![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() Dank u mannen voor het medeleven. Zo simpel kan het zijn om werk te moeten zoeken maar geen werkgever bereid te vinden die u wilt aannemen. En dus mag ik vanaf nu ook aannemen dat jullie akkoord zijn dat ik vanaf 01/10/2018 in de werkloosheidsstatistieken kom en daarna een opleiding volg om terug in de maatschappij een job te kunnen vinden
![]() Tot 01/10/2018 is het maandelijks een mooi getal waar velen van dromen op mijn rekening zonder 1 seconde nog te moeten gaan werken. Ja het ontslag was wel echt een zware slag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog veel geluk gewenst toch. hier gaat ge medestanders vinden : https://www.seniorennet.be/forum/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wilde wel werken maar niemand nam hem aan ![]() Welke werkgever zou nu interesse hebben in iemand die in feite toch niet wil werken ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juni 2018 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brugpensioen op 56 jaar bij Carrefour België
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2018 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Parlementslid
|
![]() Mijn plan is eentje waar ik nu al helemaal gelukkig van ben
![]() En tot begin volgende week ben je van mij hier vanaf. Deze namiddag even richting Punte Prima om te gaan uitblazen. Want de prijs van mijn vliegtuigtickets zijn nog steeds enkel luchthaventaksen en een klein supplement. Dus ik moet er nog wat van profiteren ![]() Eens kijken of er daar iets interessant staat. Wie weet een plaats om te gaan "overwinteren" ![]() Laatst gewijzigd door Profiteur : 13 juni 2018 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn manager vroeger zei altijd tegen de mensen die niet gelukkig waren met bepaalde feiten en beslissingen, ge zijt hier om geld te verdienen, niet om gelukkig te zijn, als ge naast uw loon ook nog gelukkig zijn wilt zijn kunt ge beter ergens anders gaan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door dpg : 13 juni 2018 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Depressie is een aandoening. En die aandoening gaat met je mee. Desnoods ook naar Tahiti. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juni 2018 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De NVA kan op zijn kop gaan staan ik stop met werken wanneer ik het wil en dat zal veel vroeger zijn dan 60 jaar !!!!!!
Ik ben momenteel aan het sparen om de termijn tussen het stoppen met werken en de pensioenleeftijd te financieren en dan zal het daaag arbeidsmarkt zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie werkt kan altijd stoppen. Op uw pensioen is het dan wel eventjes wachten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juni 2018 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Sparen om vroeger te stoppen met werken vind ik onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb heel wat vrienden die nooit ( meer) hoeven te werken. Als je als enige kind huwt met een ander enig kind en je beiden ouders hebt met meer dan 1 eigendom hoef je,éénmaal erfgenaam, niet meer te werken.
6 huishuren van om en bij de 750 euro is meer dan voldoende om geen klop meer hoeven te doen. Je kan dan eventueel nog iets doen om bezig te zijn. In de eerste plaats is dat uiteraard iets dat je niet echt aanziet als werk maar wel iets dat je graag doet. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 juni 2018 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Caissière is wel een zwaar beroep hè, net als bij de Nationale Bank van België werken. (Of gelijk welke bank eigenlijk, zo mogen daar allemaal op pensioen na een vijfendertig tal jaren 36 uren week, net als de hogere ambtenaren.)
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 14 juni 2018 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat het nu ietsje minder zwaar is daardoor Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 juni 2018 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Iedereen in Belgie kreeg alle mogelijke kansen door de overheid om iets van zijn leven te maken, als men dus vandaag jaloers moet zijn om een kassierster die op 56 jarige leeftijd op SWT mag gaan dan zegt dat alles over hoe men met die kansen is omgegaan.
Sukkelaars !! |
![]() |
![]() |