![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wei zein niet dom, jei bent gewoon so slim junghen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb jij je hier echt aangemeld om wijzer te worden? Dat is op zich al een indicatie dat het niet zou gaan lukken.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik er nog iets aan doen ? Feedback blijft welkom.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nu je toch feedback vraagt. ik denk dat dat afnemen van wijsheid slechts een persoonlijke indruk is, ik merk geen verschil met je beginperiode. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Zij die van zichzelf vinden dat ze dom zijn. 2. Zij die door anderen dom genoemd worden. 3. Zij die neerkijken op niet-dommen. Behoor jij zelf tot de klasse van niet-dommen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dit alweer
S a a a a a a a a a a a a a i
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is er mis met verveling?
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De misbegrepen anti-held spelen zoals "Thule" met een "duister" verleden spelen is toch ook leuk. Je moet wel eerst nog een paar keer opgepakt zijn voor wat verkeerspaaltjes om te zagen ofzo...
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gehoord van "brood en spelen" ? In elke beschaafde cultuur worden mensen dom gehouden en dom gemaakt. In een communistische democratie is er een nivellering naar de middennoot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het communisme is er geen motivatie om geld te creëren dus als je een boer bent of was; was het eerste wat je deed je velden platbranden. Dat dom houden worden bewust gedaan door de elite omdat mensen anders gaan morren.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef je 100% gelijk dat ik niet de geschikte persoon ben om mezelf te beoordelen. Ik haal een voorbeeld uit van één van mijn enquêtes uit 2012: https://forum.politics.be/showthread.php?t=171730 Is Bart De Wever een Belgicist ? Dit was 2 jaar voor de moeder aller verkiezingen in 2014. Anno 2018 stelt niemand zich meer de vraag of Bart De Wever een "Belgicist" is. De laatste jaren is de wijsheid die mijn enquêtes uitstralen enorm gedaald. Ik neem als voorbeeld een recente bijdrage van mij: https://forum.politics.be/showthread.php?t=241242 The Hunger Games & massale migratie dreiging naar Europa. Persoonlijk vind ik mijn laatste bijdrages alhier minder wijsheid doorstralen dan deze uit mijn beginjaren. Maar nogmaals, het is niet aan mij om mezelf te beoordelen. Ik dank jou nogmaals voor jouw feedback. Het betekent veel voor mij. Mijn niet-oprechte verontschuldigingen voor de schaamteloze zelfpromotie. Dit onderwerp gaat niet over mezelf.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 januari 2018 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Das dan op slag minder s a a a a a a a a a a a i. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk duidelijkheid. Ik had het over het hoofd gezien. Maar ik hoor bij de dommeriken hier
![]()
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf van die taart af !
![]() ![]() ![]() Das nie goe voor uw lijn. ![]() ![]()