![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom toevallig veel in een brouwerij. Aldi koopt productiecapaciteit en laat daar brouwen volgens hun eigen recept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bey bey belgiums Jupiler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maar wat ik erg vind is dat inbev zegt dat ze alle Belgen achter de Rode duivels willen krijgen. Ik heb totaal niets met een bende dikbetaalde allochtonen te maken die per ongeluk wat beter tegen een bal kunnen stampen. Voetbal interesseert mij geen bal. Dus ik vind dat persoonlijk zelfs een belediging dat ze zoiets durven zeggen. Ook vind ik het een belediging dat ze zomaar de naam Belgium gebruiken. Als Vlaming vind ik dit niet kunnen. Maar voetbal is nu eenmaal veel geld en macht. Daar draait het uiteindelijk om en niet om die paar janetten die wat tegen een bal zitten te stampen. Voor Inbev is het marketing en winstanalyses, niets meer en niets minder. Nu veel verschil zal het niet maken. Ik drink praktisch geen bier en als ik het eens drink dan is het zeker geen rioolwater van inbev. Dan kan je evengoed Carapils in de Aldi gaan halen. Daar zit zelfs meer smaak in. Maar nog liever een Haacht. Dat is tenminste nog een echt Vlaams familiebedrijf met echt Belgisch bier. Maar uiteindelijk draait het om bier en voetbal. Ik zag deze morgen al een vrachtwagen voorbij komen. Al vol hangen met stickers van de Rode duivels. De gekte begint al. Daaraan zie je hoeveel simpele mensen er wel niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Parlementslid
|
![]() Colruyt dan
![]() Vorige zomer zo nog een soort proefsessie mogen mee doen. Tien verschillende bieren, allemaal een pils, en proberen de beste er uit te halen. We wisten niet welk merk in welk glas zat en iedereen hun glazen waren ook anders genummerd. En ik ben zeker geen bierdrinker maar Cristal kwam er als nummer 1 uit. We waren met 30 mensen en Stella scoorde niet echt schitterend. Wetende dat dit in een café in Leuven was ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is het gedaan met 'brouwkunst'. Alle bereidingen zijn computergestuurd. Enkel in heel kleine brouwerijen wordt er nog 'artisanaal' gebrouwen (en dat proef je er soms aan).
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Cara=Aalst Light Stella Nizoaan
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 11,6% ! Daar is een Duvel kattepis tegenover. Neen, zwaarder dan Chimay Blauw heb ik nog niet gedronken (9%) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft toch dat je achteraf Belgium zeikt?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 februari 2018 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze verkopen het dan nog eens in een blikje van een halve liter. Het smaakt geeneens: de alcohol overheerst, net zoals bij vodka of whisky van den Aldi.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 21 februari 2018 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zwaarste was Bush beer, maar ondertussen zal er wel iets zwaarder zijn.
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() Zoek de ECHTE Belg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat de concurrenten belet om ook hun naam tijdelijk te veranderen naar 'Belgium'. Ik kan me moeilijk voorstellen noch Inbev, noch de KBVB aanspraak kan maken op de naam via het merkenrecht.
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat was ook mijn eerste reactie en gedacht. ik verwacht wel een ludieke reactie uit de hoek van Vedett of Cara eigenlijk ... twee merken die zich marketingtechnisch toch af en toe doen opmerken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |