![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liesbeth Homans heeft geen klacht neergelegd. Haar feit is volgens de strafrechter publiceren van vertrouwelijke briefwisseling. Het zijn, voor zover ik de zaak begrijp, lokale N-VA leden die een klacht wegens "laster en eerroof" hebben ingeleid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lag, en blijft er vingerdik bovenop liggen, dat je Homans aansprakelijk stelt voor het "uitlekken" van de scheldmail aan haar adres van het schoolhoofd van Ronse.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- veel klachten van "laster en eerroof" wordt niet eens geverbaliseerd. - de geverbaliseerde klachten die op het parket komen worden komen niet altijd bij de raadkamer. - de raadkamer ziet zelden grond voor doorverwijzing naar een strafrechter. - er is sprake van vertrouwelijke mails die publiek werden gemaakt. - er is een vermoeden van politieke agenda bij de aantijgers en de aantijger. - er zijn geen getuigen gehoord ( voor zover ik weet). - politici weten als geen ander hun weg in ons rechtssysteem. - de email wijst eerder op belaging ( = stalking) maar zonder dat het element van herhaalde feiten aanwezig was. - de N-VA heeft in het verleden ten pas en ten onpas publiek gemaakt dat ze voor nazi's worden uitgescholden. - de N-VA is niet vies van klachtneerlegging wegens "laster en eerrof", ze hebben hier al ervaring mee.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste Knuppel
Wat is er volgens jou vergeefse moeite ? Als je mijn verduidelijkingen niet waardeert of geen verduidelijkingen wenst dan stel ik voor dat jij mij op jouw negeerlijst plaatst.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 januari 2018 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
vertel die eens aan Francken.
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Facister in weze kan niet... Wie zijn eigenlijk de echte facisten in dit land... Misschien daar eens een boom over opzetten... Kan het nog beter??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 januari 2018 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Jij weet even goed, of zelfs beter dan ik dat racisme niet alleen draait om ras of volk... Maar zich van den lompe houden als hij met zijn mond vol tanden staat en niet meer om zijn ongelijk heen kan, gaat jou heel goed af...
Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 januari 2018 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef jou niet in mijn vergeetput te gooien om je te negeren. Doeiiiii.
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() nee hoor, dat is jouw dada.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 4 januari 2018 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De klacht werd (voorlopig) ingediend tegen twee leden van de N-VA Ronse. Misschien toch ook even de link lezen die in mijn reactie geplaatst werd. De ex-directeur werd vrijgesproken nadat deze heren een klacht wegens laster en eerroof hadden neergelegd. Homans speelt op een ander niveau. Ze biedt mailberichten aan, aan Dag Allemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren het de kabouters die de mail "lekten" ? Of hebben de "Russen" misschien haar computer gekraakt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 januari 2018 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was het Bas 'ik spuit graag heroine' Luyten?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar Vlamingen die met een e-mail waar die racistische praat in staat naar de media lopen.. dat is doodzonde in la Belgique... Ene Vlaamse minister willen dwingen tot ontslag op basis van niet bewezen geruchten, geen probleem... Maar oh wee als die minister zich durft te verweren... alle juridische spitsvondigheden, halve en hele leugens niet uitgezonderd, worden op hem losgelaten om de schijn van schuld volledig in zijn schoenen te schuiven... En la Belgique zag dat het goed was... Bende, achterlijke, middeleeuwse vernielers... en dat zou de kruin van onze democratie moeten uitmaken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kat komt op de koord.
Ik sloeg dus de nagel op de kop. Nu weten we ook zeker waarom er geïnsinueerd werd dat er druk werd uitgeoefend op de rechtbank. Zoooooo doorzichting, maar zich desalniettemin blijven inbeelden dat ik in dat gekronkel en gedraai loop. ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 januari 2018 om 16:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees het artikel in de grondvod eens. En dan aanklagen. Voor een strafrechter kan je alleen maar iemand aanklagen als je erbij zegt op welk artikel van welke wet je je daarbij baseert. En die dingen van belediging, smaad, eerroof bestaan al van voor ik geboren was.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We praten even niet over beroepen als arts, verpleegster, flik, advocaat ... Maar het briefgeheim en aanverwanten leggen enkel vertrouwelijkheidsplicht op aan de postbeambten. Nooit aan de geadresseerde. Jij mag mij een brief sturen met 100 verzoeken er in tot vertrouwelijkheid. Eens die brief in mijn handen is, mag ik hem publiek maken zoveel ik wil (tenzij nog andere wetten in het gedrang komen, zoals openbare zedenschennis ...) Homans had volledig het recht, en alle vrijheid a) om te beslissen of ze zich beledigd voelde, ja of neen, b) ingeval van ja, of ze klacht zou neerleggen, ja of neen, c) of ze de mail publiek zou maken, ja of neen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens wie heeft er hier een bevriende regering uitgemaakt voor fascisten ![]()
![]() |