![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks doen en in't zand schijten.
![]()
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() Eerst moeten de moslimmama's en -papa's leren hoe ze hun kindjes een goede opvoeding geven, waarbij amuseren niet gelijkstaat aan molesteren. Daarna kan er bekeken worden of het zwembad niet langer verboden terrein is voor de moslimkindjes.
![]() |
#83 |
Parlementslid
|
![]() Dat zijn de papa's die in het verleden al voor heibel zorgden. De appels vallen niet ver van de bomen!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kerels moet aan hun verstand worden gebracht dat ze na een paar lastverkopende beurten hun biezen mogen pakken, dan pas komt er een resultaat! En eerst beginnen met hen "het Belgendom" niet naar hun kop te gooien van zodra ze hier zijn. Eerst een aantal jaren laten verlopen om het kaf van het koren te kunnen scheiden voor het te laat is. In deze situatie zitten we nu: het is te laat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de betaling van de boetes misschien het ocmw contacteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arme bende achterlijke sukkels die rondlopen in een omgeving waar men een paar eeuwen verder staat dan hen... Reacties zoals van kleine kinderen die iets stuk gooien als ze hun zin niet krijgen. Natuurlijk is het "eigen volk eerst"! Nogal logisch als je die bende gevaarlijke gekken op je dak krijgt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap verdomme niet wat die labbekakkers zo leuk vinden aan amok maken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hun grootouders kwamen hier aan met een bepaalde levenswijze, normen en waarden die de onze niet zijn en daar bovenop een enorme sociale controle en die is nu drie of vier generaties later nog steeds niet aangepast aan onze levensstijl, ze behouden van generatie op generatie de hunne .
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 6 juli 2019 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' dene bloemkool in hun schorriemorriekopke overgekookt & overkookt is , da's duidelijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 juli 2019 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunnen wij eraan doen dat die Vlaamse gezinnen en meisjes eruit zien als een pooier met z'n hoertjes, aan bemoeizuchtige redders - verdronk er iemand?, aan te weinig vuilbakken en dat we niet al onze mashallah 10 kinderen tegelijk in het oog kunnen houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb voorbeelden legio. Ik juich het succes van het Vlaams Belang dan ook toe hoewel ik niet echt een politieke kleur heb. Het is gewoon een kwestie van gezond verstand en de problemen durven benoemen en bespreken. Dat vind ik bitter weinig terug bij politici. Vandaar mijn eeuwig wantrouwen voor die centrumpolitici die louter inhoudsloze zakkenvullers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou als kind beschaamd zijn om zo'n moeder te hebben. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 7 juli 2019 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeders en zussen moeten beschermd worden zodanig alleen vaders, broers en soms neven er mee mogen oefenen, tot een dekbeer uitgekozen wordt. En alles buiten de familie, awel, dat zijn slaven, gebruiksvoorwerpen. De klein mannen, gelukkig dat in de 7de eeuw vergrootglazen niet zo veel voorkwamen, anders zagen we nu veel insecten verschroeid worden door peuters.
![]() |
![]() |
#96 |
Parlementslid
|
![]() Dat ambras maken door die 'jongeren' is ingegeven door racistische motieven.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Grappig. Klagen over racisme en afsluiten met een zin van zuiver racisme.
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Zorg eerst dat je eigen handen proper zijn voor je iemand iets verwijt.
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |