![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Face it, jullie staan op jullie achterste poten omdat het om 'zwarten' gaat. De verkrachting op zich kan jullie in feite weinig schelen (niet dat men dat zal toegeven natuurlijk), ha nee want blanken doen zoiets niet, sure
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er is toch ook geen mens ter wereld die beweerd dat blanken nooit daders van een verkrachting zijn ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel het fenomeen groepsverkrachting komt voort uit het zuidelijke deel van onze bol. Logisch ook gezien daar een cultuur heerst waar de vrouw minderwaardig is t.o.v. de man en ook onderdanig dient te zijn. Vandaar dat de daders doorgaans van Afrikaanse origine zullen zijn. Ook Pakistan staat ervoor bekend. Vooral blonde vrouwen zijn erg in trek gezien zij niet veel voorkomen in deze landen.
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar is zeker iets van aan. Risicoanalyse.
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn uw cijfers mbt autochtone groepsverkrachtingen? En probeer het te ontkennen : Indien die negers of Bleke Bruinen hier niet waren geweest, waren die Hollandse meisjes niet verkracht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja precies alsof de autochtone blanken zo'n doetjs zijn, het gaat om NL vrouwen, zal ik er ook maar Fransmannen bij betrekken vermits jullie zo graag de blanken verdedigen, die hebben namelijk een cultuur van dakloze - al dan niet blanke - vrouwen in groep aan te randen. (Ik heb het over 'cultuur' omdat men het in deze draad over een bepaalde 'zwarte cultuur' heeft.
![]() https://parismatch.be/actualites/soc...rence-generale En wie als dakloze vrouw hier in BE vertoeft zal ook wel het een & ander meemaken met jawel, blanke mannen van hier. Laatst nog schandaal bij de Samusocial waar blanke hulpverleners dakloze vrouwen lastig vielen (google het maar). Ah ja, ze kiezen uiteraard de zwakkeren als target, net zoals die zwarten, of heeft men het hier over de modale blanke huisvrouw die plots op klaarlichte dag in haar huis werd verkracht, ik dacht het niet, het gaat tenslotte om 2 domme geiten (sorry dat ik het zeg, maar ik kan ze moeilijk slim noemen) die deze mannen op hun hotelkamer uitnodigden tijdens het uitgaan, dus tja wat wil je, is problemen zoeken, wie nodigt er nu een groep wildvreemde mannen 's nachts op z'n kamer uit re- ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() NB de vrouwen werden tegen hun wil gedrogeerd met Rohypnol en dan meegenomen. jij mag er uiteraard bijsleuren wat je wil, ook al heeft het niks met groepsverkrachtingen te maken ... zolang het maar af leidt van de ongemakkelijke waarheid zeker? Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NB. Ik vergoeilijk niets, maar feit is dat de daders bij die vrouwen op de kamer werden uitgenodigd, tja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Vrouwen wijzen bijzonder snel de vinger naar de vrouw als het over een verkrachting gaat. Vreemd.
Voor mij mogen ze die negers ophangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Uiteraard is dat erger, nogal wiedes. Je zit om te beginnen met meerdere daders en voor het slachtoffer zelf is het trauma nog groter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anyway er loopt wederom een rode draad doorheen deze thead: gekleurde mannen zijn slecht en blanke vrouwen moeten beschermd worden tegen het kwaad. (Dat deze vrouwen er zelf een aandeel in hebben wordt lustig ontkend, of hoe noem je een domme geit die haar drankje laat spiken tijdens het uitgaan soms) :roll
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k zal u eens iets vertellen Bem, Zelfs al loopt/zit er een vrouw poedelnaakt voor mij, dan nog steek ik daar geen hand naar uit ZONDER haar expliciete toestemming. Begrijp je de nuance? En laat dat nu net de norm zijn hier in het vrije Westen. Laatst gewijzigd door Skobelev : 20 maart 2018 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Bembem als ge er zo over denkt, wens ik u eens een leuke encounter met een bende negers in het Brusselse toe.
Misschien geraak je eindelijk zwanger, van een mulatje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die jij hier gewillig voor waar verkondigt... en zelfs dat, indien het waar zou zijn, maakt niet dat het hier niet om een groepsverkrachting gaat. diezelfde dader bestond het ook van te zeggen dat de slachtoffers zich niet fysiek verweerd hebben en dat ze alleen herhaaldelijk 'stop' gezegd hebben ... terwijl Rohypnol net fysiek verlammend is ... degoutanter kan het m.i. niet als dader... Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 maart 2018 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook een kort rokje is geen uitnodiging. en zelfs een hoofddoek is niet verplicht om veilig te moeten kunnen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het zou hier gaan om 5 mannen van Noord-Afrikaanse afkomst die in Antwerpen wonen... |
|
![]() |
![]() |