![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vervoer is te goedkoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkgevers moeten durven de controle op hun werknemers meer los te laten. Er zijn voldoende ICT-middelen om de prestaties van werknemers op te volgen, zolang de resultaten maar behaald worden. Bij de VO vb. werd er met veel bombarie het PTOW (plaats- en tijdsonafhankelijk werken) aangekondigd. Het is nog niet goed ingeburgerd of "we gaan er toch een beetje van terugkomen"...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 maart 2019 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lees: pendeluren betaald maken Dan is het snel gedaan ermee, en zult ge zien: sattelietkantoren buiten de steden zullen schering en inslag worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit gij u dan te verdiepen in overtredingen van de privacywetgeving, of hoe stelde je dat? Een beetje gebakken lucht misschien?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt al beter.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De prutsers in de wetstraat hebben 50 jaar lang de verkeersinfrastrctuur laten verrotten. De ring rond Brussel is bv nog steeds dezelfde van 40 jaar geleden: 3 rijbanen per richting. Daar bovenop hebben we een openbaar vervoer dat op geen zak trekt. (ik doe er 2.5 uur over met bus en trein, voor 40km naar het werk met de wagen 30 minuten)
Na 50 jaar is hun enige oplossing : extra belasten. Proficiat politiekers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de jaren '80 kreeg ik bijna evenveel voor mijn verplaatsing naar het werk als op mijn werk aan werkuren. Ik had voor die tijd alles samen een hoger loon dan veel nu hebben. En we zijn 30 a 35 jaar verder.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 maart 2019 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien men maximaal 38h per week mag werken & maximaal 9h per dag, mogen die Brusselpendelaars uit Limburg slechts nog pakweg 6h per dag effectief werken en 30h per week. Zou het ook snel gedaan maken, dat pendelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt liever dat ze gaan stempelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -Hoeveel tienduizenden gaan er dagelijks naar Brussel of Antwerpen? Ga je die allemaal werk in eigen streek geven? Misschien moet je de bedrijven die zich in Brussel of Antwerpen vestigen extra belasten en een bedrijven-spreidingsplan uitrollen?
-Verhuizen? Hoeveel keer op een carrière? Een tiental keer op 45 jaar? Telkens "notariskosten" te betalen? -Openbaar vervoer? Dat kost me vandaag 2.5 uur per traject voor 40km, met de wagen 30 minten. 'k Werkte vroeger 10 km van mijn deur. De laatste bus huiswaarts was rond 18.00 uur. Fake-oplossingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak dat de miljoenen-dotaties-trekkers wijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |