![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() De grootte van de menselijke bevolking is een gigantisch probleem aan het worden. Meer dan 11 miljard consumenten tegen 2100. China heeft nu ook zijn 2 kind politiek laten varen. India, Afrika en China bepalen de wereldbevolking in grote mate.
Hoe groter de massa, hoe moeilijker die te controleren valt en je kan wel stellen dat deze nu reeds oncontroleerbare proporties heeft aangenomen is geworden. Mensen worden meer en meer getroffen door rampen, maar het is wachten tot er eens een echte grote ramp plaatsvindt waarbij een heel continent getroffen wordt. Dat kan bijvoorbeeld Afrika zijn waar de bevolking verdubbelt tegen 2050 om nog eens te verdubbelen naar 4.4 miljard tegen 2100. De prioriteiten van de mens liggen steeds bij economie, de pensioenen, ... maar bij de belangrijkere omkaderende realiteit staan ze niet stil.
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet al veel moed hebben om over andere dingen maar een kleine opmerking te maken. Vertel maar eens op een familiefeest dat ons vleesverbruik veel te hoog is .....ik zou niet in uw plaats willen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tegen die tijd is er misschien al geen sprake meer van deze planeet en draait ze zoals zoveel andere helemaal leeg rondjes om de zon. Het kan zwartgallig klinken wat ik schreef maar als me zo voort doet zoals men op huidig ogenblik bezig is zou het wel eens waarheid kunnen zijn. ![]() Het is al meer dan eens in vraag gesteld hoe het allemaal verder moet of zal verlopen. Het is een feit dat het leven op aarde ooit eindigt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2018 om 05:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is duidelijk dat de officiëel groene en linkse politieke opportunisten ze al jarenlang verkrachten en er schandalig tegen zondigen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wir haben es nicht gewusst! Waar schreeuwde men dat eerder? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt enerzijds een groep die van niets weet en die menen dat er geen vuiltje aan de lucht is ( wat niet weet, niet deert ), anderzijds heb je een groep die het wel beseft, maar meent dat het leven al kort genoeg is en je er maar beter kan van profiteren - het zal mijn tijd nog wel meegaan ( waardoor alle nog erger wordt ) en tot slot een groep die zich wel inspannen, maar wiens inspanningen helaas in het niets vallen door toedoen van beide vorige groepen. Water naar de zee dragen.
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote vraag is vanaf nu wat ze ervan terecht gaan brengen van hun nieuwe "vrijheid"...
Laatst gewijzigd door andev : 31 augustus 2018 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |