![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overbodige mededeling. Iedereen weet dat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de show kan men dan een religieus huwelijk doen. Met alle toeters en bellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en zouden zo ook geregeld moeten worden, al was het maar omwille van kinderen van mensen die niet willen/kunnen/... huwen. Bijvoorbeeld: het dwingen van een vader tot medewerking aan een vaderschapstest - met respect voor aspecten van privacy - zou veel makkelijker gemaakt moeten worden. Kwestie van de echte vader tot waarlijke opname van verantwoordelijkheid te brengen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Post 34 gelezen Dadee? Vond dat je dat aspect gemist had.
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 augustus 2018 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Religieus of in een niet-religieuze club. Of gewoon intra-familiaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mannen kunnen zelfs 1 vrouw niet aan , waarom dan meer ??
Sommige vrouwen kunnen zelfs 1 man niet aan , waarom dan meer ?? Sommige mannen kunnen zelfs 1 man niet aan , waarom dan meer ?? Sommige vrouwen kunnen zelfs 1 vrouw niet aan , waarom dan meer ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt , kost veel geld !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit ik eigenlijk in jouw negeerlijst?
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen dat maak jij er van. Ik herhaal ; diegenen die van dat akkoord gebruik maken kan niks worden verweten. Het is aan de wetgever om wetten te maken die niet kunnen worden omzeilt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kronkelen en de boel verdraaien helpt ook niet. De wetgever HEEFT haar eigen wet overtreden door een akkoord te sluiten met de Maghrablanden dat niet spoort met de eigen wetgeving. Als de wetgever zich aan haar eigen wet had gehouden had NIEMAND gebruik kunnen maken van een akkoord dat niet had MOGEN gesloten worden omdat de wet ermee overtreden werd. Belgische politici staan er om bekend dat ze een loopje nemen met de eigen wetten, én zelfs met de grondwet, en dit telkens ze dat nodig achten. Bovendien gaan ze er nog prat op ook dat hen dit op een perfide maar efficiënte manier lukt. Tindemans heeft voldoende bewezen dat Belgische wetten het papier niet waard zijn waarop ze geschreven zijn, dacht ik. Voor de machthebbers zijn ze geen hol waard, maar de burger moet ze wél ondergaan. Gelul zoals "de wetgever moet wetten maken die niet kunnen worden omzeild " is bijgevolg te belachelijk voor woorden.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 augustus 2018 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten staat op stal. Dat de wet werd overtreden door akkoorden te sluiten met landen die polygamie toelaten is géén reden om het huwelijk met één vrouw ter discussie te stellen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik ook maar dat maakt mijn "mededeling" niet overbodig. Ik zou heel graag weten hoe de N-VA reageert op de stelling van een partijsoldaatje dat het steevast over "wij van de N-VA" heeft.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel hanteert men de enge visie op het huwelijk, zijnde een verbond tussen man en vrouw met het doel zoveel mogelijk kindjes te maken. Ofwel laat men hierin vrije keuze. Ik zie echter niet in op basis van welke argumentatie men wel het homohuwelijk kan toelaten (waar ik, voor alle duidelijkheid, voorstander van ben), maar dan wel polygamie verbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men polygamie toestaat, moet men ook polyandrie toestaan. En als 'n vrouw dan weduwe wordt van meerdere van haar mannen, moet ze dan ook meerdere weduwepensioenen krijgen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder mag je bekomen van de schrik: de nva volgt haar koers, niet de mijne. Mijn koers komt wel meest overeen met deze van de nva. Veeeel meer dan de koers van de andere partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is er geen visie meer. En dat is maar terecht: de mensen moeten/mogen zelf hun levensvisie uitvissen en beleven. De enige reden waarom het burgerlijk huwelijk nooit afgeschaft zal worden bij ons, is dat de lokale politici het zo plezant vinden om de mensen een plechtigheidje cadeau te doen op kosten van de gemeentekas, waarbij die politiekers hopen op politiek gewin.
|
![]() |
![]() |