![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Wat zou erachter zitten bij de N-VA in Genk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
OK? Trouwens, wie zegt dat de -nu- 3 bekende de enige bekendgemaakt leden zijn die op komen voor de volgende keus? (misschien, laat maar. Extreem Turks nationalisme is natuurlijk iets anders als wat rijkeluis-betas die hun onvermogen en ongenoegen met wat memes uiten) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuhal Demir heeft daar, als Turkse, zicht op, maar die neem je ook niet ernstig. Waarom zou ik me dan de moeite doen om iemand te overtuigen, die islamscholen/koranscholen de logica zelve vindt, dat ik ernstige bedenkingen heb bij islamscholen? Waarom vinden moslims onze eigen scholen, goede scholen gebouwd op ervaring en westerse waarden, niet goed genoeg voor hen? Waarom willen zij persé onderwijs op basis van hun middeleeuwse religie? Een religie op basis van de koran en haar regels? Regels die doordrenkt zijn van geweld? Een bron van afwijzing en bruut geweld tegen "ongelovigen", homohaat, discriminatie en onderdrukking van vrouwen? Waarom MOETEN vrouwen, meisjes en kinderen hun hoofd bedekken? Wat is daar de zin van behalve een religieuze dwangregel die vrouwen werd/wordt opgelegd door een wreedaardige krijgsheer genaamd Mohamed?
Wat vindt jij daar zo "normaal" aan in een westers land, in de 21ste eeuw? Kom nu weer niet af met een vergelijking tussen katholicisme en islamisme. Ik lust geen énkele religie, maar ik ben eerlijk en helder genoeg om in te zien dat het katolicisme een godsdienst is die gebouwd is op geweldloosheid en vergevingsgezindheid. De islam is gebouwd op geweld, haat en discriminatie. De brutaliteit waar de kerk zich ooit schuldig aan maakte is niet ingegeven door haar basisleer. Die brutaliteit van de islam zit wél vervat in haar basisleer.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De forumrechters die S&V allang veroordeeld hebben weten héél goed dat er stront aan de knikker is, maar zij beseffen niet hoe zwaar zij geïndoctrineerd zijn. Vlaams-nationalisme staat voor hen gewoon gelijk met nazisme en dat moet bestreden worden. De machthebbers hebben er dat ingepompt om te voorkomen dat Vlaams-nationalisten hetzelfde zouden doen dat zijzelf in 1830 deden. Hun eigen separatisme is goed. Dat van Vlamingen die vrij willen zijn is slecht. De machthebbers gebruikten de nazi's om medestanders te creëren onder de gewone bevolking, zoals ALLE machthebbers in de geschiedenis dat hen hebben voorgedaan. Dommekloten die daar in lopen zijn van alle tijden.
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jakko zit precies met 'n kramp in z'n linkse grote teen.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Milli Görus bestaat al decennia.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 22 september 2018 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die nieuwe regering was in 2015 nauwelijks ingezworen. Heeft de vorige regering (Di Rupo) de nieuwe ingelicht, want de toestemming tot starten van die school moet nog door de vorige regering zijn gegeven. Ga dus maar aan een ander hol keffen.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt dat een school die echt een bedreiging voor de veiligheid van het land vormt onaantastbaar is eens ze is opgericht? Dat ze bij de staatsveiligheid zeggen: "Jammer, die school bestaat al. We hebben verloren."
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, de Marokkaanse turnlerares die in Maalbeek omkwam werkte in die school in Schaarbeek. Je weet wel, die turnlerares die geen hoofddoek droeg.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loubna Lafquiri kwam om het leven door een aanslag van haar eigen geloofsgenoten.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien de school werd opgericht in 2015, heeft de regering Di Rupo nog toestemming gegeven om die school op te richten.
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geschiedenis leert ons wat anders wat betreft de katholieken én hun vergevingsgezindheid..... Er zijn er genoeg op diverse manieren afgeslacht van hele steden zoals Beziers tot de individuele gevallen die met brandstapels of ruggelings verbonden door middel van verdrinking werden beslecht.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hoe dan ook heel moeilijk om iets dat al bestaat opnieuw af te schaffen. Daarvoor zullen niet alleen harde bewijzen nodig zijn. De partijen die het in Brussel voor het zeggen hebben zullen hun islamitisch kiesvee zolang mogelijk proberen te behouden.
De kern van de zaak is dat het bestaan van de islamscholen in Brussel wordt aangegrepen om ook elders islamscholen te installeren. We hebben nochtans bewezen goed onderwijs. MET islamleraars én islamonderwijs voor wie dat wenst. De tijd dat jongens en meisjes in de school gescheiden werden, en dat de les begon met een kruisteken is voorbij. Met islamscholen komt die tijd gegarandeerd terug, alleen veel erger. Het was een blunder van dalibor om een terroristische aanslag gepleegd door moslims te gebruiken als argument pro islamscholen. Er bestaat maar één koran. Deze die zowel door islamscholen wordt gebruikt als door moslimterroristen. De islamisering gebeurt nog steeds voor een deel via geweld, maar voor een veel groter deel gebeurt ze sluipend. Via immigratie, een veel groter aantal geboortes dan bij westerlingen, gezinshereniging, stemrecht voor buiten-Europese vreemdelingen, aanpassingen allerhande aan de wetgeving ten gevolge van islamgerelateerde eisen, en last but not least: islamscholen. We worden langzaam maar zeker gekookt zoals kikkers maar we willen het niet weten. De jarenlange politiek correcte indoctrinatie wérkt! Ik heb niets tegen islamscholen....in islamitische landen. Wie onderwijs in een islamschool wenst kan dat onderwijs hebben in zijn eigen land. Met eigen centen en eigen middelen. Europa is geen Marokko, Turkije, of Saoedi-Arabië en mag dat ook niet worden. Wordt het dat wél dan zal de geschiedenis zich herhalen en zullen onze kinderen en kleinkinderen ofwel gedwongen geïslamiseerd worden ofwel oorlog moeten voeren om hun toekomstige overheersers te verjagen.
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de koran komt geen man voor die het op nam voor een prostituee. In de koran staat niet dat je je vijanden moet vergeven. Macht corrumpeert, en absolute macht corrumpeert absoluut. Dat geldt ook voor de kerk. Mij hoef je er niet van te overtuigen dat de kerk haar eigen leer verkrachtte. Daarom keerde ik er mij ook vanaf. Ik haat hypocrisie. Ik heb het over het verschil tussen de katholieke en islamitische BASISLEER. De islam is géén vredelievende godsdienst. Als ze dat wél was werden er niet over heel de wereld terroristische aanslagen gepleegd in naam van Allah en de islam.
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt goede Islam-scholen bestaan niet in België. Voor pure kwaliteit dient men naar het buitenland, meestal naar een moslimstaat. Daar op de madrassa's behoort de in 'klassiek Arabisch' geschreven Koran tot het ware kernpunt van de opleiding.
Men verspilt echter geen tijd aan de woordenschat, woordkunst, grammaticale regels, stijl-constructies, inhoud of vertalingen in een meer begrijpbare taal maar men leert Allahs Woord van buiten. Verspreken wordt streng gestraft door een overvloedig gebruik van de wapenstok. En zij, die het best foutloos de Koran kunnen opdreunen, worden in daartoe georganiseerde wedstrijden gelauwerd. Daar de meeste moslims geen Arabieren zijn, verstaan ze uiteraard weinig van wat ze opdreunen. De geheugenfunctie wordt aldus wel extreem goed getraind. Voor religieuze leiding bezoekt men dan later de moskee om te weten te komen hoe men halal vee slacht of met welke hand men zijn aars afveegt en indien men ook konijnen kan eten. En ook wat er in de wereld zoal haram of ten strengste verboden is. Boeken met uitzondering de Koran zijn dat ook. Vandaar de naam van de Nigeriaanse islamfanatici 'Bo(e)ko Haram. Ook aan de meer bloedige opdrachten, die door de Koran aan de gelovigen verplicht gesteld worden in de daartoe bestemde soera's of hoofdstukken, wordt de nodige aandacht besteed. Het ombrengen van een ongelovige gebeurt immers best onder het prevelen van het geëigende Koranvers bij het oversnijden van de keel van die onwillige. Enzovoort ... Deze benadering is zo negatief, dat in de meeste moslim-landen, die een enigszins functionerende samenleving wensen te bekomen een ministerie van 'godsdienst' bestaat, die de imams in de moskeeën aan de leiband houdt. De imams mogen dan op straffe van schorsing of zelfs gevangenschap niet vrij preken over bepaalde onderwerpen, die aangehaald worden in de Koran of Hadiths. Veelal wordt een eerder onschuldige thema-programma centraal vastgelegd door dit ministerie van godsdienst en daaraan hebben de imams zich te houden. In West-Europa bestaat deze restrictie niet door de scheiding van kerk en staat. De daaruit resulterende vrijheid van meningsuiting en godsdienstvrijheid geven de meer fundamentalistisch ingestelde imams de mogelijkheid om alhier veel extremistischer standpunten te vertolken dan in hun thuisland. En de gevolgen zijn er naar.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft de kerk ,desondanks zijn schriftelijk toekeren van de andere wang zich destijds écht verzoeningsgezind opgesteld in de harde realiteit... Het was ietwat anders wéét u.... Anders had Beziers en de Katharen immers nooit plaatsgevonden.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls moet ik nog herhalen dat ik WEET dat de kerk haar eigen basisleer met de voeten trad? Hoe dikwijls moet ik het verschil tussen de katholieke basisleer en die van de islam nog herhalen voor je begrijpt wat ik bedoel? Ik heb me zelfs laten schrappen uit het doopregister. Ik heb dat uit vrije wil KUNNEN doen. Dat is een vrijheid die moslims niet hebben. Ook vandaag niet, en zelfs niet ook al wonen ze hier. Die betalen een zware prijs als ze de islam de rug toekeren. Vraag maar aan Salman Rusdie en Ayaan Hirsi Ali. Ik heb géén zin om van de katholieke drop in de islamitische regen te worden gedwongen. Wat onvermijdelijk zal gebeuren eens ze in de meerderheid zullen zijn. De islamitische kloothommels die NU, op dit eigenste moment, hun eigen partijen proberen op te richten zeggen NU, op dit eigenste moment, dat ze de sharia ZULLEN invoeren. Ik ben een vrouw en wil in geen geval het slachtoffer worden van achterlijke, vrouwonvriendelijke en van islamwaan vervulde goeroes.
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Twee maten en twee gewichten Laatst gewijzigd door Jakko : 23 september 2018 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |