![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) Walen lomp zijn? 2) er bij het ZB écht "nuances" zitten 3) er niet genoeg Vlamingen zijn om hen desnoods het ZB "uit te leggen" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 14:35. |
||
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Hoe goed ze het ook bedoelen, kortzichtige dadendrang kan kwalijker gevolgen hebben dan consequent te blijven debateren, al lijkt het soms roepen in de woestijn (omdat het er aardig begint op te lijken dat mensen weer benieuwt raken naar meer dictatoriale stelsels die de Mensenrechten niet het belangrijkste vinden..) |
|
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
We zullen wel zien wie er volgende verkiezingen weer garen spint uit het hoogstaande gedrag van de elite der rode 'democraten'.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 november 2004 om 15:10. |
||
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De genuanceerde wijze waarop jij de Vlamingen hier uitleg verschaft over het ZB is dan ook een schot in de PS-roos waarmee de gezamenlijke, democratische elite van Belgique het uiteindelijke doodvonnis van het ZB bezegelt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 november 2004 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
en met zgn. in de PS-roos te schieten zou ik Citaat:
![]() ![]() [font=Tahoma][size=2] Citaat:
![]() [/size][/font] Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 16:20. |
||||
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk schieten rode broeders niet op hun even rode partijen maar in hun roos.
Verder blijf ik erbij dat jij datgene, dat JOUW soort 'democratie' noemt, in je neo-racistische reet mag steken.
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK dus niet! Ik geloof zelfs dat dat met mensen van verschillende continenten bijna ondoenbaar is... op 17/11 sprak je nog over "filosofische" "......". ![]() ![]() ![]() Mijn soort? pas op, als het een ganse "soort" is, zoals je schrijft, zijn we met velen!! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de rechters in Gent is het stelselmatig stigmatiseren van een bevolkingsgroep strafbaar hoor. Ik vrees dat ge ook voor een veroordeling wegens racisme in aanmerking komt. |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Bobke,
Zijn ZB-ers een bevolkingsgroep? ![]() Identifiëert het ZB zichzelf met een ganse bevolkingsgroep ![]() ![]() Hoe beoordeel je dan de constante aanvallen op "sossen" en PS hier?? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 21:15. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch besliste een rechter daar anders over. De kiezers van het VB kunt ge dus ook als een bevolkingsgroep beschouwen maar zijn geen politieke partij. Sommige aanvallen op de sossen beschouw ik op dezelfde manier, met dat verschil dat ze in elk geval minder gestigmatiseerd worden. Ik zie hier weinig groepen die zich sosbuster of Moslimbuster noemen. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus mag ik elke aanval op "sossen" of op de PS in 't vervolg ook racisme noemen ![]() Newspeak, les 21: Hoe ontdoe ik het woord "racisme" van zijn werkelijke betekenis in 't voordéél van één bepaalde politieke partij... Orwell zou het in zijn 1984 hebben opgenomen... Laatst gewijzigd door filosoof : 27 november 2004 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 november 2004 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |