![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk toch dat haar kiespubliek haar verstaat. Dus goed weet wat ze bedoelt In tegenstelling tot jou, volgens mijn indruk toch.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
bron Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() Dat hebben ze vooral zelf gedaan, BDW heeft niet moeten helpen.
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() Bwa, hij heft het wel goed gespeeld hoor. Eerst de lijsttrekker van de SPA volledig zwart maken zodat Groen het kartel opblaast. En dan na de verkiezingen met die man in zee gaan. Toont wel aan dat het wel degelijk tactisch was imo.
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn favoriete pleonasme van deze maand, haaks op het niet uitgesproken oxymoron waarnaar je verwijst.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele handen maken sterk...
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, als Jinnih zegt, mensen laten groeien, dan bedoelt ze, haar kiezersaantal.
Dat is zoals in poker, wanneer ik zeg, we spelen voor al de chips, dan bedoel ik uw chips.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart 'Calimero' De Wever slaapt er niet goed van. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met als bijkomend pleziertje dat ze met de uitspraken van Peumans de NVA van binnenuit kunnen aanvallen. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 februari 2019 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
denk niet dat die boodschap makkelijk in de markt gaat te plaatsen zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dus niet lukken, hé. Als het klimaat 'aangepakt moet worden', zullen er mensen 'pijn' moeten leren verdragen. 'We' hebben niet zo heel véél tijd meer om te beslissen WIE PRECIES zal moeten 'afzien', maar hoe langer 'we' daarmee wachten, hoe minder 'vrije keuze' 'we' daarin zullen hebben. ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou 'Groen' inderdaad kunnen, als het daarvoor over de nodige know how beschikte. Ik maak mij wat dat betreft alvast niet de minste illusie. De écht intelligente leden van 'Groen' zijn ondertussen vakkundig buitenspel gezet omdat ze niet al te hoog op liepen met de 'multicultureel politiek-correcte' zelfbegoocheling van de 'progressief-weldenkende' 'elite' waarvan ze deel dachten uit te maken. Ik hoop dat ik er geen tekeningetje bij hoef te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder eco-fundamentalisten