![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een bonus voor wie de boel hier eens opklaart zoals een forumlid voorstelde is misschien een goed idee maar hoe los je dat practisch op?
![]() |
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je dat er gaat gebeuren als de rente stijgt? Dan stort de SZ/pensioenstelsel in wegens onbetaalbaar, en dan zal de razernij losbarsten.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen enkele loper, hoe goed hij ook mag zijn, weten een marathon winnen wanneer hij een andere persoon op zijn rug moet meedragen, ...gij wel misschien? Idem voor Vlaanderen!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is dan wel hun taak niet maar het werkt wel schijnbaar.
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hier is gewoon eerlijk staatsmanschap nodig, een integer iemand die doorzet en uiteindelijk de bevolking op zijn kant krijgt. We weten allemaal wel hoe het moet maar zolang ze daar in Brussel vrij spel hebben zal het gegrabbel doorgaan.
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/geld/economie/we-...ioen~afa347b2/
Voila zie het resultaat van onze inzet mag gezien worden. Zouden ze dezelfde berekening van de pensioenleeftijd van stoppende ambtenaren en overheid ook durven berekenen / publiceren? Ze krijgen wel 2x zoveel pensioen dus als ze minder lang werken moet je het percentage minder werken bij hun penioen tellen. Ik denk dat we achterover vallen als we dan merken voor hoeveel we ook daar bedrogen worden door onze zichzelf verijkende overheid.
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Net mijn wegentaks binnen gekregen, 823€.
Niet moelijk dat je overweegt om met de tram te gaan rijden als je met zelfstandigen penioen bent .... Weer een aftakeling van vrijheid / blijheid na een gans leven werken.
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan dit verder uitsplitsen naar de gewesten indien gewenst maar ik zou het alvast nationaal eens willen zien ....?
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Om dit te verhelpen stel ik voor dat we de pensioenen optrekken tot €2400, en stoppen met werken op 52.
![]() |
#93 |
Gouverneur
|
![]() Ik vond het toen we indertijd bijna 2 jaar geen regering hadden,alles veel meer op wieltjes liep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 mei 2019 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() Een aansluiting bij Nederland? Daar lijkt mij toch maar een heel klein percentage van de Vlamingen voor te vinden. Heel wat minder dan voor Vlaamse onafhankelijkheid. En in Nederland ligt al helemaal niemand op Vlaanderen te wachten.
Ik ben zelf meer en meer voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Niet vanuit enige nationalistische sentimenten. Maar uit de hoop dat de regering dan een stuk performanter en goedkoper wordt. Wat er echter met Brussel zou moeten gebeuren, geen idee. Een Franstalig Brussel als hoofdstad van een onafhankelijk Vlaanderen zou gewoon een verderzetting van de Belgische problematiek met zich meebrengen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist dat wil ik eens zien, hoe groot ie het verschil in jaren en herbereking dan van het bijkomend verschil in pensioen?
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Héhé begin jij nu Waalse of regeringstrekjes te krijgen, pakken waar het zit en waar het kan?
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel schrijven we af, die zijn dan binnen het jaar failliet en de Walen zorgen zelf voor hun frietjes.
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze zullen hier alle kersen van de taart opkopen. ongetwijfeld. wat zou jij doen als je ziet dat je buur zijn rekeningen niet meer kan betalen, maar dat hij tegelijk nog een mooi oldtimertje in zijn garage heeft staan? ik koop dat oldtimertje en krijg zijn garage erbij. |
|
![]() |
![]() |