![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() De YPG is de Syrische en militaire tak van de PKK, ook terreurorganisatie in EU en de VS beschouwd. Turkije heeft gelijk met deze dreiging onder handen te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gaap.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OnZe BoNdGeNoOt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar als hij 4 miljoen vluchtelingen in de bufferzone kan hervestigen is dat een goeie zaak. 30 miljoen Koerden krijg je niet in 123 opgeruimd.. En zolang daar oorlog gevoerd wordt, wat we gewoon zijn intussen, is het misschien niet slecht dat een grotere speler en plaatselijke grootmacht eerst chaos veroorzaakt om daarna orde te scheppen. Dat moslims onderling strijden is altijd een goeie zaak. Het zijn dit keer soennieten tegen soennieten en de oorlog is dus niet sektarisch maar ethisch. Het is wachten op het antwoord van sluwe vos assad. Hij zag het in toenemende mate automer wordende regio van noord Syrië met lede ogen aan. Dat was de prijs voor het neerslaan van IS. Laatst gewijzigd door Mindset : 11 oktober 2019 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doorheen de geschiedenis werden de Koerden steeds weer in de zak gezet, opgejaagd en vermoord. Dat er dan verweer komt als PKK om te overleven is nogal logische zeker! Kijk in Noord Ierland was het ook zo... en alleen door hen te respecteren en te laten deelnemen in het belijd kwam er wapenstilstand. De actie van moslimbroeder Sultan Erdogan zal de wil om "activiteit" van PKK alleen maar aansporen. Hoe meer doden bij de koerden hoe langer de haat en wraak zal duren!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of die Koerden beter zijn? Ze vochten mee tegen IS maar daar wilde iedereen vanaf en voor mij is het daar veel te ingewikkeld in de woestijn. Die zijn daar nog in de 19de eeuw aan het spartelen en kunnen mekaars bloed drinken daar hebben wij niks te zoeken en zij "hier" ook niet.
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Europees leger, iemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk hebben we dat nodig, meer dan asielzoekers en daar hebben we wel geld voor.
Nu hangen we af van de Amerikanen en dan komt daar zo een Trump op je af en Europa is een open deur voor wie het zou willen bezetten.
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Gouverneur
|
![]() Met een groot aantal miliciens die 2de of 3de generatie immigrant uit het MO zijn misschien ... ?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Want die horen hier zowiezo niet thuis. Dit zijn "slapende grijze wolven" die wachten op signaal van moslimbroeder sultan Erdogan om hier de orde te verstoren en meer in hun streven naar nieuw Ottomaans rijk ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 oktober 2019 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turken doen hun legerdienst in Turkije, punt. Eender welke nationaliteit ze nog hebben, eender waar ze wonen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 oktober 2019 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Turken zijn Turken eender waar ter wereld steld Turkije, generatie 2 of 3 hier is en blijft Turk!!! De sjoemel dubbele nationaliteit is tegen de soevereine Turks wetgeving! ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch bij die Koerden die Öcalan als 'spirituele gids' aangenomen hebben, en dat zijn er héél véél.
Meer dan de helft van de Turken echter koos ofwel voor een fanatieke soenniet met ambities ofwel voor een bloeddorstige hyper-racist als 'spirituele gidsen'. Ge moet niet vragen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 oktober 2019 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=TlO2gcs1YvM
![]() |