![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slank maar af met minstens 4 regeringen. Dan kan de federale zich nog enkel wegsteken achter de Europese in plaats van de Zwarte Mohammed naar elkaar toe te spelen. Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 mei 2019 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, laat hen oppakken en opsluiten. En een uur later staat gij op uw achterste poten om daartegen te protesteren.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Wie hier geen verblijfsrecht heeft mag wat mij betreft het land worden uitgezet. Je vergeet dat Tobback en Vandelanotte daar destijds mee zijn begonnen.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor we in het Herman Teirlinck gehuisvest waren, werden er 's morgens aparte pendelbussen voor de poetsploegen ingelegd omwille van de vele overvallen. We krijgen nu de raad absoluut niet te voet naar het Noordstation te gaan maar de pendelbus te nemen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
" Rumeurs infondées de viol et débordements ?* l'école n°1 ?* Schaerbeek: "Nous présentons nos sincères excuses ?* toute la société belge"" https://www.rtl.be/info/belgique/fai...--1121274.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In 2018 werd het gesloten centrum 127 bis in Steenokkerzeel omgebouwd voor "transmigranten opvang".
Daarna wat gezever met politie, vakbonden enz.. over veiligheidsaspecten. 't is nu aan Maggie om al die migranten uit het noordstation daar naartoe te brengen. https://www.demorgen.be/nieuws/franc...zeel~b2c87ab5/
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 5 mei 2019 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]() Terwijl ze dat opnemen is alles opgekuist denk ik maar. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 mei 2019 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Gouverneur
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/05...churftuitbraa/
Citaat:
• Trein heen en terug Zeebrugge ... ook door "iemand" betaald ?? • Gratis WiFi ... ik moet voor mijn wifi wel betalen... discriminatie ?? "Heel handige plek om te verblijven" ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Haal even diep adem en probeer den Hoomer los te laten, je zal zien het leven is nog steeds de moeite zonder den Hoomer in je hoofd.
![]() ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 5 mei 2019 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Kan die "wifi.brussels" zijn: http://wifi.brussels/en/
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens één van de nieuwsuitzendingen gezien dat één van die asielzoekers de reporters met 'stenen' bekogelde en hun camerastatief afgenomen heeft?
Iemand zei nog tijdens het kijken naar het filmpje: de cameramensen moeten een bus pepperspray of wat anders vanboven op hun camera monteren en als er zo ééntje met slechte bedoelingen afkomt ... Zag je naast de vuiligheid ook een duif vrolijk rondhuppelen, pootjes en vleugels kunnen de vuiligheid opgeslorpt hebben. En een duif kan vliegen dus brengt het desnoods héél het land door de ziektekiemen. Voedselbedeling : door wie ?? door volgende misschien?, vluchtelingenwerk.be, Organisatie die men best de 'kop' indrukt. Land uitzetten punt. Hallo Mevrouw De Block, het kaat koet zeker?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topic gaat niet over het ziekelijke voorval in een school.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
" Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht Minderheid? Schooltje van Schaarbeek laat ook een minderheid(sic) zien van een (door PS-ers) opgefokte meute die een stok vonden om heibel te zoeken. Hebben die zich verontschuldigd aarna? Neen, want die kennen dat woord en begrip niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet het niet zien als een aanval op uw persoon want dat was het zeker niet. Mea culpa. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ons is het simpel: zolang het daar niet grondig verandert, stappen wij niet meer op of af aan het Noordstation.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe het simpeler. Ik vermijd Brussel als het kan, en gebruik de motor waar het moet. Een maddox in motorkledij wordt niet snel lastig gevallen en is redelijk goed beschermd tegen wannabe zombie-aanvallen.
![]() |