![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Het hele jaar door zomertijd of wintertijd ? | |||
Zomertijd |
![]() ![]() ![]() |
7 | 36,84% |
Wintertijd |
![]() ![]() ![]() |
12 | 63,16% |
504 errors zijn de schuld van Carles Puigdemont |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik liep hier al rond van voor 6 uur. Was het uur verschil compleet vergeten Blijf toch niet graag lang in mijn bed liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ow jong om je klok twee uur of meer vooruit te zetten mag je geen vrienden hebben, geen (zaken) partners maar wel familie die niet met je in contact wil komen, kortom je moet een eenzame eenzaat zijn wil je zo leven. Leef je met anderen moet je klok echter synchroon zijn met die anderen. Of vergis ik mij?
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 28 oktober 2018 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou gelijk hebben als we nog op het ritme van de natuur zouden leven.
Ondertussen zijn de uurwerken uitgevonden en leven we anders. Zelfs met de zomertijd, beginnen mensen die daarvoor de gelegenheid hebben, nog vroeger om aan de grootste hitte te ontsnappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alles ervoor is ziekelijk. Er is dan ook geen enkele reden er kunstmatig voor te zorgen dat het al om 6u 's ochtends licht is.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen leven we op een ritme van de klok en kunstlicht en staan we op rond 8 uur, werken we 8 uur en zijn we 8 uur vrij. Het is de vraag of ge uw vrije tijd in het donker wilt doorbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wintertijd
without a shred of a doubt
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fabrieken en magazijnen worden tegenwoordig met ramen gebouwd. Bureaus hebben altijd al ramen gehad. Maar ja, mensen die 's nachts werken, 's ochtends in bed kruipen en goed slapen zien 's winters amper daglicht. En mensen die in oude fabrieken en magazijnen zonder ramen werken. Of bureaus onder de grond. Die heb je ook. Bij de NMBS durven ze dat.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen de NMBS. Er zijn genoeg kantoorgebouwen van privé-bedrijven die meerdere ondergrondse verdiepingen hebben, evenals ruimtes bovengronds zonder ramen. Bijv. beveiligde ruimtes.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelfs warenhuizen hebben weinig ramen, fabrieken al helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik zou ze geen eten willen geven, de werknemers die door hun werkgevers onder de grond gestoken worden, dikwijls onnodig, gewoon omdat het kan. Triest.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Wintertijd betekent een uur langer slapen, dus ja,...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Gij werkt duidelijk niet in Brussel. Om 6:45 staat ge al stil vanaf Mehelen-Zuid, Aalst en Leuven.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de linksen twee keer per jaar een uur langer slapen
Vóór de liberalen twee keer per jaar en uur minder lang slapen Dan kunnen die productief zijn om meer uitkeringen te kunnen betalen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom het winteruur beter is voor onze gezondheid.
Euh ja ok, iemand moet er toch een draai aan geven? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin, niemand die in Brussel woont werkt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |