![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel voorbeelden van geslaagde integratie heb je zoal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben die nu nog steeds hun eigen scholen ? Kent u veel Vlaamse mensen die regelmatig op de koffie gaan bij Spaanse echtparen ? Nochtans zijn er in Benidorm veel vlamingen die daar al decennia lang wonen maar hebben die zich ondertussen gemengd onder de Spaanse bevolking ? Kijken die daar naar TVE of toch nog steeds naar VTM ? Ik zie daar vooral Vlaamse clubs van van alles en nog wat. Die zever van dat integreren. Zolang iedereen mekaar respecteert zich niet opdringt en niet tot last is wat maakt het allemaal uit ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 december 2018 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Joden een eigen leefwereldje hebben maar verder anderen met rust laten en dat wereldje niet gaan opdringen naar anderen toe daar kan niemand een probleem met hebben dacht ik. Zelfde voor de Spaanse/Chinese, andere mensen in ons land die van einde ende verre gekomen zijn maar zich zonder slag- of stoot weten aan te passen/te gedragen aan "the rules & regulations" die in ons land van toepassing zijn en die wij als brave burgers zijnde ook allemaal braafjes weten na te leven. ![]() Naast bovenstaande zijn er tegenwoordig best veel anderen die weigeren om op die manier samen te leven en hun eigen 'ding' aan anderen willen komen opdringen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2018 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door de zure appel heen bijten en het VB groot maken zodat ze wel moeten er rekening mee houden is de enige oplossing om verandering te krijgen in die landje, het NVA groot maken brengt zoals we reeds kunnen ondervinden hebben, geen aarde aan de dijk.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een land waar de numerieke meerderheid nederlandstalig is kan diezelfde groep niet bepalend zijn voor 't beleid? Dan stopt het bij mij om te denken dat zij moeten gehoorzamen en whatsoever onrechtvaardigheden moeten ondergaan. Of... 't zijn mazoo's. Pick one.
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() En dus .... op NVA stemmen
![]()
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bannee, voor 't Blok.
Alleen al om de Panda zijnen tikker naar overdrive te schakelen. ![]()
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De seculiere Joden zijn doorsnee genomen een grote aanwinst voor onze maatschappij. Spijtig genoeg verlaten er velen van deze soort ons land, de stigmatisatie van de Joodse diamantairs is hier een mede-oorzaak van. Bij de Chassidim Joden is het armoede troef. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rpen~a43e9832/
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet te rap schrijven he. 'k Wil kunnen volgen.
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Het verschil is opmerkelijk. Vlamingen krijgen maar een zetel voor 47.531 stemmen, en de Franstaligen mogen al juichen bij 35.299 stemmen. De Zetelverdeling in het Sint-Michielsakkoord Het aantal zetels dat aan elke taalgroep werd toegekend werd vastgelegd in 1993 in het Sint Michielsakkoord, en de uitvoeringsbesluiten hiervan. De verdeling gaat blijkbaar terug op een volkstelling van 1991, en aandachtige lezers wezen me er op dat hierin een proportioneel voordeel was ingebouwd voor de Franstaligen. Met name zouden er veel meer niet-Belgen in hun taalgebied wonen. Hiervoor kregen ze dus zetels, terwijl er geen kiezers tegenover staan. Dit maakt dat reeds aan de bron een Franstalige zetel 'goedkoper' is. Maar dat zijn de spelregels die de Vlamingen in 1993 hebben aanvaard Bv. ![]() In de hoop de job van uw Aziatische vriendin gedaan te hebben en u dermate bevredigd bent dat den Hoomer nu op zijn lauweren kan gaan rusten. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 19 december 2018 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |