![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je vind goed zoals het nu is. Ik ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U reageert helemaal niet. U schrijft wat onzin neer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier het zoveelste slachtoffer voor wie de grootste en meest efficiënte war on drugs totaal zinloos is.
Wat is het nut van achter een gram cannabis te lopen met 20 agenten als je je op iedere hoek van de straat kan dooddrinken. ![]() ![]() ![]() https://www.hln.be/showbizz/muziek/t...eden~a4155b92/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2018 om 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was bij wijze van spreken, hé. Ik zal al héél content zijn mocht u zich niet verzetten tegen een legalisering van cannabis-gebruik, inclusief een mogelijkheid tot het afsluiten van privé-verzekeringen. Ik reken in dezen op uw luiheid ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk komen er hier vrouwelijke Piraten op. Dan ga ik misschien alvorens aan m'n zondagse wandeling te beginnen toch nog eerst aanschuiven in een stembureau.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Welkom in het sirene en prikkeldraad paradijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij nu maar wat wiet gerookt had in plaats van met die harddrug zijn leven kapot te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wij ons vermaakt hebben met de "strapatsen" van Amy Winehouse, vindt De Wever ongehoord. "They tried to make me go to rehab, I said no, no, no, zong ze. Het was schuldig verzuim daarmee te lachen in plaats van haar tijdig te dwingen om toch te gaan." https://www.nu.nl/achterklap/2651461...winehouse.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte mannen openen een draad over alcohol, om hun dada over cannabis daarin kwijt te kunnen.
Mijn gemarineerde teelballen ja.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een draad over Joden wordt ook al vlug een draad over moslims. Misschien dat het ene gelinkt kan worden aan het andere. Of heeft het ene ontegensprekelijk iets te maken met het andere.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 april 2018 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou er niet van dat quotes vervalst worden.
Wijzigen of zo, kan, volgens mij, als het duidelijk is en zeker niet misleidend. Ik ga toch ook niet in jouw mond leggen dat die van jou niet gemarineerd maar wel bewierrookt zijn met doemp van gedroogd gras, stro en nog wat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |