![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zal nog altijd beterkoop zijn dan voor 20/25 euro per maand, één keer per week krav maga te gaan doen. bron: https://kravmaga-antwerpen.com/mixed...v-maga/kosten/ Dat ritje wat ik gegeven had was minder dan 40km. Moet je dus gemakkelijk kunnen doen op 3 uur. Buienradar geeft voorspellingen van 3 uur ![]() Die van het stad kunnen precies nog veel leren van die van de parking. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ik zou net zeggen, het zou zeer ongeloofwaardig en on-oprecht klinken als ik een zeemzoet medelijden verhaal hier zou afsteken, gelet op de crap die ze post in andere draden. Ze speelt nar op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Als zelfverdediging is het in ieder geval zinloos aangezien mensen niet met stokken rondlopen.
Laatst gewijzigd door Bhairav : 14 september 2017 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nuja, als we het zo bekijken, dan haalt zijn thaiboks enkel iets uit als hij door kleuters aangevallen wordt.
Tenslotte, als de booswichten hem moeten hebben zullen die wel een .45 bij hebben, en daar lig je dan met wat gaten door het lichaam.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen regenjas vandoen met zo'n weer. Een stuk zeep kan nu best nuttig zijn als je naar buiten moet. Kwestie van het onaangename ook met iets nuttigs te kunnen combineren. ![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Een handgemeen komt vaker voor dan vuurgevechten. Ik denk dat gij jaloers zijt op die vechtstijl. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een nieuw topic van bembem met de aankondiging van allerlei plannen. Helaas zal het nu zoals altijd weer blijken dat er niets van in huis zal komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij hulp nodig? Dan kun je contact opnemen met Stichting 113 Zelfmoordpreventie via 0900 0113 (24/7 bereikbaar) en 113.nl. https://www.113.nl/ Is weer eens een aparte belevenis.
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deftige mensen denken er niet aan om op andere mensen te gaan slaan en schoppen. Dus als ik een smeerlap tegenkom heb ik geen schijn van kans. Tegen dat ik het besef heb ik al zoveel slagen en stampen gehad dat ik toch niks mee terug kan doen ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van bembem te helpen duw jij haar nog verder de put in Edwaar.
Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 14 september 2017 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ bembem: Je bent nog jong. Je hebt goede vooruitzichten. Je hebt een mooie reis geboekt.
Je hebt zelfs al gedacht om evt terug aan't werk te gaan binnen enkele maanden. (super) Dat zijn allemaal positieve punten waardoor je leven een heel andere (betere) wending zal krijgen. Spijtig dat je kennelijk depressief bent nu. Maar dat is maar tijdelijk want met goede hulp - en die is er- kun je daar vanaf geraken. Waarom ga je niet eens naar de huisarts? Maak een afspraak en vertel hem/ haar eerlijk wat je dwarszit. Huisarts heeft beroepsgeheim hoor, schaam je dus niks en vertel alles waar je mee zit. Hij zal je doorsturen voor verdere hulp en wss kijk je binnen enkele maanden weer positief tegen het leven aan. Sterkte bemmie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |