![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik merk dat je het nieuwe jaar al heel goed hebt ingezet met een flinke portie oeverloos gelul. Schitterend ! Maar je bent één klassieker vergeten : beloven dat je het gaat afbollen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Op niemand. Maar als je U ook kandidaat stelt dan moet je uw kandidatuur maar stellen. Er is nog plaats op mijn negeerlijst. Ik ben dat krapul hier grondig beu dat hier niks als zever komt vertellen en achterbaks op driehoekjes drukt. Bespaart mij tijd om kennis te nemen van hun drollen. En dan moeten sommige onnozelaars maar vrede nemen met het feit dat ik niet wil meedoen aan hun hooligan-gezever. Mogelijk zal er een aantal leugenaars die graag over slakkenkoersen zagen weer oprispingen braken. Panda verwacht ik vooral. Hij doet maar. En dan zal hij weer denken dat hij de reus van dit forum is. Denken staat vrij. Zielige kindsheid ook. ![]() |
![]() |
![]() |