![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Ik denk dat Mbappé het Belgische elftal in zijn eentje naar de verdoemenis gaat lopen. Frankrijk gaat er minstens 2 maken. De vraag is hoeveel de Belgen er binnen kunnen prikken
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u het stripverhaal in kwestie had uitgelezen, had u gelezen dat Julius Caesar de Armoricaanse Galliers en de Belgae als één pot nat bestempelde.
Wat vandaag de dag nog steeds van toepassing blijkt: de ene ploeg franskiljons tegen de andere groep franskiljons. Daarom dat ik herhaal: moge de minst miserabele het minst verliezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij is dit ludiek (sport afdeling) en ik heb hoegenaamd geen enkele voeling of interesse in uw "franskiljon" zever. Dat is achterlijke praat van achterlijke mensen. Ik ga genieten van de match straks en supporter voor mijn land. Jij doet wat je niet laten kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge blinkt vooral uit in misplaatst communautair gelul in een item waar het sportieve zou moeten primeren zonder kleingeestige verwijzingen naar ras taal of nationaliteit. Fret uw kas alleen op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo denk ik er ook over. Deze Franse ploeg valt in niets te vergelijken met het Frankrijk van Zidane in 1998. Daarom mogen ze er van mij ook uitliggen in de halve. Met die spelers moet je leuker voetbal kunnen brengen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Wel niet vergeten dat het vooral het commerciële is dat primeert, en niet het sportieve. Met of zonder communautair gezaag...
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 10 juli 2018 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk heeft een unieke kans om "zijn" finale te spelen op quatorze juillet. Het zou onfair zijn om hen dat feest niet te gunnen. België neemt de 15de juli dan wel.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het WK en het succes van de Rode Duivels raakt eerder bij u een zenuw. Iets dat je zogezegd niet boeit zo onuitputtelijk bespreken, dat is toch alleen maar te verklaren door een innerlijke woede en frustratie.
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() Het gemeenschappelijke volkslied van beide landen zal voor de aanvang van de wedstrijd in het stadion live gebracht worden door de Ieperse tenor Yves Leterme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Samen met Annie Cordy, de Lakense Nachtegaal die roem oogstte in Parijs. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 10 juli 2018 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische driekleur siert het MAS in Antwerpen. Schoon.
https://www.gva.be/cnt/dmf20180710_0...n-belgisch-mas Bedankt Bart!
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus nu moeten ze op één been kunnen winnen van Frankrijk met maar 60 miljoen inwoners. Volgens mij gaan ze winnen van Frankrijk Gelukkig voor de Vlaamse onafhankelijkheid zijn mijn sportieve voorspellingen niet steeds correct. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Aanvankelijk had de schepen van Cultuur, Caroline Bastiaens (CD&V), gehoopt dat het MAS vanavond als tricolore zou kleuren. Maar dat kon om logistieke redenen niet. Toch gaat het stadsbestuur van Antwerpen mee in het voorstel van Caroline Bastiaens " Zeg nu nog dat de Duivels niet politiek gerecupereerd worden door de Belgicisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN