![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ga u bezighouden met het logo van de SPA. ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
[size=1] ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door nou nou : 20 november 2004 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef toe, als je er even over nadenkt: ze moeten - op zijn minst naar buiten toe - gaan inbinden en dan binnen de paar eerste dagen na hun "make-over" wordt het al bekend dat hun logo dezelfde basis heeft als dat van Were Di. Toeval voor mijn part, maar niet erg opportuun, wel? Het allereerste wat van de nieuwe partij publiekelijk bekend is [size=3]is al in een rechte lijn met het nazisme te linken?![/size] Ofwel zijn het fascisten, ofwel loempe uilen, serieus zelle...
![]()
#85 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Annemans' uitspraak was ongelukkig maar mijns inziens verkeerd geïnterpreteerd, al dan niet opzettelijk. Euh... wat was er verder nog?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
||
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Euh... nog niet genoeg voor die eerste week? ![]()
![]() |
#88 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||||
![]() |
![]() |
#89 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Nee ik denk niet dat het toeval is. Eigenlijk zit het zo denk ik: het Belang wil eigenlijk zo extreem rechts mogelijk uit de hoek komen als binnen de huidige wetgeving mogelijk is. Dit lijkt me dan een dikke vette knipoog naar de extreme achterban, een teken als "het zijn wij nog altijd" en tegelijkertijd een grote ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#90 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar wie moet ik nu geloven? De blokbashers roepen in de éne topic dat het blok geen haar veranderd is, in de volgende verklaren ze triomfantelijk dat het Belang maar een waterig afkooksel is... Citaat:
En Annemans had zijn woorden inderdaad beter moeten wegen, maar het is nu eenmaal zo, en wat hij zei is absoluut niet van een orde om mij mijn stem te doen veranderen. Wat ik trouwens wél enorm opvallend vind is dat alle PC'ers nu moord en brand schreeuwen, om een "bedreiging" die op geen enkele manier gewag maakte van geweld of moord, terwijl zij zwegen als vermoord of alles weglachten ten tijde van de uitspraak "De gemiste kans van mijn leven? Ik heb Annemans ooit op het perron zien staan in Berchem. Vlakbij de sporen. Ik heb me toen ingehouden.'' (Koen Fillet)
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 20 november 2004 om 03:23. |
|||
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Hopelijk beginnen serieus wat Blokkiezers dat ook op te merken: "Ah tiens, maar wat zeggen die gasten nu eigenlijk?"... Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Anyway, het wordt laat. Ik ga dit even laten rusten en we bomen er wel nog eens over verder denk ik ![]()
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Als ze bij de BRT dit logo niet snel veranderen, dan is het duidelijk: rode crypto-fasco's in een blauw jasje!
#93 | |
|
![]() Citaat:
Jij, net als Dewinter, hebben een tong. Jij bent Dewinter, nondedomde... En dat op dit forum ![]()
![]() |
#94 |
|
![]() Ik wist dat er domme mensen bestonden die het minste direct geloven (al mag je zoeits niet zeggen in't echt), maar dit forum doorbreekt soms alle records zenn.
Laten we hopen dat het enkel is uit afkeer voor het Vlaams Belang dat sommigen zo simpel zijn, anders zou ik hier sommigen meteen 5 eurocent geven uit medelijden.
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
<SPAN style="COLOR: #465473">Bij de dokter!!! nee nee bij de dierenarts, ik catalogeer deze bij de hopeloze gevallen |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Uit die idiote reacties op het nieuwe logo vh VB leid ik af dat het pijn, veel pijn moet doen aan de blokbusters dat al dat procesgedoe en de veroordeling tot ...niets hebben geleid behalve een naamsverandering : het VB
![]() ![]() Tis ni mooi, da leedvermaak, maar toch, oh zo heerlijk ![]()
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() a pain in the ass... of some asswholes
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |