet bij. En dan uiteindelijk wegduwen uit het nest. Pestgedrag ga je niet kunnen vermijden.
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hoe dat komt weet ik dat niet maar ik ging het zeer moeilijk hebben daarmee geconfronteerd te worden , moet ik daarom als lompe koe bekeken worden? zoals Jack mij direct weer verwijt... terwijl ik een dochter die naar huis kwam met een vrouw gemakkelijker ging aanvaarden..... raar maar waar .... zo wie kan dat nu helpen dat ik die mix van meningen heb ? ik kan dat zelf niet helpen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Een beetje kennis is een gevaarlijk ding; Drink diep, of proef niet van de Pierische bron: Daar bedwelmen oppervlakkige gedachten de hersenen" - Alexander Pope Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 24 juni 2017 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Homofilie is niet altijd een grond voor pestgedrag, net als roodharig zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die zal nooit gepest geweest zijn? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() ja ik begreep wel Vermeersch wat hij bedoelde ...streven een wereld zonder gehandicapte lijden ...
niks mis mee met dat idee.. naar mijn gedacht... maar o wee de jonge generatie zat inderdaad zo op zijn kap ... het krijgen van een zeer zwaar gehandicapt kind en het zelf opvoeden , vele vrouwen beseffen misschien niet dat ze hun beroepsleven gingen mogen vaarwel zeggen..... ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 24 juni 2017 om 09:58. |
![]() |
![]() |