![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste migranten, die kwamen inderdaad om te werken en daar waren zo goed als geen problemen mee! Vanaf wanneer is men begonnen met die "gezinshereniging", die open grenzen enz ? En zoals sommigen er nu nog tegenaan kijken en ze laten binnenstromen, met veel kabaal als iemand daar een stokje wil voor steken of er een weer buiten gooien, is dat ook de "vorige generatie"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn grootouders hebben de twee wereldoorlogen doorspartelt. Moet ik mij nu schuldig voelen omdat ze niet gesneuveld zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas achteraf is men ze beginnen "opstapelen" ook al had men ze niet nodig om de ocmw's plat te lopen, de sociale woningen en de gevangenissen te vullen. Het is niet "de vorige generatie" die ze hier nu zit te pamperen en laat aangroeien... Laatst gewijzigd door andev : 15 februari 2019 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging erover dat het "erg" is om dat te zeggen. Toen wij klein waren kregen we voor onze Sinterklaas elk een banaan !!! Ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel ! Ieder jaar beloonde moeder zichzelf met Nieuwjaar met een lotje v.d. koloniale loterij...Het mens dacht ieder jaar dat ze ooit eens zou winnen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jeugd zou beter gaan betogen tegen de banken die massa's kapitaal verdienen aan de vele palmplantages waarvoor duizenden hectaren regenwoud aan opgeofferd worden die de longen van onze wereld zijn en die massaal veel meer impact zullen hebben op ons klimaat dan al de rest, maar daarover hebben ze waarschijnlijk hun idiote leerkrachten nog niet over horen piepen. Laatst gewijzigd door Garry : 15 februari 2019 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn tijd bracht Sinterklaas een vogelpik, als vader in het vogelpik-clubje was. Toen vaderlief in het sjotterclubje was, dan bracht Sinterklaas een sjotterkaske. Een banaan is meer dan ik ooit gehad heb van de Sint.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het binnenlaten/halen van migranten die onze maatschappij nodig heeft en kan gebruiken, dat wel! Maar niet wat er nu al een tijdje aan de gang is! Vraag naar meer huizen, gevangenissen enz om ze in onder te brengen, en inkomsten voor al diegenen die kunnen "leveren" om ze hier te laten rondhangen, dat wel. En onze sociale zekerheid zijn ze ook al rijker aan het maken misschien? Onze "pensioenbetalers"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, het probleem is begonnen met de dwang van verplichte politieke correctheid en het ideaal van multiculturalisme. En dat dateert van de jaren 1990. Je vergist je totaal van generatie. Ik nodig de bosbrossers van harte uit om te gaan leven zoals een gemiddeld arbeidersgezin 50 jaar geleden. Ik denk niet dat ze ertoe in staat zullen zijn.
![]() |
#94 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze (groot)ouders hebben gewerkt als slaven om onze huidige welstand te bereiken. Onze kinderen mogen hiervan de vruchten plukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net als toen den Leopold in zijn privé kolonie Congo ginder de beest uit hing. De Vlamingen eisten meer loon naar werd en om dat te omzeilen zijn de Kolen en staal baronnen mensen uit het buiten land gaan halen. Eerst uit Italië, maar omdat de Italiaanse staat klacht neerlegde tegen de Belgische staat “dat hun Italiaanse onderdanen hier als slaven werden behandeld en met een hongerloon vergoed ( het loon dat voordien aan de Vlamingen uitbetaald werd) is men dan maar begonnen met slaven te zoeken in Marokko en Turkije. Jan en alle man hebben jaren massa’s geld betaald aan belastingen dat naar de vreemdelingen industrie stroomde om die mensen in te burgeren, hen van gastarbeiders te zien omvormen naar mensen met schizofrene dubbele nationaliteit…. Omdat de kolen en staal baronnen hun zakken zouden kunnen vullen. Bij het sluiten van kool en staal bedrijven kregen de kolen en staal baronnen terug veel geld en moest het volk weeral veel belastinggeld ophoesten om die gast arbeiders te vergoeden met weerloosheid steun……..!!! Dat is waarom de maffia vreemdelingen industrie ontstaan is en werd tot op heden. De strategie van Merkel is in principe nog steeds het zelfde, steeds nieuw volk voor de lage loon jobs. Dat de levenssfeer en onze maatschappij er door verloederd, dat kan de groot industrie echt niets schelen. Met alle respect maar met “jullie” hebben de boel verknoeit ….. de gewone man heeft echt zen best gedaan om te overleven en een toekomst voor hun kinderen te maken die beter was dan het hunne. Alleen is en was de technologie onder impuls van de kool en nadien olie lobby zéér vervuilend. We moeten vooruit en niet achteruit, dus de bedrijven moeten voor niet vervuilende producten zorgen waarmee we onze levenssfeer kunnen behouden! Extreem links Agalev heeft hun geiten wollen sokken gewisseld voor en costume en hun extreem links economisch programma verborgen onder groene perceptie. Om zo de bevolking dictatoriaal eigen aan extreem links, te verplichten geiten wollen sokken te dragen ……..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |