![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beggars cant be choosers. De Waal smeekt voor centen... draai het hier niet om...
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En oh wee de ongelovigen die hen iets in de weg durven te leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders zal de Belgische maffia achter heel dat toneel wel eens tonen wie hier in het land de baas is... en dat is in ieder geval niet de Vlaming... de Waal trouwens ook niet en hij is al tot de bedelstaf herleid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, er is een misplaatste arrogantie bij de Francofonie. Maar euh ken je dat gebedje niet: "Help me om de dingen te veranderen die ik kan en aanvaard de dingen die je niet kan veranderen. Geef me de sereniteit om het onderscheid te kennen..."
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en de echte Belgen :
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En bij de SS dan nog wel... ![]() Dezelfde Leon die met zijn Waals legioen mee vocht tegen de geallieerden tijdens het ardennenoffensief in 1944.... Blijven proberen Rik,ooit stopt de oorlog ook bij u nog wel eens... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 6 oktober 2019 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rik is nog aan het nagenieten. Gun hem toch dat pleziertje.
![]()
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dit weer,in zijne bunker,het is te hopen dat zijn petrolstoofje goed marcheert....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
((Het moet duidelijk zijn dat ik verwijs en steun wat de Weimarrepubliek = het Duitsland in de periode van 1918/1919 tot 1933, toen het land voor het eerst een volwaardige democratie was wou doen via de tewerskstelling plannen van de Weimarrepubliek! >>>> en NIET de horror nadien dat de nazi’s ontwikkelden en uitvoerden met duizenden doden als gevolg!)) Maar inderdaad nu Duitsland en hun industrie dat door de VS in de tang genomen word, Duitse bedrijven voor miljoenen schade moesten betalen in de VS en via extra taksen en bagger preken van Trump steeds meer winsten en productie zien verdampen. Zou het inderdaad wel eens kunnen dat de Duitsers veel meer met de ellebogenwerk zullen strijden binnen de EU om hun eigen markt te vrijwaren. Of op zijn minst om ons en de rest van de EU er toe dwingen hen te steunen in het verdedegen van de Internationale markt ook voor EU! Anderzijds: wat zou er mis zijn met een sterk EU? Tegen en gek geworden chauvinistisch VS met de clown van Trump aan de macht die denkt dat hij Napoleon Bonaparte is en alle afspraken en overeenkomsten verbreekt. Wat hebben wij nog aan een VS parasiet??? Dus een sterk Duitsland is misschien ook de leidraad naar en sterk EU wie weet(?)
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 oktober 2019 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Gans het Duitse volk leed honger/crepeerde door chauvinistisch wurggreep van Frankrijk en Engeland NA Beurscrash ‘28…. toen Duitsland voor het eerst een volwaardige democratie was wou het land uit de miserie geraken op humaan en democratische wijze via de tewerkstelling plannen van de Weimarrepubliek! >>>>
Echter door honger gedreven wilden de mensen niet wachten op een langzaam maar zeker herstel via de tewerkstelling plannen van de Weimarrepubliek! Ze kozen er voor de extreme profeet Hitler te volgend die de “volkwagen” beloofde voor iedereen enz. enz….GRATIS beloftes die we nu ook horen.... de rest kennen we….is horror geschiedenis voor eeuwig ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 oktober 2019 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Eigen volk eerst!!!" scandeerde men in het verleden.
"Eigen volk laatst, en vooral: Bek houden!" denk ik dat het geworden is in tegenwoordige tijden, naast het 'verdrukken' van het VB. Dat laatste klinkt een beetje als: "Hou het 'volk' dom, dan heb je er de controle over." Misschien vergis ik mij wel weer maar 'vernissen' blijft menseLIJK. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2019 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe. Juist! Juist! Zo is dat...
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel Marie, ik ben gisteren ne keer naar de kerk gegaan.
Een plaats waar ik anders zelden of nooit kom, maar heb dat speciaal voor u gedaan. ![]() Ik ben er een kaarske gaan branden en dat heeft me zelfs nog 50 cent gekost ook. Ik denk dat ik morgen nog eens terug ga gaan.... ..... met een briefke van 50 Euro. Een geluk dat er nog mensen zijn die met u inzitten hé, zeg nu zelf. ![]()