![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart de Pauw?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit ook wat ze noemen een miem? Of meme, zonder schrijffouten:
Over cd&v, drugshandel, en arco terug betalen:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albanese Maffia staat halverwege de "Top Tien" in de wereld vd misdaad :
https://www.alletop10lijstjes.nl/top...as-ter-wereld/ Niet slecht voor een landje kleiner dan België, en met nauwelijks drie miljoen inwoners. Het kan niet anders dus of iedereen is daar op één of andere manier gelinkt aan de Maffia. Ja, "de Kris" weet zijn kandidaten echt wel uit te kiezen.
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BDW heeft zich grondig vergist. Het is geen snuiffestijn, maar wel een ranzig spuitfestijn.
In het beste geval was dit paardenmiddel bedoeld om er wat nationale danspillen mee te 'verrijken'. ![]() In elk geval, het is feest! BTW, water, riskanter dan drugs... https://www.hln.be/nieuws/binnenland...77be/#comments Laatst gewijzigd door zonbron : 10 september 2018 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vorige week waarschuwde Bart De Wever (N-VA) nog voor connecties tussen leden van de Antwerpse gemeenteraad en de drugsmaffia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lat ligt in Antwerpen dus duidelijk veel lager om toch maar allochtonen binnen te halen bij de politie. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 10 september 2018 om 12:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() wat bewijst dat hij de timing hiervan niet controleert tiens (uiteraard, de Franse politie deed de vaststellingen) ... hij werd als burgemeester wel op de hoogte gebracht wsl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In het Politieapparaat laten infiltreren zou dat wel een goed plan zijn? (zie vrij recent die met zijn cocaïne)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2018 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Staatssecretaris
|
![]() Bart de Wever heeft gelijk over mogelijk infiltratie van drugsector in politiek CD&V
Centrum Drugs & Verkoop, had dat nooit begrepen waar die letters voor stonden. Als die verkozen zou worden was het zover! |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een krant blokletterde:
Letterlijk. Hoe luidde het oordeel over de dubieuze politierekruten? Citaat:
Goe zot! was mijn eerste reactie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 september 2018 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |