![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ontken de wreedheden van de nazi's niet, maar kinderen moeten dat zelf ontdekken en plaatsen in hun wereldbeeld. Zo vind ik het degoutant dat wij op school constant subjectieve informatie door het strot geramd kregen over wreedheden van de concentratiekampen (van op een moment dat ge als kind nog totaal geen besef van politiek ofzo hebt) en er hoegenaamd niet gesproken werd over meer recente wreedheden (rwanda,...).
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door illwill : 20 november 2004 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pimmetje heeft gewonnen en daar moet men zich bij neerleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.degrootstenederlander.nl/start.php
Geef dan gewoon de uitslag gelijk ok. Wat staat er op de officiele site wie er gewonnen heeft? Och ja, maar toegeven kun je niet é. Laatst gewijzigd door illwill : 20 november 2004 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitgegeven: 16 november 2004 16:40 Laatst gewijzigd: 16 november 2004 18:36 AMSTERDAM - Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de uitzending van "De grootste Nederlander " zijn binnengekomen dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden, zo meldt de KRO in een persbericht. Het probleem van de cijfers is veroorzaakt door 'langzame' computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden. En dat heeft te maken met een beveiliging die was ingebouwd om frauderen te voorkomen. Tijdens de uitzending kon alleen gestemd worden via een vaste telefoonlijn of via de mobiele telefoon. Alle kiezers konden maximaal 6 stemmen uitbrengen en de computers controleerden of dit aantal niet werd overschreden. Daardoor ontstond evenwel vertraging in de verwerking van de gegevens met als resultaat dat de telefoonlijnen geblokkeerd raakten. Toen de uitzending werd afgesloten stond Pim Fortuyn aan kop en werd hij onder het toeziend oog van de notaris als winnaar aangewezen. Volgens de officiële telling had Fortuyn op dat moment bijna 115.000 stemmen en Willem van Oranje 111.000 en daarmee was Fortuyn 'de grootste', maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000. De KRO heeft besloten de afgesproken procedure te respecteren, en geen wijziging te brengen in de uitslag zoals die tijdens de uitzending is gepubliceerd. LPF-Tweedekamerlid Herben reageerde verontwaardigd. Volgens hem is het 'ongeloofwaardig' dat de KRO achteraf met een andere winnaar dan Fortuyn op de proppen komt. Hij vergeleek voor Radio 1 de gang van zaken met 'verkiezingen in een Zuid-Amerikaanse bananendictatuur'. Ook vindt hij dat de KRO 'klungelwerk' heeft geleverd bij de verwerking van de gegevens. Bron: http://www.nu.nl/news.jsp?n=443284&c=10 Tja, wat verder kijken dan je neus lang is, is aan jou niet besteed hé. Gelukkig heb je altijd gelijk. Nu ook dus, dat spreekt vanzelf!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 20 november 2004 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PIM HEEFT GEWONNEN EN DAAR KUN JE NIETS AAN VERANDEREN! Waar wil jij nu eigenlijk naartoe rafke? Je wil eigenlijk een wedstrijd met stemming waar de regels niet toegepast moeten worden en waarbij indien er een winnaar uit de bus komt die voor sommige niet voldoen maar niet mogen winnen? Pffff kom é. Doe je eigen wedstrijdjes thuis dan é. [size=5]Zeg het toch gewoon, wie krijgt de prijs?[/size] Laatst gewijzigd door illwill : 20 november 2004 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=5]"Het probleem van de cijfers is veroorzaakt door 'langzame' computers, die na de uitzending nog nieuwe gegevens produceerden."[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat staat er op de officiele site onder winnaar van de wedstrijd? PIMMETJE!!!!!!!!!!!!!!! Dus wat wil dat zeggen volgens jou? Laatst gewijzigd door illwill : 20 november 2004 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |