![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is te hopen dat die ijsventer regelmatig zijn handen wast.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ik hoop vooral dat ze hem ver genoeg bij kinderen vandaan houden ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 9 augustus 2017 om 12:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef hem een DIY kit voor euthanasie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Denk je nu werkelijk als er nog op een of andere manier geld te verdienen is dat euthanasie toegestaan word, vergeet het de privé middelen worden opgebruikt en dan deze van de familie en nadien word de maatschappij zo lang mogelijk aangesproken. Of word later de kleinkinderen de rekening dat de OCMW betaalde afdwingend voorgeschoteld. Persoonlijk heb ik het al verschillenden keren aangevraagd, ZE vinden mij nog te goed, voor de rest kan ik mijn plan trekken, het ga je goed meneer. Het kan zijn dat het en lastige koppige ezel is…Ik ben geen dokter maar de man is 67 misschien beginnende dementie waar hij tegen vecht en waardoor hij lastig, agressief tot pervers kan zijn. Bedenking ben geen dokter. Dat moet dan maar onderzocht worden. feit is dat hij invalide is. Het opvang huis dat hem buiten werkte … Is misschien alleen voor gehandicapten en willen géén psychische gehandicapten in huis, ze vermoeden misschien dat hij aan het dementeren was en is dat de ware rede waarom hij aanvoelde dat hij niet meer welkom was en deed wat hij deed…. feit is dat hij en invalide is van 67 jaar. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, van uit zijn opzicht van de 67 jarige dakloze invaliden. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, het zal gedaan zijn met het gezaag van uit het opzicht van hen die de kop in het zand steken en het probleem omzeilen. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, het opvanghuis die hem buiten werkte en door niet de gepaste Hulp te bieden de oorzaak was dat en invallieden die aan hun zorg toevertrouwd was en waar voor betaald werd op straat moest slapen doet verder als gewoonlijk. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, zal de reactie zijn van de instanties die vele miljarden krijgen en daarom MOETEN in staan voor invaliden en zieken. Het falend bewijs feit dat en invalide is van 67 jaar op straat moest slapen. Getuigenis van Falen van het goed functioneren van hulp aan invaliden/zieken, het grote tekort aan begrip en werkelijk hulpvaardigheid van de instanties die MOETEN in staan voor invaliden en zieken. Werd dus niet opgelost door die instanties die opgericht en betaald worden om invaliden en zieken te helpen maar door de OCMW!!! Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, De politiek kan gewoon weer verder doen de massa van het public was niet geraakt door het feit dat en 67 jarige invaliden dakloze werd, want er is geen geld voor invaliden. Ze kunnen zich nu toe leggen op snelle goede opvang voor vreemdelingen die in Brussel enz. op straat slapen en waar veel NGO naar verwijzen. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, de vakbonden kunnen nu weer protest acties organiseren met personeel van opvanghuizen, verpleegkundigen enz. Oef de OCMW heeft opvang voor hem geregeld, probleem opgelost Hij is op zijn twee benen terecht gekomen…. Althans voor 4 weken…..maar dan is het allang vergeten is hij uit de spots verdwenen en kan iedereen weer gerust ademhalend weer de invaliden problematiek negeren en reutelen over hun eigen kleine lasten en verzuchtingen. Dat het zo heet was tijdens de reis in het zuiden …...Het nu toch wel begint te regenen zeker….Straks weer de scholen beginnen
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4 maanden. Als hij in die periode er niet in slaagt iets te vinden is het een prutser.
Voor de rest lijkt de conclusie dus dat het voor epicurist dirk betreurenswaardig is dat deze situatie is opgelost.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 augustus 2017 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik wens het niemand toe, maar totaal onbegrijpelijk... niemand is er vrij van om pech te hebben invalide of blijvend ziek te worden. En blijkbaar realiseer zich dat alleen iemand die het aan de lijve dagdagelijks moet ondervinden . Vanuit dit gegeven heb ik hier beetje mijn mening gegeven. Voor de rest, het gaat jullie goed
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 augustus 2017 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn suggestie was wel om die DIY kit aan ijsboerke te geven hoor... ![]() Na zijn proza leek me dat een gepaste reactie. Als je zulke dingen schrijft ben je in een staat van ondraaglijk psychisch lijden, en binnen de perimeter van de belgische wetgeving is euthanasie dan toelaatbaar. Een DIY kit kan hem zelfs helpen snel uit de miserie te stappen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest het anders zijn, het zou een klap in het gezicht zijn van de duizenden mensen in de zorgsector en de duizenden zorgbehoevenden die zich wel gedragen zoals men van beschaafde mensen mag verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eindelijk een laagdrempelig initiatief.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 9 augustus 2017 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat niet bij hem. Dat wordt ingespoten in de bil.
Edit: oeps, 't was wel voor een tweevoeter bedoeld, zie ik nu pas.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 9 augustus 2017 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hijzelf is de enige die in gebreke bleef.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju... en wij als echte filantropen staan daar dan te blinken met onze goedbedoelde voorstellen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk kan hij de benodigde stappen nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Ik stel voor dat we die man opmonteren met een goed boek.
Ik dacht aan "Start to Run" van Evy Gruyaert.
![]() |
#98 |
|
![]() Ik stel voor dat we die man opmonteren met een goed boek.
Ik dacht aan "Start to Run" van Evy Gruyaert.
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Na het spartelen in het wijwatervat om toch maar niet op het onderwerp in te moeten gaan, t'is geen politiek...alles is toch geregeld, door met zins en woordspeling puberachtig het onderwerp te proberen verwateren, luchtig doen alsof ze niet begrijpen waar het probleem ligt, te negeren of natuurlijk gemakshalve de schuld bij de 67 jarige invalide in kwestie te leggen. Kwam de aap eindelijk uit de mouw met volgende zinnen, ik zou het echt niet beter kunnen uitdrukken hebben, heb alleen de ondertoon, de ware gedachtegang die er aan verbonden is en beetje verduidelijkt. Verduidelijkt hoe de maatschappij reageert, denkt en handelt: >> Wat wil je eigenlijk bekomen ? << Agressief beginnend >>> dat men een soort misplaatst 'medevoelen' << NEE jongen, hoe onnozel te denken dat het raakt >>heeft bij een sociaal onaangepaste die meent om via wat show in de pers << Begrip voor trol die meent menswaardig behandeld te mogen worden en die dat dan nog openbaar durft aan te kaarten >> voorrechten te kunnen bekomen ?<< Droomt Natuurlijk als alles op gouden schoteltjes aangeboden te krijgen >>Iedereen heeft dezelfde rechten en plichten,<< Jullie die de wereld bekijkt van door de patrijspoort van ontvangst huizen beseffen natuurlijk niets >> en het feit of hij/zij een gefrustreerde dwarsligger >> Met medisch wetenschappelijk bewezen on kunnendege nietsnut >> en een beroepsklager is << Al schreiend geboren en al schreiend zal sterven >> speelt daarin geen enkele rol.<< Kunnen wij de gezonden onze pap niet me koelen >>Gelukkkig maar.<< Stop nu dien zever t’heeft al veel te lang geduurd we gaan over serieuze zaken klappen : de voetbal >> Moest het anders zijn,<< Geloven die nu echt dat de invaliditeit toestanden voor invaliden zijn >>het zou een klap in het gezicht zijn van de duizenden mensen in de zorgsector<< Verpleging en hulpverleners gaan met de hulp van de vakbonden niet staken voor en hoop trollen en beddepissers maar voor hun eigen loon, voor beter werk omstandigheden, meer verlof enz. dat de nonnekes vroeger zo zot waren hulp te geven is niet ons probleem >> en de duizenden zorgbehoevenden die zich wel gedragen>> gelukkig zijn de meeste invaliden zo kruggie van de morfine of van de wijze waarop ze dagdagelijks aangepakt worden dat ze de kracht niet meer hebben om te janken >> zoals men van beschaafde mensen mag verwachten.<< Beseffen dat ze moeten zwijgen net als kleine kinderen als grote/gezonde mensen praten Politiek, nee jong, invaliditeit en blijvende ziekte is alleen goed om geld binnen te halen voor van alles
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 augustus 2017 om 03:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zouden nog veel moeten trainen, om die man te kunnen bijbenen.
![]() |
![]() |