![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat de moderatoren genoeg sjoege gegeven hebben aan dat stuk ganef dat zo'n beetje komt ontkennen wat hij flikt. Genoeg nu! Laten we weer verder gaan met het dagelijkse forumleven! Dag kifkif! Thanks for calling! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meningen verbieden en ze ondergronds laten de boel verrotten tot de zweer openbarst en er niet langer haatmeningen worden geuit doch daden gesteld? Is dat beter? Citaat:
Daar zit het grote verschil. Wie iemand de mond wil snoeren viseert bij voorkeur diegenen die zijn mening niet delen........ Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Pak de oorzaak aan en niet het gevolg is hier van toepassing . IK geef je ten dele gelijk je moet niet teveel censureren, de fijne lijn tussen wat gewoon kritiek is en wat gewoon haat spuien is is soms moeilijk te erkenen maar zou aangehouden moeten worden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je bedoelt dat bepaalde zaken niet gezegd mogen worden omdat bepaalde bevolkingsgroepen zich dan aangesproken en beledigd voelen is dat niet het probleem van diegene die de uitspraak doet, maar wel van diegene die zich in het kruis getast voelt. Iedereeen die recht in zijn schoenen staat en die bewust keuzes maak uit eigen overtuiging is onbeledigbaar, kuddedieren zullen zich aangesproken voelen als de leider van de groep zegt dat ze zich beledigd moeten voelen omdat de kuddedieren geen eigen zingeving noch vrije gedachten hebben. Laatst gewijzigd door CutTheCrap : 24 november 2004 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spring jij op bevel van één of andere forumer in de vaart? Citaat:
Trek ze dan niet. LAat de ideeën spelen en zie wat er als waarheid overblijft.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Ha, die lyot! jij bent een valsquoter, je hebt me gecensureerd. Dankje hiervoor. En nogmaals: kifkif, let op het afstapje als je gaat, en doe de deur maar goed dicht. Dag!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op het forum kifkif worden autochtone vrouwen zomaar voor hoeren uitgescholden zonder dat de mods, noch Fraihi ingrijpen. Als dat over allochtone gebeurd wordt het lid onmiddellijk geband, zonder waarschuwing. Twee maten en twee gawichten. Op het forum Kikfif wordt natuurlijk de holocaust geminimaliseerd zonder dat de mods ingrijpen, zelfs Fraihi veegt daar zijn broek aan? En een klacht is neergelegd bij het centrum tegen racisme. Wat Tarik beweert is fout want ze zijn nog aan het onderzoeken. Het forum Kifkif houdt er een dictatoriale wijze van handelen op na: sommige leden hebben meer rechten dan anderen (zie hierboven) en voeren druk op de mods om gebruikers die hen persoonlijk niet aanstaan (omdat ze gebrek aan argumenten hebben tegen hen) onmiddellijk te bannen. Ik denk dat het wel interessant zal worden indien ook de methoden van Kifkif eens in de kranten komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() [quote=camus]
Citaat:
- het is nu Ramadan, - ik moet eens met de mods spreken, en ondertussen beweert hij dat schandalige posts werden aangepakt... die er drie weken later nog staan... NEEN Tarik heeft er zelf voor gezorgd om zijn geloofwaardigheid naar den duivel te helpen...
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
IK heb eens gezocht en niks gevonden, kan je eens wat voorbeelden geven? Wat ik wel vond was dezelfde post als hier over arafat als massamoordenaar. Die user is blijkbaar dan toch niet geband en de post verwijdert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik denk dat we van mening verschillen over hoe je best dat probleem aanpakt. Ik ben er geenszins van overtuigd dat je door alle meningen vrijelijk te laten circuleren de lont uit het kruitvat haalt, zoals jouw stelling lijkt te impliceren. Het vrijelijk laten circuleren van meningen zal in mijn ogen namelijk geenszins voorkomen dat de zweer niet openbarst. Op gepasten tijde zal hij ook openbarsten ,maar met dien verstande dat de zweer dan véél groter is dan in geval van censuur van extreme meningen. Dat is mijn visie op de feiten en ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb, maar ik vrees dat jouw oplossing het onstaan van de zweer niet zal tegengaan. Maar wees natuurlijk zo vrij me van het tegendeel te proberen overtuigen, want ik sta open voor alle argumenten. . Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als meningen dan al gevolgen hebben, is het beter dat we zo vroeg mogelijk weten wie ze deelt. Als jke ze ondergronds doet gaan, dan pas is de verrassing groot, en dan helpt misschien de strijd met het woord niet meer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een mening is een mening. Een daad is een daad. Je linkt zonder enige reden meningen aan daden.
![]() |
![]() |