![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot daar onze racistische anti-Vlaamse omroep... Jij sluit je daar graag bij aan heb ik begrepen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; al uw tijd die je er in steekt is verloren tijd. Dat volkje leeft niet alleen op onze kosten maar vindt het nog nodig om met ons komen te sarren met en dit forum onder de drollen te schijten. Blijkbaar is het voldoende voor die sukkelaars te weten dat het een Nederlandstalig forum is. Trouwens het zijn geen Walen maar partijidioten die allemaal een doel beogen en dat is vermijden dat er eendracht zou komen boven de taalgrens. Want zo lang dat niet is staan ze natuurlijk sterker. Twee keer een half is zelfs anderhalf. En dat is het enige waarin ze zich kunnen vinden om aan mekaar te klitten. Maar......het moet gezegd worden dat ze de Vlamingen in de tang houden. En erger nog. Sommige Vlamingen spelen dat spelletje graag mee. Het geeft hen de mogelijkheid om in dit land aan drie tafels te blijven schranzen. Alleen zijn we binnen kort bij de verkiezingen weer allemaal Vlamingen. Tijdelijk toch. Allemaal? Ja; allemaal den berg af. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 maart 2019 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=werkman;8955149]Marie; al uw tijd die je er in steekt is verloren tijd.
Dat volkje leeft niet alleen op onze kosten maar vindt het nog nodig om met ons komen te sarren met en dit forum onder de drollen te schijten. Blijkbaar is het voldoende voor die sukkelaars te weten dat het een Nederlandstalig forum is. En ik ben het hier kotsbeu. Dit forum zit vol met Vlaamse onnozelaars. Trek dus uw plan. Ik neem afscheid met dezelfde woorden als destijds bij de VU. Nee geen dank. Hoef ik niet meer. Stank voor dank viert hier hoogtij. En profiteren nog meer. Arm volk. Voor mij gaat de sperperiode in. Er komen verkiezingen. Geluk Flamins! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 maart 2019 om 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=werkman;8955194]
Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 maart 2019 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() 2!
Laatst gewijzigd door eno2 : 4 maart 2019 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Je hebt gelijk Jan: allemaal nergens op slaande elucubraties van Bem, of wacht, nee, ze slaat wild in op Vlamingen hier. Waarschijnlijk omdat we niet geel zijn. Of omdat sommige Vlamingen met gelen lachen. Ik kan er maar geel lachen met haar elucubraties….
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu: Wat als het "Afrikaans bloed" zou zijn; zou u dan ook zo hard vd toren blazen? (Iets zegt me v niet ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 4 maart 2019 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bonjour! Laatst gewijzigd door bembem : 4 maart 2019 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Kunt ge niet eens voorstellen aan uw therapeut dat hij iets anders voorschrijft om uw trauma's te genezen dan trollen op een forum? Wij moeten hier maar die lamzak zijn werk doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zijn vlaamser dan die van vele "vlamingen". En vice versa. De zever van "we zijn geen een volk" gaat gewoon niet op. Het enigste wat ons onderscheidt is taal, kwa verwantschap zijn we zeker 1 volk hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Alles wat met 'Van' begint aan familienamen is van Vlaamse oorsprong in Wallonië.
Zo'n 3% van de bevolking. Geert Bourgeois is een nakomeling van een gevluchte Franse Hugenoot na de Bartholomeusnacht 1572. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN