Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2004, 15:13   #81
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Vlaamse Leeuw, ik zou niet liever hebben dan dat uw lijsttrekkers eens een kijkje kwamen nemen op dit forum. Misschien hebben zij wel betere argumenten, want van uw kant hebben we nog niet veel zien komen.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2004, 15:38   #82
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vlaamse Leeuw, ik zou niet liever hebben dan dat uw lijsttrekkers eens een kijkje kwamen nemen op dit forum. Misschien hebben zij wel betere argumenten, want van uw kant hebben we nog niet veel zien komen.
Laten we zeggen dat als je argumenten geeft, dat je - bijna - nooit zinnige tegenargumenten krijgt, maar meestal copy/paste teksten of andere replys waar geen argumenten in staan.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2004, 15:41   #83
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Zou u dan eindelijk eens willen reageren in dit onderwerp?

http://forum.politics.be/showthread.php?t=24451
Oud 21 november 2004, 22:42   #84
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Laat de BUB'ers maar lachen. Onze partijtop en lijsttrekkers zitten hier tenminste niet allemaal op het forum.
En dan? Is dat dan een nadeel? Hier op het forum actief zijn? Wat is er mis met rechtstreekse confrontatie met een brede laag van de bevolking?

Uw partij zou ook eens beter naar de man in de straat luisteren. Dan hadden ze geweten dat ze zo'n radicaal B-H-V-standpunt nooit hadden moeten innemen. Ze hebben zich compleet belachelijk gemaakt, en doen dat nog steeds.
Oud 21 november 2004, 22:57   #85
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Aan Yanneman...

1) Ik ben geen N-VA'er
2) Toen ik dat wel nog was, heb ik altijd de kartelvorming aangespoord, ook toen de onderhandelingen de eerste keer afsprongen
3) Dat ik geen N-VA'er meer ben, heeft alles te maken met de houding tov directe democratie. Logisch, want ik zou juist tevreden moeten zijn met het kartel.
Doch stem je waarschijnlijk nog steeds N-VA, gezien je u toch niet erg pro-Vlaams Belang profileert. Ik heb de indruk dat je geen kleur durft bekennen. Het is natuurlijk makkelijk om vanaf de zijlijn kritiek te spuien opbestaande partijen, die tenminste de ambitie hebben om ergens te komen, hoe klein of hoe groot ze ook mogen zijn. Vanaf die zijlijn is het immers oersimpel om (meestal anoniem) vanuit de luie zetel op een internetforum alle initiatief van de tegenpartijen af te breken. Erg geloofwaardig komt dat echter niet over.

Vele flaminganten zitten in een identiteitscrisis. Als ze zich profileren als VB'er, worden ze meteen in de extreem-rechtse hoek geplaatst. Als ze zich profileren als N-VA'er dan gaan ze af als een gieter. En dan denken ze er makkelijk vanaf te komen door te verklaren dat ze niet partijgebonden zijn.

Iedereen, met uitzondering van de blanco-stemmers, is partijgebonden, of je dat nu wil of niet! Men heeft een voorkeur, men gaat stemmen, en voor de komende legislatuur heb jij u stem gegeven aan een bepaalde partij, die uw stem zal vertegenwoordigen. Dat is toch de bedoeling van een verkiezing dacht ik.

Wij, van de B.U.B., weten waarvoor we staan, en waarvoor we gaan! Al onze kiezers zijn zich zeer bewust van hun stem die ze uitbrengen op onze partij. En eerlijk gezegd heb ik liever 13 000 oprechte stemmen, dan 1 000 000 stemmen waarvan een pak proteststemmen.
Oud 22 november 2004, 00:05   #86
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
En dan? Is dat dan een nadeel? Hier op het forum actief zijn? Wat is er mis met rechtstreekse confrontatie met een brede laag van de bevolking?
Zoals u zelf maar al te goed weet hebben een heleboel mensen op dit forum hun politieke mening al min of meer gevormd. En u spreekt over die "brede laag van de bevolking" ---> op dit forum zitten mensen die zich al in politiek interesseren, terwijl een groot deel van de bevolking niet echt bezig is met politiek.

Citaat:
Uw partij zou ook eens beter naar de man in de straat luisteren. Dan hadden ze geweten dat ze zo'n radicaal B-H-V-standpunt nooit hadden moeten innemen. Ze hebben zich compleet belachelijk gemaakt, en doen dat nog steeds.
De N-VA + VB hebben niet enkel de logica zelve achter hen staan, maar ook nog eens een uitspraak van het Arbitragehof.

Oud 22 november 2004, 00:13   #87
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals u zelf maar al te goed weet hebben een heleboel mensen op dit forum hun politieke mening al min of meer gevormd. En u spreekt over die "brede laag van de bevolking" ---> op dit forum zitten mensen die zich al in politiek interesseren, terwijl een groot deel van de bevolking niet echt bezig is met politiek.
Het is ook niet onze bedoeling om via deze weg pakken kiezers te winnen. Iedereen weet dat dit forum overmatig door flaminganten gefrequenteerd wordt. Via dit forum kunnen we ideëen opdoen, en ons sterken voor het echte werk.

Citaat:
De N-VA + VB hebben niet enkel de logica zelve achter hen staan, maar ook nog eens een uitspraak van het Arbitragehof.
Wie ligt er nu wakker over de splitsing van een kieskring? Wat heeft een West-Vlaming of Limburger hier rechtstreeks mee te maken? Dit is een idiote flaminganteneis die hoe langer hoe irreëler wordt.
Oud 22 november 2004, 00:17   #88
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is ook niet onze bedoeling om via deze weg pakken kiezers te winnen. Iedereen weet dat dit forum overmatig door flaminganten gefrequenteerd wordt. Via dit forum kunnen we ideëen opdoen, en ons sterken voor het echte werk.
Om u er op voor te bereiden dat u ook "in de echte wereld" het niet zult halen met uw argumenten tegen de Flaminganten. Door dit forum ondervindt u het al een eerste keer.

Citaat:
Wie ligt er nu wakker over de splitsing van een kieskring? Wat heeft een West-Vlaming of Limburger hier rechtstreeks mee te maken? Dit is een idiote flaminganteneis die hoe langer hoe irreëler wordt.
We konden toch maar 13.000 mensen bijeen krijgen om op te stappen voor de splitsing. Hoeveel mensen zou u bijeen krijgen om op te stappen voor een unitair België?

Oud 22 november 2004, 00:23   #89
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat hebben de Walen ermee te maken? We dragen hen elk jaar 11,3 miljard euro af en dan bestaan zij het nog om het ons moeilijk te maken BHV te splitsen? Waarschijnlijk is dat hun manier om dank ou ouel te zeggen...
Oud 22 november 2004, 19:33   #90
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om u er op voor te bereiden dat u ook "in de echte wereld" het niet zult halen met uw argumenten tegen de Flaminganten. Door dit forum ondervindt u het al een eerste keer.
Zo denkt u erover, ik niet.

Citaat:
We konden toch maar 13.000 mensen bijeen krijgen om op te stappen voor de splitsing. Hoeveel mensen zou u bijeen krijgen om op te stappen voor een unitair België?
Wat een massa zeg! Wist u dat er in Halle en Vilvoorde samen bijna 70 000 mensen wonen? Wat is dan 13 000 man uit heel Vlaanderenland! Echt een giller!
Oud 22 november 2004, 22:05   #91
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wat een massa zeg! Wist u dat er in Halle en Vilvoorde samen bijna 70 000 mensen wonen? Wat is dan 13 000 man uit heel Vlaanderenland! Echt een giller!
U lacht mijn vraag weg, omdat u voor een unitair België NOOIT 13.000 men zou bijeen krijgen. Ook is het niet makkelijk om in deze tijd de mensen uit hun huis te krijgen voor eendert wat eigenlijk.

Oud 22 november 2004, 22:46   #92
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebben jullie die dan nodig? Iedereen kent die partij maar bijna niemand stemt erop.

De partij waar niemand op stemt: was dat dan niet de B.U.B.?
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 00:23   #93
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Haha. Wie kent de BUB?
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 00:26   #94
Piet Hein
Minister

Standaard

ik niet
Piet Hein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2004, 00:46   #95
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waarom zit ge er dan constant over te zagen?
Oud 23 november 2004, 00:48   #96
Kimmie
Vreemdeling

Kimmie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geef graag toe dat die spiltsing niet zo belangrijk is als jobs of whatever, maar dat betekent niet dat zo'n gedrocht als B-H-V zou mogen bestaan. Dat België jouw knuffellandje is, wil niet zeggen dat je niks moet doen aan oh-zo-duidelijke wantoestanden. Dat noemt men geen liefde, dat noemt men blind.
Gegroet, een Limburgse
Oud 23 november 2004, 00:57   #97
Piet Hein
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Waarom zit ge er dan constant over te zagen?
ik zaag niet
Oud 23 november 2004, 01:20   #98
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jawel. En ge liegt: ge zegt dat ge BUB niet kent, maar ge vermeldt ons constant opnieuw.
Oud 23 november 2004, 09:55   #99
Piet Hein
Minister

Standaard

en gij neemt alles te serieus gij kunt precies nergens mee lachen.
Oud 23 november 2004, 10:31   #100
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
en gij neemt alles te serieus gij kunt precies nergens mee lachen.
Nee, axel, maar uw grappen zijn gewoon erg voorspelbaar. Kijk, al uw 'grappen' tegen de BUB zijn al 10000 keer gemaakt door uw vrienden, en zijn typisch voor flaminganten.

Voorbeelden:

BUB 5 man en ne paardekop hahaha
Heel den BUB? Alle 4? Hahahaha
enz

Dat BLIJFT niet grappig he. Na 2 jaar word je dat beu.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be