Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2019, 17:33   #81
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Bij het VB hebben ze altijd goede relaties onderhouden met Léon Degrelle.
Bestond het VB al toen Degrelle nog leefde ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:33   #82
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar kom kom Panda, wat weet jij nu over hetgeen tussen De Wever en Van Grieken besproken werd? Ofwel ben je ineens veel naiever dan ik dacht en geloof jij werkelijk dat de gesprekken gingen over een mogelijke coalitie. Ofwel zit je hier bewust te fantaseren. Ik ben ervan overtuigd dat ook Van Grieken van bij de aanvang pertinent goed wist dat er van een mogelijke coalitie geen sprake kan zijn. Maar in de loop van de voorbije jaren zijn er regelmatig tussen N-VA en VB keiharde botsingen geweest en harde woorden gevallen. Ik denk veeleer dat die meningsverschillen tijdens die drie conversatie-sessies eens grondig uitgepraat werden en dat De Wever aan Van Grieken op een meer vriendelijke en fatsoenlijke manier over zeer veel aspecten zijn gedacht gezegd heeft en vice versa. Mag dat niet?
Die schijngesprekken dienden maar één doel : aan het saucissenvolk proberen aan te tonen dat 'Bart de boodschap begrepen heeft' en dat hij vanaf nu de Blokkers als equivalente menselijke wezens gaat beschouwen. Politiek doel : proberen gedaan te krijgen dat o-vld en cd&v een veto tegen hen instellen zodat Bart gelijk Pontius Pilatus zijn handen kan wassen in onschuld, om het Blok niet op te nemen in de vlaamse formatie.

Herinner je de -schrijnende- beelden van de arme fractievoorzitter peter deroover toen die sukkelaar moest komen vragen op televisie "waarom" cd&v en o-vld niet wilden weten van een tekst waar het Blok bij betrokken waren. De man zat zowat te sterven van schaamte voor de camera...

Ik vind trouwens dat de partij er hem gerust een premie voor zelfverloochening voor mag betalen. Zelden iemand gezien die zijn eigen overtuiging zo zat te verkrachten.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 juli 2019 om 17:34.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:34   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik sprak niet over zijn familie, die irrelevant is binnen de politieke keuzes van PhDW maar over hemzelf. Dewinter is een fascist.
ik zou nooit persoonlijk op hem stemmen (te brutaal, en te vuil gebekt) maar ik herinner mij niet dat hij ooit de democratie in gevaar heeft gebracht

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:35   #84
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Natuurlijk. Degrelle is gestorven in 1994.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:38   #85
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die schijngesprekken dienden maar één doel : aan het saucissenvolk proberen aan te tonen dat 'Bart de boodschap begrepen heeft' en dat hij vanaf nu de Blokkers als equivalente menselijke wezens gaat beschouwen. Politiek doel : proberen gedaan te krijgen dat o-vld en cd&v een veto tegen hen instellen zodat Bart gelijk Pontius Pilatus zijn handen kan wassen in onschuld, om het Blok niet op te nemen in de vlaamse formatie.

Herinner je de -schrijnende- beelden van de arme fractievoorzitter peter deroover toen die sukkelaar moest komen vragen op televisie "waarom" cd&v en o-vld niet wilden weten van een tekst waar het Blok bij betrokken waren. De man zat zowat te sterven van schaamte voor de camera...

Ik vind trouwens dat de partij er hem gerust een premie voor zelfverloochening voor mag betalen. Zelden iemand gezien die zijn eigen overtuiging zo zat te verkrachten.
Lees jij niet te veel rioolkrantjes ?
Oud 28 juli 2019, 17:40   #86
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
ik zou nooit persoonlijk op hem stemmen (te brutaal, en te vuil gebekt) maar ik herinner mij niet dat hij ooit de democratie in gevaar heeft gebracht
Hij heeft de kans hiertoe niet gekregen. Zijn oud-voorzitter, Karel Dillen, stichter van het VB, was nochtans duidelijk:

Karel Dillen :
"Een politieke partij is zeer mooi, maar er zouden geen verkiezingen mogen zijn"

Karel Dillen noemde zichzelf 'een stille bewonderaar van de "Nieuwe Orde" tijdens de bezetting'.

Moet er nog zand zijn?

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juli 2019 om 17:42.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:40   #87
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ernstig blijven hee Boduo, de foto's van dat stuk stront Koen Dillen die fier staat te poseren met Degrelle zijn hier door de jaren heen al meerdere keren gepost.
Oud 28 juli 2019, 17:41   #88
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dankzij het cordon sanitaire dat het vlaams parlement in '92 afsprak heeft hij daar nooit de kans toe gekregen.
Oud 28 juli 2019, 17:43   #89
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ernstig blijven hee Boduo, de foto's van dat stuk stront Koen Dillen die fier staat te poseren met Degrelle zijn hier door de jaren heen al meerdere keren gepost.
Sorry Panda, ik heb die foto's gemist.
(Voor mij was Koen dillen ook een stront hoor alhoewel hij sedert hij bij de NVA is, heefthij z'n leven verbeterd)

Laatst gewijzigd door Boduo : 28 juli 2019 om 17:47.
Oud 28 juli 2019, 17:45   #90
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees jij niet te veel rioolkrantjes ?
Hij ziet blijkbaar dingen die wij, gewone stervelingen, niet waarnemen. Onder meer peroreert hij dat "de arme fractievoorzitter peter deroover" (hoofletters zijn blijkbaar erg duur geworden) zat "te sterven van schaamte".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:47   #91
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Degrelle met Bert Erickson en Spinnewijn van de VMO.

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 28 juli 2019 om 17:47.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 17:49   #92
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht

Degrelle met Bert Erickson en Spinnewijn van de VMO.
Degrelle was net als Vanseveren een ongehoorde charmeur.
De vrouwen noemden hem "le Beau Leon".

Oud 28 juli 2019, 17:51   #93
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Hij ziet blijkbaar dingen die wij, gewone stervelingen, niet waarnemen. Onder meer peroreert hij dat "de arme fractievoorzitter peter deroover" (hoofletters zijn blijkbaar erg duur geworden) zat "te sterven van schaamte".
Quercus, ik heb het hier al 100 gezegd: alles is relatief, zeker de parlee van panda...

Laatst gewijzigd door Boduo : 28 juli 2019 om 17:52.
Oud 28 juli 2019, 17:59   #94
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Veel fantasie heb jij.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 18:02   #95
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Bij het VB kunnen ze niet lachen met de uitspraken van Karel uit Overmere.

"Vlaams Belang dient klacht in tegen De Gucht: “Hij zet 810.000 Vlamingen weg als nazi’s”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...zi-s~abf994f6/
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 18:36   #96
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Begin eerst eens te verwerken wat er toen is gebeurd,geef dat openbaar toe. Kom daarna terug om te zeveren.
Niet antwoorden is ook antwoorden. Een simpel ja of nee volstaat.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 18:42   #97
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft Dirk Draulans onlangs niet gezegd dat klimaat en democratie niet samengaan? Het gevaar voor de democratie zit IMHO elders.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 18:44   #98
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht

"Vlaams Belang dient klacht in tegen De Gucht: “Hij zet 810.000 Vlamingen weg als nazi’s”

vroeger ging dat manneke varkensworstjes uitdelen in een school, en nu hij wat groter is gaat hij 'een klacht voorbereiden' !

Dat gaat nogal indruk maken hoor... aan den toog van een blokkers cafee.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 juli 2019 om 18:46.
Oud 28 juli 2019, 18:45   #99
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Volgens U is België ,dus eeuwig .

Het is nu zo en het zal altijd zo blijven.
Kan u lezen? Niemand weet hoe het met België zal verdergaan. Niemand.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2019, 18:51   #100
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Van Grieken heeft overschot van gelijk. Ik heb Europees op Gerolf Annemans gestemd, en voel mij dus erg beledigd door dat stuk onbenul uit Berlare.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be