Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 maart 2018, 08:51   #81
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Face it, jullie staan op jullie achterste poten omdat het om 'zwarten' gaat. De verkrachting op zich kan jullie in feite weinig schelen (niet dat men dat zal toegeven natuurlijk), ha nee want blanken doen zoiets niet, sure
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 08:54   #82
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Face it, jullie staan op jullie achterste poten omdat het om 'zwarten' gaat. De verkrachting op zich kan jullie in feite weinig schelen (niet dat men dat zal toegeven natuurlijk), ha nee want blanken doen zoiets niet, sure
maar dutske toch, uiteraard draait het om die groepsverkrachting !?! ... en hoe dikwijls nog?!? het gaat niet om zwarten, het gaat om vier mannen van Noord-Afrikaanse afkomst die in Antwerpen wonen.
er is toch ook geen mens ter wereld die beweerd dat blanken nooit daders van een verkrachting zijn

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 08:57.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 09:04   #83
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wel het fenomeen groepsverkrachting komt voort uit het zuidelijke deel van onze bol. Logisch ook gezien daar een cultuur heerst waar de vrouw minderwaardig is t.o.v. de man en ook onderdanig dient te zijn. Vandaar dat de daders doorgaans van Afrikaanse origine zullen zijn. Ook Pakistan staat ervoor bekend. Vooral blonde vrouwen zijn erg in trek gezien zij niet veel voorkomen in deze landen.
Oud 20 maart 2018, 09:06   #84
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Wel het fenomeen groepsverkrachting komt voort uit het zuidelijke deel van onze bol. Logisch ook gezien daar een cultuur heerst waar de vrouw minderwaardig is t.o.v. de man en ook onderdanig dient te zijn. Vandaar dat de daders doorgaans van Afrikaanse origine zullen zijn. Ook Pakistan staat ervoor bekend. Vooral blonde vrouwen zijn erg in trek gezien zij niet veel voorkomen in deze landen.
die reden lijkt mij niet voldoende sluitend...Aziatische vrouwen komen daar ook niet zo veel voor bvb, zijn die ook erg in trek mss?
Oud 20 maart 2018, 09:08   #85
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
je insinueerde m.i. wel "dat ze t zelf gezocht zouden kunnen hebben" ... en dus dat de schuld (gedeeltelijk) bij de slachtoffers zou liggen...
Daar is zeker iets van aan. Risicoanalyse.
Oud 20 maart 2018, 09:09   #86
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Daar is zeker iets van aan. Risicoanalyse.
bs die slachtoffers zijn geen daders.
Oud 20 maart 2018, 09:28   #87
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blanken die iets mispeuteren moeten dan ook maar back naar land van herkomst (want dat is immers waar men in deze draad op aanstuurt, nietwaar). Alle white trash vd USA, Australië, New Zealand enz. dan ook maar gelijk terug naar deze contreien. Want dat was tenslotte ook niet allemaal zo legaal hoe dat die hun migratie destijds plaatsvond.
Die beslissing moeten de USA, Australië, New Zealand enz. maar nemen. Wij moeten in de eerste plaats ONS land opruimen.

Waar zijn uw cijfers mbt autochtone groepsverkrachtingen?
En probeer het te ontkennen : Indien die negers of Bleke Bruinen hier niet waren geweest, waren die Hollandse meisjes niet verkracht.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 09:44   #88
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Jaja precies alsof de autochtone blanken zo'n doetjs zijn, het gaat om NL vrouwen, zal ik er ook maar Fransmannen bij betrekken vermits jullie zo graag de blanken verdedigen, die hebben namelijk een cultuur van dakloze - al dan niet blanke - vrouwen in groep aan te randen. (Ik heb het over 'cultuur' omdat men het in deze draad over een bepaalde 'zwarte cultuur' heeft. )

https://parismatch.be/actualites/soc...rence-generale

En wie als dakloze vrouw hier in BE vertoeft zal ook wel het een & ander meemaken met jawel, blanke mannen van hier. Laatst nog schandaal bij de Samusocial waar blanke hulpverleners dakloze vrouwen lastig vielen (google het maar). Ah ja, ze kiezen uiteraard de zwakkeren als target, net zoals die zwarten, of heeft men het hier over de modale blanke huisvrouw die plots op klaarlichte dag in haar huis werd verkracht, ik dacht het niet, het gaat tenslotte om 2 domme geiten (sorry dat ik het zeg, maar ik kan ze moeilijk slim noemen) die deze mannen op hun hotelkamer uitnodigden tijdens het uitgaan, dus tja wat wil je, is problemen zoeken, wie nodigt er nu een groep wildvreemde mannen 's nachts op z'n kamer uit re-
Oud 20 maart 2018, 09:49   #89
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja precies alsof de autochtone blanken zo'n doetjs zijn, het gaat om NL vrouwen, zal ik er ook maar Fransmannen bij betrekken vermits jullie zo graag de blanken verdedigen, die hebben namelijk een cultuur van dakloze - al dan niet blanke - vrouwen in groep aan te randen. (Ik heb het over 'cultuur' omdat men het in deze draad over een bepaalde 'zwarte cultuur' heeft. )

https://parismatch.be/actualites/soc...rence-generale

En wie als dakloze vrouw hier in BE vertoeft zal ook wel het een & ander meemaken met jawel, blanke mannen van hier. Laatst nog schandaal bij de Samusocial waar blanke hulpverleners dakloze vrouwen lastig vielen (google het maar). Ah ja, ze kiezen uiteraard de zwakkeren als target, net zoals die zwarten, of heeft men het hier over de modale blanke huisvrouw die plots op klaarlichte dag in haar huis werd verkracht, ik dacht het niet, het gaat tenslotte om 2 domme geiten (sorry dat ik het zeg, maar ik kan ze moeilijk slim noemen) die deze mannen op hun hotelkamer uitnodigden tijdens het uitgaan, dus tja wat wil je, is problemen zoeken, wie nodigt er nu een groep wildvreemde mannen 's nachts op z'n kamer uit re-
nog liever de slachtoffers culpabiliseren dan toe te geven dat groepsverkrachtingen een cultureel gegeven zijn ...

NB de vrouwen werden tegen hun wil gedrogeerd met Rohypnol en dan meegenomen.

jij mag er uiteraard bijsleuren wat je wil, ook al heeft het niks met groepsverkrachtingen te maken ... zolang het maar af leidt van de ongemakkelijke waarheid zeker?

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 09:50.
Oud 20 maart 2018, 10:06   #90
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

NB. Ik vergoeilijk niets, maar feit is dat de daders bij die vrouwen op de kamer werden uitgenodigd, tja.
Oud 20 maart 2018, 10:09   #91
Tavek
Banneling

Standaard

Vrouwen wijzen bijzonder snel de vinger naar de vrouw als het over een verkrachting gaat. Vreemd.

Voor mij mogen ze die negers ophangen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:13   #92
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jaja, groepsverkrachting is erger dan een gewone verkrachting (want er bestaan natuurlijk 'gewone verkrachtingen')... goed bezig
Uiteraard is dat erger, nogal wiedes. Je zit om te beginnen met meerdere daders en voor het slachtoffer zelf is het trauma nog groter.
JBM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:14   #93
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Anyway er loopt wederom een rode draad doorheen deze thead: gekleurde mannen zijn slecht en blanke vrouwen moeten beschermd worden tegen het kwaad. (Dat deze vrouwen er zelf een aandeel in hebben wordt lustig ontkend, of hoe noem je een domme geit die haar drankje laat spiken tijdens het uitgaan soms) :roll
Oud 20 maart 2018, 10:17   #94
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Uiteraard is dat erger, nogal wiedes. Je zit om te beginnen met meerdere daders en voor het slachtoffer zelf is het trauma nog groter.
Zeker als het dan nog eens over 'zwarte daders' gaat.
Oud 20 maart 2018, 10:19   #95
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Anyway er loopt wederom een rode draad doorheen deze thead: gekleurde mannen zijn slecht en blanke vrouwen moeten beschermd worden tegen het kwaad. (Dat deze vrouwen er zelf een aandeel in hebben wordt lustig ontkend, of hoe noem je een domme geit die haar drankje laat spiken tijdens het uitgaan soms) :roll
In uw geval zou dat niets uitmaken maar volgens uw redenering mogen alle vrouwen die in de zomer in bikini (of "erger") op het strand liggen gewoon door elke man verkracht worden want hun kleding nodigt dat uit?

'k zal u eens iets vertellen Bem,

Zelfs al loopt/zit er een vrouw poedelnaakt voor mij, dan nog steek ik daar geen hand naar uit ZONDER haar expliciete toestemming. Begrijp je de nuance? En laat dat nu net de norm zijn hier in het vrije Westen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 maart 2018 om 10:20.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:20   #96
Tavek
Banneling

Standaard

Bembem als ge er zo over denkt, wens ik u eens een leuke encounter met een bende negers in het Brusselse toe.

Misschien geraak je eindelijk zwanger, van een mulatje.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:22   #97
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
NB. Ik vergoeilijk niets, maar feit is dat de daders bij die vrouwen op de kamer werden uitgenodigd, tja.
nee, dat is (nog) geen feit, dat staat in de verklaring van de eerste betrapte dader.

die jij hier gewillig voor waar verkondigt...

en zelfs dat, indien het waar zou zijn, maakt niet dat het hier niet om een groepsverkrachting gaat.

diezelfde dader bestond het ook van te zeggen dat de slachtoffers zich niet fysiek verweerd hebben en dat ze alleen herhaaldelijk 'stop' gezegd hebben ... terwijl Rohypnol net fysiek verlammend is ... degoutanter kan het m.i. niet als dader...

Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 10:23.
Oud 20 maart 2018, 10:25   #98
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Wanneer gaat u nu afkomen met verpletterende cijfers van groepsverkrachtingen door het Belgische white trash dat bruine hoofddoeken verkracht? Waarom is er nooit sprake van racisme wanneer het bruine en zwarte trash blanke vrouwen verkracht?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 maart 2018 om 10:25.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2018, 10:25   #99
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
zelfs domheid is geen toelating voor verkrachting bembem, prijs jezelf gelukkig.

ook een kort rokje is geen uitnodiging.

en zelfs een hoofddoek is niet verplicht om veilig te moeten kunnen zijn.
Oud 20 maart 2018, 10:26   #100
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Vrouwen wijzen bijzonder snel de vinger naar de vrouw als het over een verkrachting gaat. Vreemd.

Voor mij mogen ze die negers ophangen.
ik neem aan dat je het woord negers als amalgaam gebruikt.

het zou hier gaan om 5 mannen van Noord-Afrikaanse afkomst die in Antwerpen wonen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be