![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o_0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Lance was een Duitser !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In haar trollenalbum krijgt deze draad een mooi plaatjse, gezien de vangst in korte tijd.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die drang om te overheersen, zich te willen laten gelden ten koste van etnische minderheden, schrijf ik sowieso blanken toe, meer bepaald de germaanse volkeren - alhoewel de anglo-saksische er ook wat van kunnen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is hoog tijd..... Gij hebt anders hier wel uw vooroordelen klaar,of is het besef daarover nog niet in uw botte hersenen doorgedrongen.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee jullie begrijpen het niet, net zoals bij criminelen die baldadige feiten op hun kerfstok hebben, er een wisselwerking bestaat tussen nurture & nature, zo hebben afstammelingen van plegers v nazi-baldadigheden mi grotere kans om getriggerd te worden zoals hun voorouders (waar ze tenslotte een deel vd genen mee delen); ik zeg niet dat dit voor enkelingen geldt maar als bijna een heel land/bevolking zich schuldig maakt aan etnische zuivering dan tja, kan men me moeilijk kwalijk nemen wantrouwig te staan tov dat bepaalde volk, en tja ik vind dat de nazaten v dergelijke plegers in het oog dienen gehouden te worden, omdat ze volgens mij meer kans lopen 'getriggerd' te worden in the future, zie maar naar de huidige generaties duitsers, ze hebben zich toch maar mooi in de slachtofferrol gewenteld ipv neutraal te doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn beste, ik begrijp het maar al te goed, namelijk dat jij een drang hebt om alles wat etnisch van u verschilt in het belachelijke te trekken; zelfs wanneer deze gevlekte gele bal aanklaagt dat een bepaald volk in een niet zo ver verleden massaal gruwelijke daden pleegde en/of de andere kant opkeek terwijl hele groepen joden ea uitgemoord werden, en dat men daar niet zo lichtzinnig mee zou moeten omspringen omdat het 'al zo'n 70 jaar geleden is'... nee mijn beste, men mag niet vergeten tot wat het germaanse volk in staat is, zeer zeker niet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens nonkel Henri hier geldt dat ook voor Vlaanderen. Zeker van dat je hier wilt blijven?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |