![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geeft de mannen nog ene
kris trakteert
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2019 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat zijn dan die NVA mannen die voorstander zijn van een war on drugs
![]() Pak alle drugs af maar van mijn glas blijft ge af ![]() Met een stuk in hun frak een sigaar in hun bek en een valium in hun binnenzak staan brullen dat zij tegen drugs zijn ![]() Wat een hypocrieten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2019 om 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe lomp en wereldvreemd een VB-er toch kan zijn. ![]() Chris Janssens van het VB, één en al intelligentie. ![]() De favoriete test van Vlaams Belanger Chris Janssens. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 9 juli 2019 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog zo een hypocriet gedoe. Kan niet begrijpen waarom er op luchthavens en op vliegtuigen nog steeds Alcohol wordt verkocht ?? Kan iemand mij zeggen waarom dat nu nodig is ? Kunnen ze dan niet wachten tot ze ter plaatse zijn ? https://www.hln.be/nieuws/buitenland...atie~a547073e/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2019 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal bestuurders dat afgeleid is door hun smartphone neemt ook zorgwekkend toe. Dat is even gevaarlijk en soms nog gevaarlijker dan iemand die wat gedronken heeft maar toch aandachtig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de eerste plaats omdat er veel meer mensen aan alcohol verslaafd zijn dan alle andere drugs te samen. Medicijnen niet meegerekend.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang het niet tot overlast voor anderen leidt kan het mij weinig schelen. Als iemand (meerderjarig en bij zijn verstand) zijn lul wil piercen dan zeg ik: doe maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 't goed is, dan zeggen we het ook.
De sossen-lijstrekker van Oost-Vlaanderen (een jonge nieuwkomer, ik kan niet op zijn naam komen) liet optekeken: het is onaanvaardbaar om zat te rijden, maar één zware fout maakt nog geen slechte mens. Jullie mogen mijn oude posts oprakelen: ik ben voorstander van straffe repressie voor dronken sturen. Niet uiterst repressief voor zondaars met één pintje teveel op, maar wel uiterst streng voor meer dan eentje teveel op. Kris zal zijn straf krijgen en ondergaan. Hij zal er uit leren. Een bijkomend oordeel over hem, zal de kiezer vellen binnen vijf jaar. Over naar de orde van de dag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zweer je dat met de hand op je hart Schoof. Het was de burgemeester he. Hoeveel keer hebben zijn ondergeschikte politiemensen het niet ‘over het hoofd gezien’. Reed hij voor de eerste keer strontzat rond? Zeg het mij Schoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of toch voor hen die er mee kunnen omgaan. Het subject van deze draad is niet zo iemand, dat blijkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuipen, dat ken ie goe!
https://www.youtube.com/watch?v=9uOzpi0rdBM |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is ergens een tooltje op internet om dat te berekenen. Ik kwam uit op 10 pinten op 3 uur tijd. Maar dat kunnen er evengoed meer geweest zijn. Ik,ken zijn gewicht niet om dat (bij benadering) te berekenen.
https://www.alcoholhulp.be/alcoholcalculator |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijd van de sportieve gentleman driver die zijn auto nog echt bestuurde en niet wou afgeleid worden is echt wel voorbij Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 juli 2019 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |