Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Discussietools
Oud 20 november 2004, 00:12   #81
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
zeggen dat het niet dezelfde is want dat die van hun grijs is?
Of dat het eigenlijk een gelukssymbool is uit het verre Oosten

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 00:14   #82
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Die zijn der wat mee aan het lachen of wat ? Goed zo mannekes, doe maar verder. Hoogmoed komt voor de val zeg ik, we hebben al wat schoon voorbeeldjes gehad en hun oud lijk is nog niet eens koud
Jaja, en dat vierkant is een vermomd hakenkruis, we zijn weer eens ontmaskerd.

Ga u bezighouden met het logo van de SPA.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 20 november 2004, 00:19   #83
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Jaja, en dat vierkant is een vermomd hakenkruis, we zijn weer eens ontmaskerd.

Ga u bezighouden met het logo van de SPA.
Ik ben daar niet mee afgekomen eh peeke . Voor mij is dat geen sluitend bewijs dat het fascisten zijn, maar ze hebben hun logooke dan toch maar verdomd slecht gekozen. Of zijn het misschien dan toch stoeme kloten? U zegt het maar...

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]

Laatst gewijzigd door nou nou : 20 november 2004 om 00:21.
nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 00:25   #84
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Geef toe, als je er even over nadenkt: ze moeten - op zijn minst naar buiten toe - gaan inbinden en dan binnen de paar eerste dagen na hun "make-over" wordt het al bekend dat hun logo dezelfde basis heeft als dat van Were Di. Toeval voor mijn part, maar niet erg opportuun, wel? Het allereerste wat van de nieuwe partij publiekelijk bekend is [size=3]is al in een rechte lijn met het nazisme te linken?![/size] Ofwel zijn het fascisten, ofwel loempe uilen, serieus zelle...

nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 00:31   #85
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ben daar niet mee afgekomen eh peeke . Voor mij is dat geen sluitend bewijs dat het fascisten zijn, maar ze hebben hun logooke dan toch maar verdomd slecht gekozen. Of zijn het misschien dan toch stoeme kloten? U zegt het maar...
Peeke, peeke, wie noemt gij peeke? Ik ben hier niet de oude knar van 30 hé

Citaat:
Geef toe, als je er even over nadenkt: ze moeten - op zijn minst naar buiten toe - gaan inbinden en dan binnen de paar eerste dagen na hun "make-over" wordt het al bekend dat hun logo dezelfde basis heeft als dat van Were Di. Toeval voor mijn part, maar niet erg opportuun, wel? Het allereerste wat van de nieuwe partij publiekelijk bekend is [size=3]is al in een rechte lijn met het nazisme te linken?![/size] Ofwel zijn het fascisten, ofwel loempe uilen, serieus zelle...
En had die leeuw een korte tong gehad, dan hadden ze weer een ander prentje gevonden. Wat dat betreft ook geen gebrek, of wel soms? Denk je nu echt dat ze nergens een negatieve connotatie kunnen vinden van een korte-tong leeuw?

Annemans' uitspraak was ongelukkig maar mijns inziens verkeerd geïnterpreteerd, al dan niet opzettelijk.

Euh... wat was er verder nog?
Oud 20 november 2004, 00:35   #86
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

En had die leeuw een korte tong gehad, dan hadden ze weer een ander prentje gevonden. Wat dat betreft ook geen gebrek, of wel soms? Denk je nu echt dat ze nergens een negatieve connotatie kunnen vinden van een korte-tong leeuw?

Annemans' uitspraak was ongelukkig maar mijns inziens verkeerd geïnterpreteerd, al dan niet opzettelijk.

er zijn wel wat meer overeenkomsten als de lange tong hé.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 november 2004, 00:37   #87
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Peeke heeft voor mij geen associatie met leeftijd, mar als gij niet graag hebt dat ik u peeke noem zal ik het niet meer doen zelle kapoen

Citaat:
Het gaat hem niet om die tong, Tzuvar. Leg de twee over elkaar en ze zijn HETZELFDE, elke curve ervan. Het gaat hem mij niet over negatieve connotaties vinden door tegenstanders, maar juist over die te weten vermijden. Kom op zeg, ge gaat me niet vertellen dat er daar binnen het VB niemand zit die dat kent, dat logo?? En als er al iets belangrijks is in logo's dan is het wel gericht marketingonderzoek. Als ze links met dat soort organisaties expliciet willen vermijden is dat een niet heel moeilijke (wat zeg ik? een doodsimpele!) opdracht. Ik stel mij hier serieus vragen bij... en terecht denk ik...

Citaat:

Interpreteer ze eens juist voor ons dan als je wil?

Euh... nog niet genoeg voor die eerste week?

nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 01:07   #88
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Peeke heeft voor mij geen associatie met leeftijd, mar als gij niet graag hebt dat ik u peeke noem zal ik het niet meer doen zelle kapoen
't zal dialect zijn dan Hier in "Balder" is "een ouw peeke" een oud vadertje

Citaat:
Het gaat hem niet om die tong, Tzuvar. Leg de twee over elkaar en ze zijn HETZELFDE, elke curve ervan. Het gaat hem mij niet over negatieve connotaties vinden door tegenstanders, maar juist over die te weten vermijden. Kom op zeg, ge gaat me niet vertellen dat er daar binnen het VB niemand zit die dat kent, dat logo?? En als er al iets belangrijks is in logo's dan is het wel gericht marketingonderzoek. Als ze links met dat soort organisaties expliciet willen vermijden is dat een niet heel moeilijke (wat zeg ik? een doodsimpele!) opdracht. Ik stel mij hier serieus vragen bij... en terecht denk ik...
Nu ge het zegt. Mij gelooft ge toch als ik zeg dat me dat nog niet zo erg opgevallen was? Maar tsja... Were Di, Voorpost,... hebben als vanouds banden met het Blok, en zij hadden reeds ongenoegen laten blijken ivm de geplande koerswijziging. Ik denk dat je dat logo als gedeeltelijke toegeving kunt zien. Btw, wist je dat er nog onnoemelijk veel organisaties, scoutsverenigingen, restaurants en weet ik wat, "Were Di" heten, zelfs nu nog? Heb net een googletje achter de rug... feitelijke informatie over Were Di zelf is daarentegen nogal schaars. Uiteraard ga ik de bloxbuster sites daarvoor niet serieus nemen.

Citaat:
Interpreteer ze eens juist voor ons dan als je wil?
Dat is nogal moeilijk tegenover iemand die niet gelooft dat de rechters van het oorspronkelijk arrest politiek benoemd waren, franskiljon-gezind en met een promotie in het vooruitzicht. Iemand die dat wél gelooft ziet geen graten in het terugdraaien (of tenminste het herbekijken) van een carrièrekans die gestoeld is op het "voor wat hoort wat" principe. Sommigen noemen dat een bedreiging, ik ben bang dat wij het een rechtzetting noemen.

Citaat:
Euh... nog niet genoeg voor die eerste week?
Twee aanstootgevende dingetjes op een week? Zouden ze dan toch gematigder geworden zijn?
Oud 20 november 2004, 02:33   #89
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
't zal dialect zijn dan Hier in "Balder" is "een ouw peeke" een oud vadertje
Hier in Gent wordt het eigenlijk gebruikt voor al wat goed uitkomt op het moment zo kan er ook nie over gezaagd worden

Citaat:
Nu ge het zegt. Mij gelooft ge toch als ik zeg dat me dat nog niet zo erg opgevallen was? Maar tsja... Were Di, Voorpost,... hebben als vanouds banden met het Blok, en zij hadden reeds ongenoegen laten blijken ivm de geplande koerswijziging. Ik denk dat je dat logo als gedeeltelijke toegeving kunt zien. Btw, wist je dat er nog onnoemelijk veel organisaties, scoutsverenigingen, restaurants en weet ik wat, "Were Di" heten, zelfs nu nog? Heb net een googletje achter de rug... feitelijke informatie over Were Di zelf is daarentegen nogal schaars. Uiteraard ga ik de bloxbuster sites daarvoor niet serieus nemen.
Ja ik weet het, Were Di wil eigenlijk zoiets zeggen als "bescherm jezelf" dacht ik, en bekt wel lekker, dus zowiezo de gedroomde leuze van gelijk welke beweging of organisatie, maar ik denk niet dat we lang moeten twijfelen over welke Were Di hier ter zake doet.

Nee ik denk niet dat het toeval is. Eigenlijk zit het zo denk ik: het Belang wil eigenlijk zo extreem rechts mogelijk uit de hoek komen als binnen de huidige wetgeving mogelijk is. Dit lijkt me dan een dikke vette knipoog naar de extreme achterban, een teken als "het zijn wij nog altijd" en tegelijkertijd een grote naar iedereen die hen in de weg wil zitten. Fraai vind ik het allemaal niet moet ik zeggen, maar ik kan het wel snappen. Niet dat ik me al serieus afvroeg of die gasten werkelijk gingen veranderen...

Citaat:
Dat is nogal moeilijk tegenover iemand die niet gelooft dat de rechters van het oorspronkelijk arrest politiek benoemd waren, franskiljon-gezind en met een promotie in het vooruitzicht. Iemand die dat wél gelooft ziet geen graten in het terugdraaien (of tenminste het herbekijken) van een carrièrekans die gestoeld is op het "voor wat hoort wat" principe. Sommigen noemen dat een bedreiging, ik ben bang dat wij het een rechtzetting noemen.
Mja, ik noem dat nogal tweeslachtig voor een kopstuk van een partij die maar blijft roepen dat iedereen zich aan onze wetten, normen en waarden moeten aanpassen. Of die wetten nu in specifieke gevallen wat ongelukkig zijn voor de betrokken partijen doet er dan ook niet toe. Zelfs losstaand van dat al vind ik zo'n uitspraak echt niet kunnen. Maar goed, het is gebeurd en we zien wel - as usual - waar het allemaal toe gaat leiden.

Citaat:
Twee aanstootgevende dingetjes op een week? Zouden ze dan toch gematigder geworden zijn?
Nee

nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 03:21   #90
Tzuvar Raemborr
Minister

Standaard

Citaat:
Ja ik weet het, Were Di wil eigenlijk zoiets zeggen als "bescherm jezelf" dacht ik, en bekt wel lekker, dus zowiezo de gedroomde leuze van gelijk welke beweging of organisatie, maar ik denk niet dat we lang moeten twijfelen over welke Were Di hier ter zake doet.
Nee, dat is inderdaad duidelijk, ik wou maar zeggen dat ik wat informatie heb proberen opzoeken maar verdwaald raakte in het moeras.

Citaat:
Nee ik denk niet dat het toeval is. Eigenlijk zit het zo denk ik: het Belang wil eigenlijk zo extreem rechts mogelijk uit de hoek komen als binnen de huidige wetgeving mogelijk is. Dit lijkt me dan een dikke vette knipoog naar de extreme achterban, een teken als "het zijn wij nog altijd" en tegelijkertijd een grote naar iedereen die hen in de weg wil zitten. Fraai vind ik het allemaal niet moet ik zeggen, maar ik kan het wel snappen. Niet dat ik me al serieus afvroeg of die gasten werkelijk gingen veranderen...
Tsja, je geeft het zelf aan : het is maar normaal dat ze de voeling met de extreemste achterban niet willen verliezen. Een nieuwe partij ter rechterzijde van het Belang zou het Vlaamsnationalisme ernstig in gevaar kunnen brengen, om maar te zwijgen over verdere versplintering die de realisatie van hun ideeën nog meer in de weg zou staan. In dat opzicht kan ik zowat alles tolereren... En dat ze niet veranderen? Tsja, ik hoopte al van niet

Maar wie moet ik nu geloven? De blokbashers roepen in de éne topic dat het blok geen haar veranderd is, in de volgende verklaren ze triomfantelijk dat het Belang maar een waterig afkooksel is...

Citaat:
Mja, ik noem dat nogal tweeslachtig voor een kopstuk van een partij die maar blijft roepen dat iedereen zich aan onze wetten, normen en waarden moeten aanpassen. Of die wetten nu in specifieke gevallen wat ongelukkig zijn voor de betrokken partijen doet er dan ook niet toe. Zelfs losstaand van dat al vind ik zo'n uitspraak echt niet kunnen. Maar goed, het is gebeurd en we zien wel - as usual - waar het allemaal toe gaat leiden.
Nee
Daar stel je het wel enorm simplistisch voor. Die wetten zijn op maat gesneden om het Blok aan te pakken, zonder het Blok bestonden ze niet eens. En dat weet je heel goed, net als iedereen trouwens. En ja, de wetten naleven is inderdaad erg belangrijk. Ik neem aan dat jij je daar ook wel in kan vinden, maar stel dat het Blok een wet er door krijgt die het gebruik van het woord "nou" verbiedt... Het is een wet, dus jij bent in de fout?

En Annemans had zijn woorden inderdaad beter moeten wegen, maar het is nu eenmaal zo, en wat hij zei is absoluut niet van een orde om mij mijn stem te doen veranderen. Wat ik trouwens wél enorm opvallend vind is dat alle PC'ers nu moord en brand schreeuwen, om een "bedreiging" die op geen enkele manier gewag maakte van geweld of moord, terwijl zij zwegen als vermoord of alles weglachten ten tijde van de uitspraak "De gemiste kans van mijn leven? Ik heb Annemans ooit op het perron zien staan in Berchem. Vlakbij de sporen. Ik heb me toen ingehouden.'' (Koen Fillet)

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 20 november 2004 om 03:23.
Oud 20 november 2004, 03:47   #91
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tsja, je geeft het zelf aan : het is maar normaal dat ze de voeling met de extreemste achterban niet willen verliezen. Een nieuwe partij ter rechterzijde van het Belang zou het Vlaamsnationalisme ernstig in gevaar kunnen brengen, om maar te zwijgen over verdere versplintering die de realisatie van hun ideeën nog meer in de weg zou staan. In dat opzicht kan ik zowat alles tolereren... En dat ze niet veranderen? Tsja, ik hoopte al van niet
Het is maar normaal zeg je, maar tegelijkertijd durven/willen ze er niet openlijk voor uitkomen. Om heel eerlijk te zijn heb ik niet zo'n moeite met het bestaan - op zich - van dat soort extreme groeperingen. Zolang ze anderen geen schade berokkenen (maw. binnen de wet blijven en liefst niet vanachter in mijn hof als ge begrijpt wat ik bedoel). Waar ik absoluut niet tegen kan is die schier grenzeloze hypocrisie die ze tentoon spreiden om toch maar - en mijns inziens - stemmen te winnen, ook al zijn die onterecht in veel gevallen. Het zijn zowat de grootste hoeren van de politiek, en net omdat ze zo fanatiek beweren het niet te zijn.

Citaat:
Maar wie moet ik nu geloven? De blokbashers roepen in de éne topic dat het blok geen haar veranderd is, in de volgende verklaren ze triomfantelijk dat het Belang maar een waterig afkooksel is...
Kunt ge ze het kwalijk nemen?

Hopelijk beginnen serieus wat Blokkiezers dat ook op te merken: "Ah tiens, maar wat zeggen die gasten nu eigenlijk?"...

Citaat:
Daar stel je het wel enorm simplistisch voor. Die wetten zijn op maat gesneden om het Blok aan te pakken, zonder het Blok bestonden ze niet eens. En dat weet je heel goed, net als iedereen trouwens.
Dat zul je mij niet horen tegenspreken. Wetgeving is een organisch proces, dat zich continu aan de huidige situatie aanpast. De brandstapel is ook al een tijdje niet echt heel populair meer zie je. Maar dat wil niet zeggen dat die wetten onwettig zijn...

Citaat:
En ja, de wetten naleven is inderdaad erg belangrijk. Ik neem aan dat jij je daar ook wel in kan vinden, maar stel dat het Blok een wet er door krijgt die het gebruik van het woord "nou" verbiedt... Het is een wet, dus jij bent in de fout?
Als die wet er komt omdat het woord "nou" in de huidige maatschappij een pak leed veroorzaakt aan minderheden dan zal ik er misschien niet blij mee zijn, maar ik zal mij daar wel aan aanpassen ja. Ik zal dan misschien mijn nick veranderen ... Als het woord "nou" echter een ideologie is waar ik al een kwarteeuw achter sta zal die nickverandering hoogstwaarschijnlijk slechts cosmetisch zijn ook...

Citaat:
En Annemans had zijn woorden inderdaad beter moeten wegen, maar het is nu eenmaal zo, en wat hij zei is absoluut niet van een orde om mij mijn stem te doen veranderen. Wat ik trouwens wél enorm opvallend vind is dat alle PC'ers nu moord en brand schreeuwen, om een "bedreiging" die op geen enkele manier gewag maakte van geweld of moord, terwijl zij zwegen als vermoord of alles weglachten ten tijde van de uitspraak "De gemiste kans van mijn leven? Ik heb Annemans ooit op het perron zien staan in Berchem. Vlakbij de sporen. Ik heb me toen ingehouden.'' (Koen Fillet)
Wat Annemans (en jij?) misschien niet al te goed beseft is dat hij als kopstuk van een grote politieke partij de scheiding der machten niet respecteert als hij dat zegt. Je kan dat misschien wel afwimpelen als een bagatel, maar iemand in zijn positie heeft wat dat betreft een zekere verantwoordelijkheid te dragen. Koen Fillet is een radiofiguur die een clevere quote in de Flair of zo wil. Bekijk het als verschillende niveaus van professionaliteit. In een film van kabouter Plop zie je misschien nog een microfoon boven in beeld hangen en dan is dat grappig. Kubrick daarentegen zou daar niet mee moeten afkomen...

Anyway, het wordt laat. Ik ga dit even laten rusten en we bomen er wel nog eens over verder denk ik

nou nou is offline  
Oud 20 november 2004, 08:53   #92
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als ze bij de BRT dit logo niet snel veranderen, dan is het duidelijk: rode crypto-fasco's in een blauw jasje!
Oud 20 november 2004, 11:00   #93
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
er zijn wel wat meer overeenkomsten als de lange tong hé.
Kijk eens aan, jij, net als Dewinter zijn blank....

Jij, net als Dewinter, hebben een tong.

Jij bent Dewinter, nondedomde... En dat op dit forum ..
Oud 20 november 2004, 11:03   #94
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ik wist dat er domme mensen bestonden die het minste direct geloven (al mag je zoeits niet zeggen in't echt), maar dit forum doorbreekt soms alle records zenn.

Laten we hopen dat het enkel is uit afkeer voor het Vlaams Belang dat sommigen zo simpel zijn, anders zou ik hier sommigen meteen 5 eurocent geven uit medelijden.
Oud 20 november 2004, 13:41   #95
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Kijk eens aan, jij, net als Dewinter zijn blank....

Jij, net als Dewinter, hebben een tong.

Jij bent Dewinter, nondedomde... En dat op dit forum ..
klein verschil: ik ben geen exacte kopie van dewinter. ik ben namelijk van het vrouwelijke type, ben kleiner, smaller, langer haar, heb 2 wenkbrauwen ipv 1 doorlopende... koop u een nieuwe brilleke, bekijk die 2 leeuwen nog eens, en doe nog eens een poging om het te snappen, ok?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 20 november 2004, 18:10   #96
Beagle
Schepen

Standaard

Citaat:
Ontmaskerd: de geheime boodschap in het nieuwe VB-logo
Arme man, je kan beter eens bij de dokter langsgaan.
Beagle is offline  
Oud 20 november 2004, 18:35   #97
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beagle
Arme man, je kan beter eens bij de dokter langsgaan.

<SPAN style="COLOR: #465473">Bij de dokter!!! nee nee bij de dierenarts, ik catalogeer deze bij de hopeloze gevallen
CONTRA is offline  
Oud 20 november 2004, 19:38   #98
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA
<SPAN style="COLOR: #465473">Bij de dokter!!! nee nee bij de dierenarts, ik catalogeer deze bij de hopeloze gevallen
die gast is beestig goed... soms bij de beesten af
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 20 november 2004, 19:41   #99
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Uit die idiote reacties op het nieuwe logo vh VB leid ik af dat het pijn, veel pijn moet doen aan de blokbusters dat al dat procesgedoe en de veroordeling tot ...niets hebben geleid behalve een naamsverandering : het VB dat VB gaat heten.
Tis ni mooi, da leedvermaak, maar toch, oh zo heerlijk
Oud 20 november 2004, 20:29   #100
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

a pain in the ass... of some asswholes
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be