![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
foei ecolo.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 20 december 2017 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wehrmacht die nog altijd bestaat... :trololoo:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Doe het eens zelf! Mij vragen om uw argumenten op te zoeken! Gij hebt ook geen schaamtegevoel hé! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuke wedstrijd hier. Hopelijk komen er verlengingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de laatste keer. Sinds ergens midden jaren 30 viel de Wehrmacht onder Nazibewind en dat is zo gebleven tot aan het einde van WO2. Het is echt nogal lachwekkend dat je dergelijke feiten nog tracht te ontkennen hoor. Je bent op je bek gegaan en je probeert dat te verdoezelen door vlakaf te beginnen liegen. Slaat eigenlijk helemaal nergens meer op.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ik wel weet is dat het geen nazi uniform is, en dat alle extreem rechtse foorapen (niet u) op dit forum dat geslikt hebben als een broodje pap. Dat is kostelijk, omdat net zij zich constant op de borst kloppen dat ze niets geloven van die linkiewinkie pers. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Maar zeg: 'ik ben schaakmat en de ander beschuldigen van trollen is het enige wat ik nog kan doen'. PS: ik heb nog nooit iemand op dit forum beschuldigd een trol te zijn. Nog nooit! Dat is nl. zielig en kinderachtig, en enkel slechte verliezers doen dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
En de wehrmacht had geen keuze om de plannen van Hitler uit te voeren. Er was medewerking en er was tegenwerking. Er waren zelf complotten binnen de wehrmacht om Hitler om te brengen. Informeer u. Of nee, laat maar. Doe zo verder, ik amuseer mij. ![]() ![]() ![]() Hahahah, de semantische spelletjes komen boven. Negationisme heeft te maken met de holocaust! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Terwijl gij toch een paar generaties ouder zijt dan mij, en het eigenlijk wel beter zou moeten weten als ik. Maar blijkbaar weet ik meer over zaken die voor mijn tijd waren, dan gij, terwijl gij erbij waart in levende lijve! Waar is uw verontschuldiging voor uw persoonlijke aanval van dementie eigenlijk? Ik wacht! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ja, het Duitse leger bestaat, in het kader van Navo acties: Volgens de Bundeswehr moet het gedenazificeerde ijzeren kruis in de huidige vorm heden ten dage weer worden beschouwd als nationaal herkenningsteken, en als zinnebeeld voor dapperheid, vrijheidsliefde en ridderlijkheid. De betekenis die het van oorsprong heeft.
Ge ziet, ik heb altijd gelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoef niet te liegen. Ik heb u daarentegen al betrapt op verschillende leugens, oa. hierboven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |