![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() https://www.startpagina.nl/v/eten-dr...-tegenwoordig/
Het woord "negerzoenen" (melo-cake e.d.) mag blijkbaar niet meer gebruikt worden en wordt in Nederland veranderd naar Buys zoenen (vernoemd naar het merk) of in Duitsland waar men eerst sprak van Negerkusse en nu van Schokokusse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook wel dat er een negatieve smaak hangt aan dat woord en begrijp dat de meeste zwarten dat niet graag horen. Geen probleem mee als het daar bij blijft. Ik gebruik het niet meer. Maar dat gedoe van zwarte piet of de waanzin over culturele toe-eigening vind ik er ver over.
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 9 september 2018 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neger, neger, neger, neger
zie je, dat is niet racistisch. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blank blank blank blank …. , ik ben een blanke Belg ,
maar laat die blank er maar af , want dat is ook racistisch , ook bleekscheet is racistisch !! White boy Black boy Yellow boy Red Boy ….
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 september 2018 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marcel Möring vertrekt bij De Bezige Bij en gaat naar Prometheus na principekwestie over woordgebruik
Homofobie en antisemitisme in de mond van een personage leggen mag zonder probleem maar gebruik het woord neger niet ... ik zou het dan maar veranderd hebben in n*kk*r ![]()