![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er in vlaanderen toch een MP komt met de naam Jan Jambon, als er federaal een blokkering zou ontstaan en n-va niet mee aan de dis zou raken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De kadans van de 'bruit des bottes' zal weer wat harder klinken in het parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal op het einde: "En wie is daar dan de meest logische kandidaat, om vanuit Vlaanderen, als minister-president, te gaan onderhandelen? Kijk niet te verbaasd als u dan bij N-VA één naam hoort vallen: Jan Jambon." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maw, wie niet wil dat N-VA in een regering stapt, stemt het best op Groen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar De Wever gaat dat niet opgeven, volgens mij. Die kan in Antwerpen niets meer winnen, hij wil nu 5 jaar Vlaanderen besturen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...BBWerww#page=2
Ik pis & kak & kots & spuug op GROEN , de grootste vervuilers van ons land , die horen in een streng gesloten psychiatrie te zitten (met cam-bewaking 25 op 24 uur) !! Ik heb geen greintje respect voor zulke bevuiling !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vanaf nu tot aan 26 mei moet men hem dagelijks vragen 'om het nog eens uit te leggen' hoe ze de burger financieel willen ringeloren met hun vermogenskadaster + vermogensbelasting. "Hoe zit dat met mijn auto, mijnheer Calvo, gaat U mij voor 500 euro per maand couilloneren ? " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar vind het nog steeds een behoorlijk vergezochte piste. dat kan haast alleen als BDW gevraagd wordt om eerste minister te worden. en ik zie N-VA niet direct ingaan op die combo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst geen regering meer met de NVA op federaal vlak. Die partij is onbetrouwbaar. Bovendien hebben ze niet veel erg bekwame mensen. Kijk maar eens wat Francken en Van Overtveldt uitspookten. Met de NVA erbij wordt het weer hetzelfde geknoei. En dat kunnen we missen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 24 april 2019 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() http://www.npdata.be/BuG/382-Asiel/Asiel.htm Je feitenvrije prietpraat begint nu wel héél vermoeiend te worden. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 24 april 2019 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was een moment van verwarring : ze is ook al een dagje ouder hee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |