![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die jongen echter van thuis uit, en in zijn milieu, zoiets normaal vindt, en zijn ouders zodanig rijk zijn, dat hij zich nog 30 zulke auto's kan kopen met zijn zondagsgeld, dan is er niks verkeerds aan, hij leeft dan volgens zijn stand. Ik bedoel maar, als de zoon van Bill Gates zo een kar krijgt, dan is dat de normaalste zaak van de wereld. Als het echter omhooggevallen middenstanders zijn die zichzelf moeite doen om hem dat te geven, dan zijn ze totaal verkeerd bezig. Ten aanzien van een Ethiopier is het kopen van een Cliootje voor uwe kleine zoiets als wat die jongen krijgt ten aanzien van ons. Rijkdom is relatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Seffes ga je nog als archetype fungeren van wat ik daar eerder zei! (geef maar toe, deep down inside is dat wat je echt wil eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kern van de etiquette is: rekening houden met de gevoelens van anderen en met de gebruiken in een samenleving, in alle situaties waarin mensen met elkaar omgaan De clue is nu exact dat jouw gevoelens en jouw gebruiken, zelfs wat voor jouw cultuur moet doorgaan, domweg niet belangrijk genoeg is om rekening mee te houden. Je zoekt dus in de verkeerde categorie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee jong, je hebt het niet, geen schuim.
Jammer. Volgende keer beter!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat typeert uw type nu ook wel, er echt van overtuigd zijn dat iemand een reet om uw gezever geeft.
![]() Mij niet gelaten, gedachten zijn vrij
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel zolang ik wil he.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard ga ik niet zeggen wat ![]() ![]() Maar nouveaux riches.. neen, te onbenullig. Goed om lol mee te hebben maar dat is het dan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders krijg je ettertjes zoals Donald de cheating golfer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.businessinsider.nl/erfbe...nis-van-pa-ma/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Elisabeth hoeft geen dotatie. Geef die maar aan Bartje of zijn coke vriendjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, in sommige milieus is het niet waar dat niks vanzelf komt. In sommige milieus komt bijna alles vanzelf. Dus moeten ze daar ook naar leven. Geen probleem mee. Maar, nog eens, het is enkel als je tot dat milieu behoort, dat het niet idioot is, anders, inderdaad, kweek je ettertjes die verkeerde voorstellingen van de dingen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles hangt inderdaad af van wat je van je kinderen denkt. Het jammere is natuurlijk dat je niet goed weet wat je je kleinkinderen aandoet. Immers, een enorm fortuin is niet gewoon "luxe". Het kan ook macht betekenen. Moest ik stinkend rijk zijn, en weten dat mijn kleinkinderen misschien dat fortuin zouden kunnen gebruiken voor een grote genocide, dan zou het zonde zijn dat ik het hen niet overgelaten heb. Misschien zit er een genieke tussen dat eindelijk een pandemie kan ontwikkelen die niemand kan tegenhouden bvb. Het zou toch spijtig zijn dat die dan de middelen niet heeft om dat plan uit te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet kunnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |