![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.cumuleo.be/nl/mandataris...-kurt-ryon.php https://forum.politics.be/showthread...=175936&page=4 Vlaams-nationalistisch varken valt Europees president HVR fysiek lastig. Kurt Ryon heeft zichzelf in de politiek gelanceerd door de toenmalige Europese president fysiek lastig te vallen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 april 2019 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Antwoorden op stomme vragen van een Neanderthaler is niet mogelijk. U leeft in een te ver verleden. Vraag het aan een andere Dinosaurus. En brul samen met dat beest. Dan zullen we misschien U nog horen. Dat voortdurend gehuil en geroep van "mama;mamaaaaa" is wel storend. Vooral als de kleine nog niet weet wat hij moet zeggen. Wat scheelt er ventje? Ligt er een lookworstje in jouw onderbroek? Of pikt uwe zeik? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 april 2019 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zut. Was bezig aan een andere bijdrage. Maar de administrator zwierde mij buiten. Hopelijk gebeurt het niet opnieuw. Verschietelijk waarschijnlijk als je wakker schiet en eenzelfde iemand aan een tweede bijdrage ziet werken. Ik stop er mee. Ik ga die vent eerst laten uitslapen. Byeby. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() soms...