![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kent wellicht toch wel iemand die op een zeker ogenblik, en in weerwil van zijn of haar talenten, hulp nodig had omdat de drankverslaving teveel de overhand nam.
Dat is triestig, maar tegelijk menselijk. Mensen die zo gevoelig zijn om "door te schuiven" met drank, rest volgens mij maar één ding te doen: er volledig van af blijven. Je kan zo iemand dan ook maar op één manier helpen: duidelijk zijn dat je de nultolerantie hanteert. Je kan natuurlijk ook trachten er politiek garen uit te spinnen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Houdt het eenvoudig. Alles waar we geen belastingen kunnen op innen zijn drugs. En als de staat kan meeparten dan zijn het toegelaten drugs. Denk maar aan de sigaretten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand lijdt aan een eetverslaving, mag ik dan aannemen vanuit uw gedachtegang dat eten ook een drug is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al eerder schreef heeft Mijnheer Penris een fout gemaakt waar hij ook zijn verontschuldigingen voor heeft aangeboden zelfs een stapje opzij gezet heeft.
Ik merk dat deze draad ontaarde in de problematiek rond druggebruik. Ik speel er even op in: De Feiten over Drugs Zal ik nog een praline nemen of is dat ook een drug? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten allemaal dat sommige studenten snuiven. Dat is een publiek geheim. Maar ja, het was een NVA-er die op de NVA-lijst stond. En dat is wat minder fraai. Bovendien horen sommigen dit niet zo graag. Zeker op dit forum. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Niks mis met een beetje drugs af en toe.
Best wel lekker.
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder lezen en eens niet trollen om te trollen, het kan een mens goed doen. Mij kan de N-VA gestolen worden, maar wel bij de feiten blijven.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 24 februari 2019 om 13:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is een drug alles waar je verslaafd kan aan raken. Dat kan suiker zijn nicotine of opium maar evengoed seks of gokken tot zelfs joggen.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2019 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zal aan eten alleen verslaafd raken als in dat eten te royaal gebruik wordt gemaakt van suiker zout en vetten.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2019 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit misschien wel iets in, in die uitleg, tenslotte worden ze niet verslaafd aan sla en tomaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar afkicken van hardlopen zal denk ik iets minder problematisch zijn dan van Alcohol (behalve dan voor Jan uiteraard) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 februari 2019 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drink een maal per jaar, gewoonlijk met kerstmis of nieuwjaar. Ik drink dan tot het licht uitgaat, ik kan nog altijd niet sociaal drinken. Daarom houd ik het op eenmaal per jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vriend van me was aan de Coke en aan de Alcohol. Wegens geldgebrek moeten stoppen met de Coke. Nar zijn eigen zeggen ging dit redelijk vlot. Ondanks zijn pogingen om ook af te kicken van de Alcohol (o.a in Tienen) is hem dat nooit gelukt. Is er ondertussen aan overleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En volgens u is het verhaal onwaar omdat het verdwenen is uit de pers. Wat een flutargument. Zo kan men even goed beweren dat het onder de mat werd geveegd. De doofpot in. Feit blijft dat de NVA-er werd betrapt met 3 zakjes cocaïne op zak. Maar dat zal wellicht toeval zijn omdat hij deze drie zakjes maar even toevallig van de grond opraapte.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 februari 2019 om 15:28. |
![]() |
![]() |