![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal vooral van zijn prijzen afhangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze maken daar zelfs het volk sinds jaar en dag wijs dat Brussel enkeltalig Frans is en de Vlamingen dus over faciliteiten, in plaats van vrije rechten om hun eigen taal te gebruiken beschikken... Pure volksverlakkerij, maar oh wee de Vlamingen die van dat koloniaal verleden afwillen... Die zouden ineens onder hun kerktoren vastzitten terwijl iets dat vastzit het koloniaal verleden van de francofonie is waar ze geen afstand van kunnen en willen nemen want dat stellen ze voor als hun francofone mensenrechten... En nalopers zonder kop die oh zo graag bij de 'elite' willen horen lopen hen blindelings na... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben hem in tegendeel grondig herschoold en hem het frans opgedrongen zogezegd de enige taal het spreken waard... Vrijheid noemen de franstalige dat... Hoe was het bij het ontstaan van Belgique... Hollandse vrijheid van taalkeuze werd dwang genoemd en de verplichte keuze van het frans als taal werd taalvrijheid genoemd... Het is maar hoe je het absurde voorstelt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik was in het Leuvense op een trouwfeest en in die zaal hadden ze ook de beste koop restauranteur gekozen... Waarschijnlijk dat die man, de baas uit Namen, vloeiend Nederlands sprak maar zijn personeel kende er geen woord van... Zie al die Vlamingen voor het buffet staan en door Walen die geen woord Nederlands kenden bediend worden... Taalvrijheid... in la Belgique, mijn gat... Daarom alleen al dat dit land beter vandaag dan morgen gesplitst wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Ja maar, alleen als de Vlamingen dat af en toe ook willen doen dan staat heel la Belgique op zijn kop... Zij mogen, maar de Vlamingen... een wet naar de kop van de klient...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de zoveelste (onbedoelde) zet om de olievlek uit te breiden. franstaligen vinden het tof dat ze in Vlaanderen kunnen verkopen zonder "problemen". Laatst gewijzigd door Boduo : 19 september 2019 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik raad die onnozelaars van NV-A aan om consequent te zijn en alle niet-Nederlandstalige schriftelijke (handels-)communicatie in de stad van hun opperhoofd-burgemeester te verbieden. De plaatselijke politie mag dat controleren.
Tip: https://www.portofantwerp.com/en |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel, dat siert U.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|